ВІВТОРОК. Свято" МИ, МАЛЕНЬКІ ПЕРШАЧКИ, ГРАЄМОСЯ ЗАЛЮБКИ "

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ВІВТОРОК

МИ, МАЛЕНЬКІ ПЕРШАЧКИ, ГРАЄМОСЯ ЗАЛЮБКИ

Свято

Мета: поглиблювати знання учнів про дитячі ігри та іграшки; ознайомити школярів з іграшками минулого та сьогодення; розвивати творчі здібності дітей; працювати над формуванням екологічної культури, гармонійних відносин людини і природи.

Обладнання: виставка іграшок (з бабусиної скрині та сучасних); дитячі столи, білі скатертини, вази з квітами; кошик із загадками, цукерками; клубок; матеріал для ігор — картки з буквами «Ж», «Н»; квіти-саморобки з цифрами; кольорова кулька; скринька з іграшками та хустина; колоски, музикальна іграшка; костюми для Грайлика-Питайлика, Сміхотуна, Весе-лунки, Лісовика; таблиці для оформлення дошки; запис пісні «Маленькая страна» у виконанні Н.Корольової (караоке).

ХІД СВЯТА

1-й ведучий. Увага! Увага! Ми розпочинаємо Свято іграшки. Раді сьогодні всіх вітати!

2-й ведучий. На святі нашими гостями

Стануть іграшки та гра.

Давайте дружно всі гукнемо:

«Вас зачекалась дітвора!»

Звучить музика. У зал заходять діти зі своїми улюбленими іграшками. Роблять почесне коло.

1-й ведучий. Ви готові розважатись?

То сідайте, будем гратись!

Діти сідають за столики, іграшки кладуть біля себе. Тихо звучить пісня «Маленькая страна».

Учитель. Кожен дорослий приходить у своє теперішнє життя з Маленької Країни. Вона зветься Дитинство. Країна ця чарівна! А господарі у ній — діти найчудовіший народ на планеті! Ігри та іграшки до вподоби і дітям, і дорослим. Але зі справжньою насолодою і користю людина грається лише в дитинстві.

Давайте всі разом вирушимо до Маленької Країни. Ми не будемо нікуди йти, а тим більше їхати, ми просто зараз розпочинаємо Свято гри та іграшки «Ми, маленькі першачки, граємося залюбки!»

По черзі виходять діти зі своїми улюбленими іграшками, декламують про них вірші.

Звучить пісня «А я хлопець-молодець» (сл. І.Кульської, муз. А.Філіпенка).

Учитель. Любі діти, чи замислювалися ви, коли і чому з'явилися іграшки? А якими були перші іграшки? Про це вам розкажуть ваші дідусь та бабуся.

Дідусь. Першими дитячими іграшками були випадкові та зовсім звичайні предмети: камінці, шишки, сухі гілочки. Пищики робили з пір'я цибулі, бухкала із листків дерев, а ось такі свистуни виготовляли навесні з вербових гілочок.

Бабуся. З давніх-давен діти полюбляють скакати. Колись скакалки робили з прутиків. Скільки є на землі діти, стільки існують і ляльки. Жали жінки пшени-

цю в полі, а дітей забавляли ляльками з соломи, сіна, кукурудзи та ганчір'я.

Демонстрація старовинної ляльки.

Учитель. Кожного року створюються нові й нові іграшки та ігри. Ваше дитинство — це час комп'ютерних ігор та механічних іграшок. Ляльки — це переважно Барбі та Сінді. Перша Барбі з'явилася в 1959 році на американській виставці іграшок. Щосекунди у світі купується дві Барбі.

Танок з лялькою.

Маєш довгі ніжки —

Потанцюймо трішки.

Траля-ля, траля-ля!

Люба лялечко моя,

Тралі-лі, тралі-лі!

Ми дівчаточка малі,

Маєм гарні ніжки —

Тупаємо трішки.

Тралю-лю, тралю-лю!

А я лялечку люблю.

Бабуся-Загадуся. Добридень, діти!

Я — Бабуся-Загадуся.

Маю кошик я гарненький,

В ньому загадок повненько.

Хто зуміє відгадати,

Того буду пригощати.

Загадує загадки про іграшки та звіряток.

Бабуся-Загадуся. От і кошик спорожнів...

Що ж це там лежить на дні?

Цей клубочок — не простий,

Цей клубочок — чарівний.

Поведе він далі вас.

Передає клубок учительці.

Діти, ви не гайте час,

Прощавайте, прощавайте,

Від клубка не відставайте.

Учитель. Перша гра, перша гра.

Починати вже пора.

Гра «Жива й нежива природа».

