і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Як навчити учнів розуміти мову музичного мистецтва?
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Визначення числа десятків і числа десятків тисяч, числа сотень ісотень тисяч, числа одиниць і одиниць тисяч у заданих числах. Розв’язання задач на знаходження 4-го пропорційного способом відношень

Визначення числа десятків і числа десятків тисяч, числа сотень ісотень тисяч, числа одиниць і одиниць тисяч у заданих числах. Розв’язання задач на знаходження 4-го пропорційного способом відношень

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Визначення числа десятків і числа десятків тисяч, числа сотень ісотень тисяч, числа одиниць і одиниць тисяч у заданих числах.

Розв’язання задач на знаходження 4-го пропорційного способом відношень

 

Мета: вправляти учнів у визначенні загальної кількості одиниць певного розряду у заданому числі; розвинути й закріпити вміння учнів розв’язувати задачі на відношення.

Обладнання: предметні малюнки, креслення геометричних фігур.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усні обчислення за вправою № 239 і 240

2. Завдання для опитування

Підкреслити у числах одиниці першого класу однією рискою, одиниці другого класу — двома рисками.

200 615, 7 903, 40 004, 119 217.

3. Самостійна робота

Розв’язати приклади.

4. Розв’язання прикладів № 243 з коментуванням

 

II. Вивчення нового матеріалу

1. Підготовча вправа

— Зі скількох одиниць складається число: 100, 1 000, 10 000, 100 000?

2. Пояснення матеріалу за вправою № 241. Читання правила

3. Первинне закріплення: завдання № 242

 

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Розв’язання задачі № 244 за малюнком

 

Кожен день — на 2 приклади менше.

10 днів — ? прикладів

 

2. Самостійне розв’язання задачі № 245 (скласти повний план розв’язання та записати розв’язання задачі)

3. Робота з геометричним матеріалом за таблицею

 

 

— Скільки на малюнку чотирикутників? Прямокутників? Трикутників? Назвати всі кути з вершиною у точці A.

 

IV. Підсумки уроку

 

V. Домашнє завдання

№ 248, 249.



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    71
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    DE460495
  • Вподобань
    0
Курс:«Використання веб-квестів в освітньому процесі»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь