Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Психолого-педагогічна діагностика: практичні кейси для корекційних педагогів
»
Взяти участь Всі події

Вхідне оцінювання для учнів 4 класів (Діагностичні роботи на визначення рівня навчальних досягнень здобувачів освіти за попередній рік)

Вміст матеріалу:

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

1. Познач рядок, у якому правильно вказані види речень:

o Розповідне, міркувальне, питальне; o Розповідне, питальне, спонукальне; o Опис, розповідь, спонукальне.

2. Постав, де потрібно, апостроф:

Сімя, свято, піря, пятниця, бур_як.

3. З’єднай слова протилежні за значенням:

Сухий Високий Білий Тихо Низький Мокрий Голосно Чорний

4

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.