Виступ на методичному об'єднанні вчителів "Що таке сторітелінг?"

Опис документу:
Технологія сторітелінгу є однією з інноваційних педагогічних технологій, що допомагає учневі засвоїти матеріал, поданий у вигляді цікавої захоплюючої історії, сприяє розвитку його особистісних якостей, демонструє унікальність уяви кожної дитини, дозволяє проявити активність та творчість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Що таке сторітелінг?

«Сторітелінг» – технологія створення історії та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери учня Технологія сторітелінгу є однією з інноваційних педагогічних технологій, що допомагає учневі засвоїти матеріал, поданий у вигляді цікавої захоплюючої історії, сприяє розвитку його особистісних якостей, демонструє унікальність уяви кожної дитини, дозволяє проявити активність та творчість. За допомогою сторітелінгу можна отримати два найбільш важливі результати:

- пожвавлення атмосфери у класі, зняття напру-женості, створення невимушеної обстановки;

- він є одним із найбільш простих та швидких шляхів встановлення контакту між вчителем та учнями, засобом привернення та утримання їх уваги.

Чому історія?

  1. Історії легше сприймаються учнями, ніж описи, визначення; реалізується принцип доступності навчання.

  2. Історія впливає на почуття дитини, а це підвищує рівень концентрації уваги.

  3. Сучасні діти з «кліповим» мисленням краще сприймають динамічну історію, ніж текст іншого виду.

  4. Історія викликає асоціації, адже

  5. при розповіді використовуємо малюнки, презентації; реалізується принцип наочності.

  6. В історії є герой, який в процесі боротьби та наполегливої праці

  7. змінюється і мотивує до цього ж дітей.

Складові частини історії: тема та ідея, сюжет, герой.

Історія повинна містити життєвий досвід, цікаві події, співпереживання історії, метафори, ціннісні зміни персонажа.

Герой історії: людина, вигадана істота, тварина, предмет, явище природи, символ.

Історії можуть бути побудовані:

  • На основі реальної ситуації: розуміння проблеми важливіше, ніж її розвязання; колективне обговорення способів дій; виявлення потреби застосовувати набуті вміння й навички.

  • На основі розповіді вигаданої чи реальної особи: підвищення інтересу до навчального матеріалу; реалізація принципу доступності у навчанні; засвоєння запропонованих знань, способів дій тощо.

  • на основі сценарію: учень - активний діяч історії; вправляння у способах дій, з якими учень вже знайомий; сценарії - моделі ситуацій з реального життя.

  • на основі проблемної ситуації: спосіб навчити розв’язувати проблеми.

І комедія, і трагедія має місце в історії.

Про що необхідно пам’ятати, створюючи історію?

  1. Динамізм, «Гра з часом»: регулярні емоційні переходи, часта зміна планів (7-15сек),

сюжетні повороти, інтрига.

  1. Деталі: за допомогою деталей керуєте почуттями слухачів; використовуйте епітети та метафори (впливають на органи чуття).

  2. Виразність: жести, міміка; інтонація; транслювати залученість у процес, зацікавленість ним.

Правила складання історії:

Правило 1 – «Все поступово»

Тема уроку - мета історії - сюжет (інтрига, метафори) - герой історії – презентація.

Правило 2 – «Використовуйте різні інгредієнти».

Розповідайте емоційно, викликайте почуття; розповідайте про героїв, що цікаві дітям; інтригуйте; несподівана розв’язка; пастка (не викладайте всі карти одразу). Додайте себе!!! Резюме (розумня-шки - наостанок).

Правило 3 – «Почніть писати просто зараз»

Я просто боюся та не знаю, з чого почати писати історію!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн