Сьогодні о 18:00
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

вИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ " Аплікація - Пташка на гілці"

Трудове навчання

Для кого: 1 Клас

16.03.2021

196

7

0

Опис документу:
Мета: продовжити знайомити учнів зі способом нанесення зображень на папір за допомогою шаблона; навчити створювати аплікації з вирізаних форм; вчити поєднувати ріні матеріали при створенні аплікації; розвивати просторову уяву, окомір; виховувати акуратність, працелюбність, бажання допомагати пташкам узимку
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Чого ми вчимося у птахів? Аплікація «Пташка на гілці»

Мета: продовжити знайомити учнів зі способом нанесення зображень на папір за допомогою шаблона; навчити створювати аплікації з вирізаних форм; вчити поєднувати ріні матеріали при створенні аплікації; розвивати просторову уяву, окомір; виховувати акуратність, працелюбність, бажання допомагати пташкам узимку

Обладнання: зразок виробу, шаблони, кольоровий папір, олівець, ножиці, пензлик для клею, клей ПВА, альбом, відеоролик “Спів синички”

Хід уроку

І. Мотивація навчальної діяльності

- Кому важко взимку добувати їжу?

- Як люди допомагають пташкам взимку?

II. Актуалізація знань.

1. Інсценована гра «Хто я?»

Діти із зображенням птахів даної місцевості підходять до годівнички. Решта учнів відгадує назву цієї пташки.

Синичка, снігур, голуб, ґава, сорока, ворона, горобець, сова.

  • Хто із пташок першим прилетів до годівнички?

  • Хто останнім?

  • Якого птаха ми не зустрінемо вдень біля годівнички? (сову)

2. Робота у групах.

- Що ми можемо сказати про птахів?

Використовуємо цеглинки «Лего». На цеглинках кольорові наклейки із словами. З цих слів учні складають речення.

Ми любимо пташок

Пташки дуже красиві.

Пташки радують нас співом.

Пташок треба оберігати.

Пташок взимку треба підгодовувати.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

-Кожна пташка – велика чи маленька – поєднує в собі красиве і корисне. І ще пташки вміють радіти життю. Тож учімося в маленьких птахів приносити радість іншим. А нагадуванням про це стануть ваші саморобні пташки.

ІV. Сприймання і усвідомлення матеріалу

  1. Демонстрація та аналіз зразка виробу

2. Фізкультхвилинка

3. Інструктаж

Послідовність виготовлення аплікації

  • Зробіть ескіз майбутньої аплікації.

  • Підберіть відповідний кольоровий папір.

  • Використовуючи шаблон, нанесіть зображення на зворотній бік кольорового паперу.

  • Виріжте деталі.

  • Розмістіть деталі аплікації на аркуші альбомного паперу, утворюючи композицію.

  • Намітьте олівцем положення фігур.

  • Наклейте деталі зображення на визначені місця.

  • Накрийте аплікацію аркушем газетного паперу й акуратно пригладьте.

2. Повторення правил роботи з ножицями та клеєм.

VІ. Застосування знань

  1. Практична робота.

  1. Індивідуальна допомога вчителя

  2. Фізкультхвилинка

Відеоролик “Спів синички”

. Підсумок уроку

-Що вам найкраще вдалося на уроці?

VІІ. Рефлексія

Вправа «Створення настрою»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.