Учитель називає предмети природи, а діти відповідають сигнальними картками «Ж» (жива) чи «Н» (нежива). Наприклад: джміль «Ж».

Учитель. Клубочку, клубочку,

Котись-но гарненько,

Покажи ти нам дорогу,

Де гра веселенька.

Передає клубок.

Матуся-Граюся. А я — Матуся-Граюся,

Усіма я так зовуся,

Без ігри та розважання

Я не визнаю навчання.

Гра «Посади клумбу».

Грає 5—10 дітей. Кожен гравець обирає квітку (у пелюстках цифра), яку він повинен посадити тільки тоді, коли настане його черга.

Матуся-Граюся. Клубочку, клубочку,

Котись-но гарненько.

Передає клубок.

Татусь-Граюсь. Звучи, звучи, мій голосе,

Лунай гучніш, гучніш,

І всім, хто любить гру,

Допоможи скоріш!

Гра «Кольорова кулька».

Діти передають кульку один одному. Гравець, у якого в руках кулька, називає овоч, котрий посадить на весняному городі.

Татусь-Граюсь. Клубочку, клубочку,

Котись-но гарненько.

Передає клубок.

Грайлик-Питайлик.

Привіт, я — Грайлик-Питайлик.

Зіграти хочеться мені,

Із вами, друзі, в «Так чи ні».

Вам питання задаю,

Готуйте відповідь свою,

Відповідай, коли мастак,

Єдиним словом «ні» чи «так».

Гра «Так чи ні».

Грають діти та їхні батьки.

Скажіть, співає сом пісні?

Не гайте з відповіддю. — Ні!

Чи вміє плавати гусак?

Ну що на це сказати? — Так!

Скажіть мені, червоний мак

В січневу пору квітне? — Ні!

А крокодили на сосні

Свої будують гнізда?! — Ні!

Чи достигають навесні

Пшениця й жито в полі? — Ні!

Ріка біжить удалині.

Чи є у неї ноги? — Ні!

Чи правда це, що вовк

Наївся груш і яблук? — Ні!

А під кінець кажіть мені,

Цікава гра у «Так чи ні»? — Так!

Грайлик-Питайлик. Клубочку, клубочку,

Котись-но гарненько.

Передає клубок.

Сміхотун. Я — Сміхотун, я дуже люблю всіх смішити. Зараз ми з вами посміємось!

Пісня «Савка та Гришка».

Інсценізація віршованих «смішинок».

Гра «Будь уважним».

Гравець із зав'язаними очима навпомацки дістає іграшку-тваринку. Називає її, уточнює, дика вона чи свійська.

Сміхотун. Клубочку, клубочку,

Котись-но гарненько.

Передає клубок.

Веселунка. Привіт, я Веселунка!

Хай лунає дружний сміх,

Хай ця гра потішить всіх.

Гра «Горобчики».

Діти-горобчики сидять на стільцях (у гніздечку) та сплять.

Ведучий промовляє:

В гнізді горобчики живуть

І рано-вранці всі встають,

Співають...

Діти. Цінь-цвірінь!

Ведучий. Й зернятка весело клюють.

Під музику діти розбігаються по кімнаті, збирають колоски. Змагаються, хто більше назбирає.

Веселунка. Клубочку, клубочку,

Котись-но гарненько.

Передає клубок.

Лісовик. Ось послухайте, малята,

Що я хочу вам сказати.

Природа зовсім не проста,

Незвичайна, чарівна.

Пропущу усіх вас дачі,

Як розв'яжете завдання.

Гра «Добре чи погано?»

  • Дорослі і діти люблять природу, завжди її бережуть.

  • Щовесни учні нашої школи виготовляють та розвішують у саду багато шпаківень.

  • На берегах річок горою лежить сміття.

  • На клумбах ростуть чудові квіти.

  • Школярі люблять бігати по клумбах.

Лісовик. Клубочку, клубочку,

Котись-но гарненько.

Передає клубок.

Гра «Павутинка».

Для дорослих гру проводить учитель.

Перший учасник говорить: «Я дерево, мені потрібне сонце», передає клубок іншому гравцю. Він каже: «Я сонце, мені потрібне...» І так до останнього гравця.

Учитель. Як бачите, у природі існують взаємозв'язки. А їх допомогли встановити веселі ігри. Ох і хитра ж ця гра, своєрідне мистецтво. Недарма кажуть:

«Хочеш бути здоровим — грайся,

Хочеш бути красивим — грайся,

Хочеш бути щасливим -- грайся!»

А ти, клубочку, котися далі й далі. А ми з дітками будемо збирати та вивчати все нові й нові народні ігри.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!