і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Як навчити учнів розуміти мову музичного мистецтва?
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

випускний

Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
1400 грн
590 грн
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ВИПУСКНИЙ ВЕЧІР 2002

1: Добрий вечір , дорогі друзі !

2: Якось по особливому для нас всіх розпочався сьогоднішній день.

3: В передчутті чудес паморочилась голгва ,а на серці були радість і тривога ,тому що завтрашній день буде зовсім іншим.

4:Але це буде завтра, а сьогодні , сьогодні давайте радіти і плакати , сміятись і сумувати , тому що це – наше свято , свято , до якого ми так довго йшли , і все ж на серці тихий і зворушливий смуток ,бо школа закінчилась . Уроків більше не буде ніколи .

1:Дивне все – таке це слово—“ніколи”. Все буде :інститут , сім”я, діти , улюблена робота , а от школи вже не буде і дитинства не буде .

2: Дитинство пішло . Воно пішло по краплині , тихо і непомітно.

3: З першими буквами : рівними-рівними .

4: З коротеньким платтячком , з пронизливими дзвінками , які дорожчі всіх теорем на світі .

1: Зі знайомим голосом вчительки , пояснюючим нову тему .

2:А за вікном йшов дощ , в класі вмикалося світло , і під зізнання Онегінської Тетяни в коханні ми списували математику .

3:Доводили неіснуючі теореми .

4:Приписували Ньютону зайві закони і все було так чудово і безтурботно .

1: А дитинство йшло .І йшла від нас казка ,якою ми жили і в яку так довго вірили .

СЦЕНКА ДИТИНСТВО

(Гасне світло, на сцену виходить маленька дівчинка з бантиком та кулькою, на фоні ліричної музики зупиняється біля випускниці )

М : Ти пізнала мене , юна дівчино ?

В : Яка ти маленька , тендітна , який в тебе чистий , світлий та наївний погляд …Невже це я? Ти моє дитинство ?

М : Так , але я залишаю тебе !

В : Зачекай !Не поспішай –залишися ще хоч на мить.Дай згадати про те, чого вже ніколи не буде …Дай зазирнути до цієї Чарівної країни , дай згадати моє безтурботне дитинство.

М : Не сумуй !Я буду приходити до тебе у снах ,а тизгадуймене.Пам”ятаєш , як ти вперше переступила поріг школи , тримаючись за руку мами ?

В : Пам”ятаю !

М : А пам”ятаєш ,як ти вперше закохалась в чорнявого хлопчинку ,який смикав тебе за кіски ?

В : Пам”ятаю !

М : А пам”ятаєш те Новорічне свято , де ти була Снігуркою ?

В : Пам”ятаю !

М : А той день народження , коли до тебе прийшли всі твої друзі ?

В : Пам”ятаю ! І це пам”ятаю ! Дякую , дякую тобі за все , моє сонячне дитинство.Яксумно мені зараз ,як не хочеться мені з тобою розлучатись.А я ж так хотіла стати дорослою .

М : Так! Ти і стоїш зараз на порозі такого складного , такого непростого дорослого життя.Але не бійся , сміливо крокуй вперед,долай всі вершини ,а я…я завжди буду поруч з тобою.Я прилітатиму в твої сни білим голубом ,тихою казкою ,весняним цвітінням !

1: Так дитинство залишило нас !

2:І залишилися від нього лише звуки наближаючихся до класу кроків вчителів.

1:І скрип крейди,і шум дощу,і запах ,запах школи і квітів,подарованих вчителям на прощання.

2:Але давайте сьогодні в цей останній вечір нашого дитинства озирнемося назад—в світле минуле,яке називається шкільним життям і згадаймо.

ПІСНЯ “ ЗГАДАЙМО “

ДИРЕКТОРУ

1:А було це так: Перший дзвоник, перші враження, і тут ми вперше побачили її, таку молоду,таку променисту.

2: Це вразило нашу дитячу уяву про суворого недоступного директора школи.

3: Вона щось говорила,а ми були захоплені і її чарівним бентежним голосом і теплою посмішкою.

4:Ми ловили кожний її погляд,і тоді навіть не знали ,скільки вона ще подарує нам свого тепла та посмішок.

1:Скільки раз вона підтримає кожного з нас,а коли це потрібно і посварить,і при цьому дасть мудру пораду.

2:Це людина,яка знає біографію кожного з нас,як кажуть “от і до”.В ній настільки гармонійно поєднуються і щира материнська любов,і дуже цінні якості ділової жінки,і строгість, і тонке почуття гумору,завдяки яким вона і створила в школі таку неповторну атмосферу

3:І мабудь,кожен з нас хотів би хоч трішечки бути схожим на цю людину.Тому,що стільки хорошого і світлогоскільки є в її душі і серці—Бог дає одному на мільон.

4: Тож запрошуємо на цю сцену директора нашої школи— Людмилу Вікторівну!

СЛОВО ДИРЕКТОРА

ПІД НАГОРОДИ

1:Коли проходиш біля нашої школи , то здається нічого такого особливого в ній нема .Школа як школа .І все ж…

2:Є в ній щось особливе , що дивує і захоплює , причому не тільки жителів Чернігова , але навіть наших частих гостей—друзів із Америки , які гідно оцінили наші знання , досягнення та

таланти.

