і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Активуйте «Вебінарний Безліміт» та отримайте
30 днів необмеженого доступу до 90 вебінарів
Предмети »

Виступ на тему "Впровадження активних форм виховної роботи в процесі формування громадянської культури особистості"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Слайд 1.

Впровадження активних форм виховної роботи в процесі формування громадянської культури особистості

Слайд 2.

Одним із найактуальніших завдань сучасної освіти в Україні є формування людини-громадянина, для якого демократичне суспільство стане осередком розкриття творчих можливостей, задоволення особистих та суспільних інтересів.

Слайд 3.

Громадянська освіта вимога часу, тому розвиток і вдосконалення її системи є пріоритетним завданням для всіх демократичних країн.

Щоб стати успішною людиною, учень має набути компетентності у різних сферах: духовній, економічній, соціальній, політичній тощо. Вони є основою громадянської компетентності людини.

Слайд 4.

Національну спрямованість виховної роботи в класі реалізовую завдяки навчальній та позакласній діяльності. Виховною метою проведення позакласних заходів, годин спілкування та інформаційних годин було виховання в учнів патріотичних почуттів, любові до рідної землі, свого народу, готовності до праці, виховання поваги до культури та історії рідного народу, поваги до батьків, прищеплення шанобливого ставлення до звичаїв, традицій нашого народу.

Слайд 5.

Найбільш ефективними для формування громадянської компетенції є колективні творчі справи, використання проектних, інтерактивних інформаційно-комунікативних технологій.

Робота з національного виховання була багатоплановою і різнобічною. Учні класу активно брали участь у проведенні класних годин «Я - громадянин України», «Символи нашої Вітчизни», конкурсі малюнків «Конвенція про права дитини: дитячій погляд» , святі «Козацькому роду - нема переводу», усному журналі «Моя земля - Україна рідна», «Славні імена», аукціоні народної мудрості, захисті проектів «Моє майбутнє», «Країна, в якій я хотів би жити», колективних творчих справах: бюро добрих послуг, акції милосердя. У виховній роботі використовувались і інтерактивні технології: ділові й рольові ігри, комунікативні тренінги, розв'язання ситуативних завдань, психологічні студії.

Слайд 6.

Виховна робота в нашому класі поєднує в собі традиційні форми та методи роботи класного керівника (години спілкування, класні збори, свята, операції, виставки-конкурси, виставки творчих робіт, відверті розмови, інтелектуальні ігри, турніри) та нетрадиційні (тренінги, проекти, фестивалі, калейдоскопи, анкети думок, колажі, пошукові ігри, акції, художні галереї та ін.), застосування яких вимагає організації міжособистісного інтерактивного спілкування в різних видах соціально значущої діяльності: методи педагогічного впливу, методи соціальної взаємодії, методи самоорганізації життєдіяльності школярів.

Слайд 7.

Згуртуванню учнів класу в єдиний дружній колектив сприяє робота з організації учнівського самоврядування. Через діюче самоврядування учні мають можливість розвивати свої організаторські здібності, почуття відповідальності, ініціативи. Залучаючи дітей до участі в різноманітних громадсько-корисних справах, намагаюся сприяти розвитку в них громадської активності, привчати їх до дотримання шкільного режиму, єдності педагогічних вимог до учнів з боку вчителів та батьків, спрямовую свої зусилля на корисні, потрібні суспільству справи: добре вчитися, готуватися до праці, берегти природу, охороняти її багатства, турбуватися про збереження історичних пам'яток та інших культурних цінностей, зразково поводитися, допомагати людям.

Слайд 8.

У процесі роботи я бачу, як дорослішають мої вихованці, якими розумними вони стають, як вдало проходить процес їх соціалізації. Вони незалежні, доброзичливі в спілкуванні, емоційно-відкриті та чутливі до моральних проблем.

Не обминаю такий вид діяльності, як корекція поведінки «проблемних» дітей. Дуже ефективним є заохочення таких дітей до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу гуртковою роботою.

В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків.

Таким чином, мотиваційно-особистісна сфера розвивається відповідно до гармонійного розвитку особистості; у практику моєї роботи впроваджена мета про єдність шкільного та родинного впливу на особистість дитини. І на даному етапі більшість учнів підвищила рівень сформованості моральних, громадянських, гуманістичних, естетичних та інших якостей особистості.

Слайд 9.

Сенс діяльності класного керівника є доволі простим - подарувати дитині цей чудовий світ, здивувати прекрасним, допомогти їй зрозуміти, що життя - це великий благословенний дар і кожна людина здатна в ньому знайти своє місце, стаючи справжнім громадянином, навчитися вірити в свої сили й жити в гармонії з собою.

Форми і тематика виховних справ

Анкетування: «Навіщо треба вчитися?», «Життєві цінності підлітків».

Комплексна діагностика інтелектуального розвитку учнів (запросити психолога НВК), консультація «Готовність учня до навчання».

Години спілкування: «Як удосконалювати самого себе», «Як вивчати іноземні мови і навіщо», «Чи можна розвивати розумові здібності», «Як раціонально навчатися», «Передумова будь-якого успіху – вміння використовувати час», «Як стати розумним».

Індивідуальні консультації «Підготовка до уроків вдома».

Диспути: «Чого б ви хотіли досягти в житті», «А навіщо, власне, вдосконалюватись?», «Чи кожен здатен бути чемним?».

Лекції для батьків: «Про спілкування в сімейному колі», «Про сімейну демократію».

Круглий стіл з батьками: «Навчання та виховання завжди поряд», «Здібності ваших дітей і результати навчання».

Інтелектуальні ігри.

Участь у предметних тижнях, олімпіадах, конкурсах.

Анкетування «Моє дозвілля».

Проект «Правила для учнів».

Вибори учнівського самоврядування.

Години спілкування: «Будьмо знайомі», «Побачення, любов та протилежна стать», «Поведінка – це дзеркало, в якому кожен показує своє обличчя», «Основні принципи ставлення до людей», «Людині потрібно два роки, щоб навчитися говорити і шістдесят років, щоб навчитися тримати язик за зубами».

Індивідуальні бесіди: «Стосунки з однолітками. Як знайти справжніх друзів».

Акції: «Довкілля», «Милосердя».

Проект: «Стежинами Святого Миколая».

Вечір «Нема прекрасніше картини, ніж День святого Валентина».

Відзначення традицій ліцею: Свята першого і останнього дзвоника, День ліцеїста.

Форми і тематика виховних справ

Ігрова програма «Нумо, хлопці!».

Усний журнал «Голодомор 1932-1933. Україна пам’ятає».

Година спілкування: «Великої Батьківщини сини» (до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС), «Думки, вчинки, справи», «Мала Батьківщина в історії України».

Прес-діалог: «Мудрі заповіді народів».

Інтерв’ю «Твої моральні і життєві принципи».

Свято «Мова наша калинова» (до відзначення Дня української писемності та мови).

«Українська березіль» (участь у тижні української мови та літератури).

Зустрічі з відомими земляками.

Батьківські збори «Наші діти – наша спільна турбота».

Анкетування «Ти і шкідливі звички».

День здоров’я «Здоровим будь!».

Участь у тижнях фізичної культури; безпеки життєдіяльності; біології.

Години спілкування: «Як запобігти хворобі?», «Здоров’я – це спадок чи власне надбання?», «Навчання і вільний час».

Індивідуальні бесіди з учнями: «Лікар тобі радить», «Правильне харчування та здоровий сон – запорука міцного здоров’я», «Загартування та фізичні вправи – необхідні умови здорового способу життя».

Тренінг «Як сказати «Ні»?».

Індивідуальна консультація для батьків: «Як запобігти перевантаженню дітей?».

Участь в акціях до Всесвітнього дня здоров’я, Всесвітнього дня Землі, «Ялинка», «Чисті джерела», «Благоустрій».

Участь в спортивних змаганнях з різних видів спорту.

Захист проекту «Моя емблема толерантності».

Урок гендерної грамотності.

Участь у тижнях зарубіжної літератури, іноземної (англійської) мови .

Години спілкування: «День прав і день закону», «Біблія – пам’ятка духовності людства», «Людина – абсолютна цінність і міра всіх речей», «Земля – спільний дім для людей», «Олімпійські ігри – ігри народів світу».

Пізнавальні екскурсії до музеїв, відвідування театру.

Участь учнів у роботі МАН.

Інтелектуальна гра: «Що? Де? Коли?».

Усний журнал «Діти та їхні права».

Тестування «Я і моя майбутня професія» (за Є.Климовим): «людина – техніка», «людина – природа», «людина – людина», «людина – знакова система», «людина – художній образ»: на виявлення та оцінку просторових уявлень, пам’яті, уваги, мислення, темпераменту.

Години спілкування: «Знання – дерево, а діло – плоди», «Школа, а далі?..», «Шлях до професії», «Про добрі звички у праці і житті».

День самоврядування у ліцеї.

Участь у тижні права, економіки.

Екскурсії (на підприємства, установи і організації району, зустрічі з майстрами своєї справи) «Всі професії важливі!».

Участь у трудових десантах.

Індивідуальні бесіди: «Де ж мені взяти те захоплення?..», «Без явно посиленої працьовитості немає ні талантів, ні геніїв».

Батьківські збори: «Праця – один з найкращих вихователів характеру», «Чи готова ваша дитина до вибору професії?», «Ринок праці вибирає професіоналів».

Миколаївська загальноосвітня школа № 51

Виступ на педагогічній раді

«Впровадження активних форм виховної роботи в процесі формування громадянської культури особистості»

Класний керівник 6 Б класу – Мукан Н. М.

2013

Опис документу:
Одним із найактуальніших завдань сучасної освіти в Україні є формування людини-громадянина, для якого демократичне суспільство стане осередком розкриття творчих можливостей, задоволення особистих та суспільних інтересів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
490 грн
294 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти