Вивчаємо таємниці космосу з дошкільниками

Цю сторінку створено користувачем «Всеосвіти», якщо її вміст порушує ваші авторські права, надішліть скаргу у службу підтримки, ми оперативно відреагуємо.

This page was created by the website user. If its content violates your copyright, you can submit a takedown request to our support team, and we will respond promptly.

Поскаржитися / Report
Опис документу:
Як скерувати роботу вихователів дошкільного закладу та батьків з питань озброєння малят елементарними знаннями та уявленнями про рідну планету Земля та її супутник Місяць, про Сонце і його роль у житті? З'ясування поняття «Космос» як простір за межами планети Земля та «Сонячна система», розкриття загальних характерних особливостей інших планет Сонячної системи, розвиток пізнавальних здібностей дітей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ВИВЧАЄМО ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ У ДИТЯЧОМУ САДКУ

З дитинства малюк починає цікавитися загадковим світом навколоземного простору, таємницями безмежного Космосу. Підростаючи, дитина все більше захоплюється можливістю пізнання й дослідження Всесвіту силами дорослого. Задоволення цієї потреби стимулює інтелектуальну активність, пошукову діяльність особистості.

Як скерувати роботу вихователів дошкільного закладу та батьків з питань озброєння малят елементарними знаннями та уявленнями про рідну планету Земля та її супутник Місяць, про Сонце і його роль у житті? З'ясування поняття «Космос» як простір за межами планети Земля та «Сонячна система», розкриття загальних характерних особливостей інших планет Сонячної системи, а також виховання почуття прекрасного, захоплення красою зоряного неба, розвиток пізнавальних здібностей дітей, їхнього прагнення до посильного пізнання безкраїх космічних просторів – завдання, яке поставив перед собою наш колектив. Нами було зібрано методичний, демонстраційний та дидактичний матеріал на допомогу вихователям, батькам: картини із зображенням планет Сонячної системи, сузір’їв, методичні поради щодо планування роботи, художні твори про Космос, пазли, ігри на космічну тематику тощо.

Педагогічний колектив дошкільного закладу розумів, що пізнання космічного простору можливо в дошкільному віці лише через гру. Те, що дитина може дослідити за допомогою органів чуття стає для неї зрозумілішім. Дошкільник краще сприймає те, що може побачити, почути, до чого може доторкнутися. Тому було вирішено створити «Космічну кімнату». Простір кімнати прикрасили шпалери із зірками, які світяться у темряві, також ми придбали набір дитячих космічних іграшок, а от планети було вирішено створити різними засобами та художніми техніками. Була іще одна проблема - у кімнаті знаходилась витяжна труба, але «дошкільниці» - люди творчі, і ми перетворили її на космічний корабель. Пожежний вихід на даху, який знаходиться на стелі перетворився у «вихід у відкритий космос», у якому можна побачити своє відображення і відчути себе справжнім космонавтом в безмежному просторі.

Явища космічного масштабу важко уявити навіть нам, дорослим. А тому, пізнання глобальних речей, краще порівнювати з тими об’єктами та явищами, з якими дитина зустрічається кожного дня. Так зявилися на світ дидактичні ігри «Що зайве?» та «Знайди предмет схожий на планету Земля». Робота по впровадженню програми продовжується і надалі. Колектив дошкільного закладу ставить перед собою нові завдання по реалізації програми «Природа Космосу», ми намагаємось допомогти дошкільнятам побачити красу і різноманітність кольорової гами, відчути її настрій, побачити захоплюючу картину безмежного зоряного неба.

Орієнтовні форми і методи проведення занять:

  • Тематичні бесіди;

  • Екскурсії;

  • Елементарне експериментування;

  • Найпростіші астрономічні спостереження;

  • Віртуальні космічні подорожі;

  • Творчі, дидактичні та рухливі ігри;

  • Дозвілля, свята та сімейні тематичні розваги;

  • Малювання і ліплення моделей космічних об’єктів;

  • Конструювання і моделювання;

  • Творчі і інтелектуальні ігри,

  • Створення найпростіших самостійних проектів;

  • Конкурси, вікторини та виставки дитячої творчості.

Відділ освіти виконавчих органів

Дрогобицької міської ради

Дошкільний навчальний заклад №21 «Сонечко»

Консультація

«Астрономія - дошкільникам»

Підготувала:

вихователь-методист

Іваніщева І.Т.

Стебник – 2019

Список використаної літератури:

  1. Бондаренко Т. М. Екологічні заняття з дітьми 6-7 років: Практичний посібник для вихователів і методистів ДНЗ. - Воронеж: ПП Лакоценін С. С., 2006. - 190 с.

  2. Натарова В. І. Моя країна. Відродження національної культури і виховання морально - патріотичних почуттів. Практичний посібник для вихователів і методистів ДНЗ // - Воронеж ТЦ «Учитель», 2005.-205с.

  3. Шоригіна Т. А. Дітям про космос і Юрія Гагаріна - першого космонавта Землі: Бесіди, дозвілля, розповіді.М .: ТЦ Сфера, 2011. - 128с. - (Бібліотека вихователя) (3).

  4. Полєвікова О.Б., Швець Т.А./Асторономія дошкільникам/Видавництво Основа, 2019.-110.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!