і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Виступ екологічної агітбригади «Давай повернемо Землі всі веселкові кольори»

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
800 грн
240 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №WD677369
За публікацію цієї методичної розробки Пенчук Ольга Леонтіївна отримав(ла) свідоцтво №WD677369
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код

Виступ екологічної агітбригади
«Давай повернемо Землі всі веселкові кольори»

Підготувала педагог – організатор
Москалівської ЗОШ І-ІІ ступенів
Пенчук Ольга Леонтіївна

Вибігає дівчинка з глобусом:

Зупиніться! Подивіться!

Що принесла сюди я,

Це ж бо наша найрідніша

Найгарнішая Земля.

По черзі виходять учасники агітбригади і шикуються клином:

1-й: Ось вона – наша планета,

2-й: Ось вона – сонцем зігріта,

3-й: Ось вона – дощами вмита,

4-й: Морями оперезана,

5-й: Ріками помережана.

Разом: Це наша планета Земля!

Виходять інші учасники:

6-й: Поки жити планета ця буде,

7-й: Поки світ ще в полоні краси,

8-й: Бережіть же красу її, люди!

9-й: Сонцем сяє хай крапля роси!

Разом: Доля планети у наших руках!

Перешикування в шеренгу, дівчинка з глобусом сходить. .

1-й: Всім!

2-й: Хто природу оберігає!

3-й: Всім!

4-й: Хто її шанує і поважає!

5-й: Ми – юні охоронці природи!

Разом: Шлемо вітання своє!

6-й: Вас вітає агітбригада:

Разом: «Еколог!»
Москалівської загальноосвітньої школи

Наш девіз:

Разом: У радості й горі, у щасті й біді -
слава чистій цілющій воді!

Пісня на мотив «Трава у дома».

Вода у нас забруднена / 2 р.

Повітря чистого нема,

І тужим за загубленим / 2 р.

За всім тим, що природа нам дала.

Ми віримо, що зможемо –

Планеті допоможемо,

Ми повернем веселки кольори,

Байдужість подолаємо,

Бо про природу дбаємо,

І розцвітуть розкішнії сади.

Приспів:

І сниться нам не “Фанта” й “Кока-кола” –

Від них на нас усіх чека біда,

А сниться нам Земля в цвіту довкола

І чистая джерельная вода!

Яке то щастя повертатися додому!
І в річку ноги опустити до води,

Відчути, як вона знімає ніжно втому.

На теплому піску залишити сліди.

О скільки їх за роки води змили

Старої, мудрої, чарівної ріки?!

1 дівчина: Про шепоче ліс у вечір тихий?

Про що вода і сонце мерехтять?

Як джерело студеною водою диха,

Й мости як марево над річкою висять.

Як верби хиляться щоб воду цілувати,

А в осінь жовте листя золотом впаде.

Як гарно бачити усе це, відчувати

І йти стежиною, що в рідний дім веде.

Як же люди віддячують нашій річці?

2 дівчина: Сумно, сумно за наш край,

Зупинись, подумай, сміття позбирай.

Поки ще струмок біжить,

То твоя планета буде жить.

3 дівчина: І ці ставки, і ці ліси,

Що вже позбавлені краси

І ця калина, де і цвіту вже нема.

Давайте зберемо пляшки,

І знов насадимо квітки,

Людина в світі цьому зовсім не одна.

Винос декорацій до сценки «Річка».

Поговорим з вами, друзі,

Про чудову річку в лузі

І розкажемо вам казку –

Тож послухайте, будь ласка.

Сценка «Річка».

Виходять дві дівчинки:

1-а: Поглянь: яка чудова річка,

А над водою молода вербичка.

Яка ж чарівная краса!

І блищить ще вранішня роса…

Пам”ятаєш – з давнини,

Коли в бій ішли сини,

Мати їх джерельною водою напувала,

Тим самим сили їхньої прибувало.

А в нас же за селом є джерело
Криницею зеленою зоветься
Богдан Хмельницький сам казав,
Що сильним стане, хто з нього нап’ється.
І пили воду
козаки й непереможними ставали
Вода їм сили додала й ординців розбивали .

2-а: Так, недаремно ж говорили в народі: “Де є вода, там життя”.

1-а: А ще казали: “Буде вдосталь води - не буде ніякої біди”.

(Чути плач)

2-а: Чуєш, хтось плаче?

являється Рибка)

1-а: Хто ти?

Рибка: Я – Рибка.

2-а: А чого ж ти, Рибко, плачеш?

Рибка: Ой, біда!

Люди, що це за вода?

Може вам і добре пити,

А мені в ній важко жити:

Хімікати в ній усі –

І на дні, і на воді!

А була ж колись вода

І прозора і смачна…

Люди трохи совість майте,

Бідну річечку спасайте!

(Сходять. Виходять учасники агітбригади)

  • На аналіз взяли воду.

Для пояснення народу

Ось такі є результати:

(Показують в таблицях):

  • Аміак та нітрати,

  • Солі кальцію й фосфати,

  • Алюміній і бактерії –

  • Ось така у воді феєрія.

(Показують ч/б фото):

  • Заросла колись широка річка,

Ледве протіка очеретами,

Вкрилась плямами її водичка.

Що ж це трапилось, нарешті, з нами?

  • Як же гублять природу всюди

Черстві і бездушні люди,

Про екологію, мабуть, не знають.

Лиш про своє подвіря дбають:

Пляшки, відходи – все в ставки скидають,

Хоч скільки людей не проси –

Через це замулені наші ставки.

  • Найстрашніші домішки для води :

  • побутове сміття;

  • пестициди;

  • мінеральні добрива.

  • У воду потрапляють залишки добрив із полів, що має негативний наслідок

  • Проникаючи в підземні шари Землі, азотні сполуки роблять непридатною для пиття воду в криницях.

  • А вода в них така,що вживаючи її

Не буде людини із шлунком здоровим,

А воду ту пють і качки і корови,

І ми оте мясо отруйне вживаєм,

Таким молочком і дітей напуваєм.

  • Ми вас не лякаєм і це не дрібнички –

Від цієї отрути, цієї водички,

Хоч як не жахливо, а сталося так –

Вже й діти маленькі хворіють на рак.

  • А ще від вживання отруєної води можна захворіти:

На гепатит, пневмонію і гастрит.

І таку ми воду пємо. Як же ми іще живемо?

  • 3 млн. людей на Землі щорічно вмирають від хвороб, які пов’язані з якістю води.

  • Головним джерелом вод в Україні є Дніпро. Але велике значення мають малі річки та притоки. Саме їх стан в Україні викликає велику тривогу. Більше 20 000 їх уже зникло, тобто висохло.

  • Деградація, висихання малих річок, невідворотно призведе до деградації великих рік, тому проблема їх збереження й оздоровлення є однією з найгостріших.

  • На жаль, люди забувають, що навколишнє середовище треба берегти, бо від його стану залежить здоров’я всіх.

  • Подивіться: де вода всміхалась – заросло болото,

Де верба співала – зрубаний пеньок,

Лисинами сяють береги сухії,

В дружбу із природою зробим швидше крок.

  • Памятайте, люди, назавжди,

Неможливо жити без води.

(Піднімають кольорові фото по черзі):

- Це – життя колиска, це – дощі,

- Це – роса і квітка на межі,

- Це – тумани, ріки і моря,

- Порятунок в спеку, це - життя.

- Це – кришталь озер і джерело,

- Це – хмарки у небі, це – село

В тополях і вербах над ставком,

- Це – криниця, квіти під вікном,

- Шурхіт хвиль і шторму дивий рев,

- Це – струмок у травах між дерев,

- Зелень трав, веселки кольори,

- Нитки рік, у сутінках бори…

Памятайте люди назавжди:

Разом: Неможливо жити без води!

( Виходять всі учасники агітбригади):

  • (Рибка):Тож, щоб чистими води у річках зостались,

Подолайте байдужість, користь і недбалість!

- Хай співають весело птахи у лісах,

Хай буяють квіти у парках і дворах,

Збережем нащадкам квітучий рідний край –

Цей чудовий, справжній довкола світлий рай.

  • (Дівчинка з глобусом. Глобус у віночку з паперових квітів)

  • Люди, будь ласка, про це памятайте:

Щоранку планету свою прибирайте.

Пісня на мотив “Їхали козаки”:

Приберем планету, щоб була красива,

Щоб жили тут добре птахи, риби, звірі.

Щоб в морях і річках плавала рибинка,

Щоб була водичка чиста, як сльозинка.

І повітря наше щоб було чистеньке,

Щоби розквітала Земля – наша ненька.

Разом: Тож збережемо на Землі всі веселкові кольори!

(Вибігає Краплинка)

КРАПЛИНКА

Я Краплиночка маленька,

Сива хмарка – моя ненька.

Громовержець – мій дідусь.

Тут я з радістю лишусь.

Я – Крапелька, Краплиночка!

Дарунок Божий неба.

Мене потрібно берегти,

Мене любити треба.

Прозора, як перлиночка,

Цінуйте мене, ЛЮДИ.

Бо без цілющої води

Життя ніде не буде.

Хай відновляться усюди

Водоочисні споруди.

Буде чистою водичка –

Звеселиться моє личко.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
привернути увагу громадськості до екологічних проблем міста, області. Вказати на недопустимість бездумного втручання людини в природу. Порушити проблеми розумного застосування досягнень науки та особистої відповідальності кожного за стан довкілля.
  • Додано
    24.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    6 Клас, 7 Клас, 8 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    5677
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    WD677369
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти