Віртуальна машина часу

Опис документу:
конспект до уроку

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Хід уроку

І Організаційний момент

ІІ Повідомлення теми й мети уроку

(на моніторі світиться лист у конверті)

Діти, я на вас чекала. До мене на електронну пошту прийшов незвичайний лист і підписаний для дітей 5 – Б класу. Давайте його відкриємо і прочитаємо.

(На моніторі відкривається лист на якому написано:)

«Добрий день любі діти! Я запрошую вас до графства Компютероляндії, та відвідати містечко Файліни та Кібертошки. На шляху до міста на вас чекають безліч перешкод. Але ж ви їх подолаєте?.Чи не так?»

(наступний слайд)

«Як і в кожному місті у нас є свої правила, яких ви повинні дотримуватись і виконувати. Якщо ви їх згадаєте, то можете рухатись далі. До зустрічі»

(На екрані зявляється різнокольорові завдання з ТБ за ПК)

Погляньте, наш лист зник, але з’явились різнокольорові квадрати, давайте їх відкриємо, і дізнаємось що за правила в країні Комп’ютероляндії,.

  1. Використовуючи карточки «так», «ні» вкажіть на правильність безпеки за ПК.

(ТБ).

Підведення підсумку: Для того, щоб виховувати культуру поведінки в комп’ютерному класі, толерантність при роботі в парах, бережливе ставлення до держмайна, щоб уникати нещасних випадків і зберегти своє здоров’я необхідно дотримуватись основних правил безпечної роботи з комп’ютером.

(після всіх виконаних завдань на екрані зявляється слайд з перешкодою )

  1. Ось ми з вами опинились на галявині КМІТЛИВИХ, що розкинулась прямо перед містом. Нам пропонують виконати завдання, щоб ми могли рухатись далі. Оберіть колір, який вам подобається. І виконайте завдання свого кольору. Я вам даю час порадитись. (1 хв.)

(діти виконують завдання ) (Інформація і повідомлення)

Кому ви довірите відповісти на це питання?

(діти по черзі відповідають на своє запитання)

  1. Молодці! Ви всі впорались із завданням. Попереду нас чекає гора Пізнання а щоб піднятися, необхідно виконати нові завдання. Оберіть колір, який вам подобається. І виконайте завдання свого кольору. Я вам даю час порадитись. (1 хв.)

(діти виконують завдання ) (Пристрої ПК)

Кому ви довірите відповісти на це питання?

(діти по черзі відповідають на своє запитання)

  1. Вже видно місто, але на шляху ще одна перешкода - ріка ….., необхідно її пройти.

Але спочатку я пропоную вам трохи відпочити перед тим, як вирушимо далі.

(гімнастика для очей і спини).

У місті Файліни і Кібертошки, як і в нашому класі, є різні люди, тому і завдання для окремих груп учнів підготували різні.Для групи смайликів – червоний колір, для групи …..- жовтий, для групи …….-червоний, для групи……..-зелений

(діти виконують завдання ) (Складові ПК)

ІV. Підсумок уроку

Ось і завершилась наша подорож . Ми відвідали лише одне місто з графства Комп’ютероляндії. я вважаю, що своїми знаннями ми довели, що можемо називатись мешканцями міста Файли і Кібертошки. Попереду, ще багато невідомого і багато не відвіданих міст.

  • Чи сподобалась вам подорож?

  • Яку тему ми пригадали?

  • Про які пристрої компютера ми говорили?

  • Чи знадобляться вам ці знання у майбутньому?

V Виставлення оцінок

VI. Домашнє завдання

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!