Вказівник дистанційного уроку з музичного мистецтва на тему «Грає ансамбль»

Опис документу:
Під дистанційним навчанням розуміється індивідуалізований процес передання і засвоєння знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини, який відбувається за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчання у спеціалізованому середовищі, яке створене на основі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Музичне мистецтво 5 клас

Тема: Грає ансамбль

Якось зібралися для виступу четверо музикантів, і кожен мав музичний інструмент, на якому можна було виконувати соло. Довго сперечались вони, хто буде солістом, а потім вирішили фати всі разом і назвали свій ансамбль квартетом.

Квартет — це ансамбль із чотирьох музикантів або вокалістів, а також музичний твір для чотирьох виконавців.

Перегляд відео:

Мультиплікаційний фільм за баснею І.Крилова « Квартет» https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=4c6u- 5mHg_A&feature=emb_logo

Отже, ансамбль із чотирьох виконавців-інструменталістів може бути різним за складом. Існують два типи квартетів: однорідний, який складають інструменти однієї групи (струнний, духовий), та мішаний, до складу якого входять інструменти різних груп. У професійній класичній музиці найпоширенішим є струнний квартет. Розрізняють також духовий квартет (флейта, гобой, кларнет, фагот), фортепіанний квартет (скрипка, альт, віолончель, фортепіано) та струнно-духовий (флейта або гобой, скрипка, альт, віолончель).

Музичне сприймання. В. Барвінський. Квартет https://www.youtube.com/watch?v=2cOq9NAtjbE&feature=emb_logo

Аналіз музичного твору.

  • Звучання яких музичних інструментів вам вдалося розпізнати?

  • Визначте головні засоби виразності музики В. Барвінського.

  • Як взаємодіяли в музиці інструменти? Чи був якийсь інструмент «головним»?

  • Яку картину ви уявляєте під час виконання квартету? Якими кольорами її можна передати?

----Чи вразила вас музика? Який настрій вона вам навіяла?

Музичне сприймання. Квартет народних інструментів

https://www.youtube.com/watch?v=3rLd60YDNoQ&feature=emb_logo

Цей музичний твір — квартет, його виконують на народних укра¬їнських інструментах. Гру яких інструментів ви почули? Розкажіть про засоби виразності твору.

Поспівка. Вправи для розвитку музичного слуху та голосу (за вибором вчителя).

https://www.youtube.com/watch?time_continue=17&v=cu4fVTUXZC4&feature=emb_logo

Розучування пісні А. Філіпенко « Веснянка» ( "Прийди, прийди, весно красна" )

"Прийди, прийди, весно красна" ( плюс зі словами) https://www.youtube.com/watch?v=2SZVld4CeHQ Караоке "Прийди, прийди, весно красна" https://www.youtube.com/watch?v=KOiFR1D4G6Y

Узагальнення вивченого матеріалу.

  • Що таке інструментальний квартет?

  • Розкажіть, які інструменти утворюють класичний струнний квартет.

  • Пригадайте, які інструменти є у фортепіанному та змішаному квартеті.

  • Музика якого квартету звучала на уроці? Розкажіть про неї.

Для практичного виконання

Послухайте музику, яка звучить у вас вдома. Знайдіть чи пригадайте байку російського поета Івана Крилова «Квартет». Про який різновид квартету в ній ідеться? Складіть свій квартет із ударних інструментів. Заспівайте пісню своїм друзям як справжні артисти.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»