1: Отож ми запрошуємо на цю сцену тих , хто заслужив на таку незвичайну і дуже почесну премію , а саме:

1:

2:

(перераховуються всі переможці американських нагород)

2:І виконають цю почесну місію директор та …

(номер самодіяльності )

МЕДАЛІСТИ

1:Ну а зараз ми хочемо запросити на цю сцену тих , хто док- лав найбільше зусиль для досягнення найкращих результатів.

2:Звичайно це ж гордість нашої школи , це наше сузір”я-сузір”я медалістів школи.

1:Отож для нагородження золотими та срібними медалями на

сцену запрошуються

1:

2:

1:

2:

( перераховуються всі медалісти )

( номер самодіяльності )

ПІД АТЕСТАТИ

1: Але не тільки відмінники складають гордість нашої школи.

2:Існує безліч проявів талантів наших учнів , на які наша шко-

ла була завжди багата .

1:І нехай хтось не зривав зірок з неба ,але зате назавжди запа-

м”ятається і дитячою безпосередністю , і тонким почуттям гу-

мору , і гострим розумом ,і добрим відношенням до друзів та

вчителів , і своїм дзвінким голосом…

2: Ну а зараз для отримання атестатів про закінчення школи на

сцену запрошується 11-А клас.

1: Перший вчитель …

2:Класний керівник …

(вручаються атестати учням 11-А класу )

1:Для вручення атестатів про закінчення школи на сцену запро-

шується 11-Б клас.

2: Перший вчитель …

1: Класний керівник …

(номер самодіяльності )

2:Для вручення Атестатів про закінчення ЗОСШ на сцену запро-

шується 11-В клас.

1: Перший вчитель …

2: Класний керівник …

1: Для вручення … на сцену запрошується 11-Г клас.

2: Перший вчитель …

1: Класний керівник …

( номер самодіяльності )

2: Для вручення … на сцену запрошується 11-Д клас.

1: Перший вчитель …

2: Класний керівник …

1: Для вручення …на сцену запрошується 11-Є клас.

2: Перший вчитель …

1: Класний керівник …

( номер самодіяльності )

БЛОК ПІСЛЯ АТЕСТАТІВ

1:Ну що ж ! Звершилось ! Тепер навіть неможливо уявити, що за-

ради цього документу ми провчились три тисячі шкільних днів!

2:Три тисячі разів ми прокидались , недодивившись найсолодших

снів .

3: Скільки лабораторнних ,контрольних робіт ми виконали ,скільки

списали зошитів , скільки разів тремтіли наші серця перед уро-

ком , поки настав цей день !

4: Скільки разів ми думали :” Ну коли це скінчиться ?”

1: І ось все скінчилось ! Чи не шкода вам тепер ?

2: І шкода , і ні , тому що після отримання атестата на нас звали-

лося стільки прав , що можна просто розгубитися .

3: Наприклад , ви можете навіть не дивитись у бік рідної школи.

4: А можливо , через декілька років привести в перший клас рід-

ної школи вже своїх сина чи доньку.

1: Маємо право вчитись далі або не вчитись зовсім .

2: Виходити заміж або одружуватись хоч завтра .

3: Але , нажаль , ми вже ніколи не зможемо дістати сердитий за-

пис у щоденнику .

4: Вислухати , що гірших учнів за нас немає у школі і ніколи не

було.

1: Прогуляти урок чи отримати двійку .

2: Послухати класного керівника на класній годині …Але ні !

3: Зараз у нас буде унікальна можливість ще раз послухати на-

ших класних керівників , але в дуже незвичному для них амп-

луа.

4: Пригадуєте такі слова :”О , вчителю ! Який же ти суворий !”

Але це не про наших класних , тому що за всі роки спілкува-

ння вони стали для нас щирими друзями , порадниками ,настав-

никами .

1: А під час довгих розмов ми дізналися навіть і про деякі сек-

рети з їх біографії.

2: Наприклад , як невдало вони прогулювали уроки в школі , яким

було їх перше кохання…

3: Або ж навіть про те , що дехто був би зовсім не проти стати

міністром освіти !

4: Отож , зустрічайте на сцені класні керівники 11-х класів !

( Номер від класних керівників )

БЛОК ВСІМ ВЧИТЕЛЯМ

1: Ми вчилися в чудовій школі , тому що її для нас створили чу-

дові вчителі , які кожному з нас віддали частинку свого серця.

2: І які протягом всіх 10 років вчили , журили , хвалили , раділи і

засмучувались разом з нами . Які навчили нас ні в якому разі

не здаватися , вміти вистояти.

3: І які вклали в нас не тільки міцні знання , а й душі .

4: І ми дякуємо долі за те , що поряд з нами були такі талано-

виті , розумні , неординарні особистості—наші best teachers , в

яких ми просто закохувались.

1: І ми хочемо ще раз подякувати вам сьогодні за ваше вміння.

2: І вам , наші дорогі класні керівники , за ваше вміння залиша-

тися папами і мамами поза родинами.

3: І вам , дорогі наші перші вчителі , за вміння навчити пізнавати школу три роки , а потім все почати з нуля.

4: І вам , вчителі фізики , за вміння вчасно зняти напругу укласі.

1: І вам , вчителі математики , за вміння в усьому знайти ізюмін-

ку .

2:І вам , вчителі всіх мов , за вміння вчасно переключити нас з

однієї мови на іншу , за вміння зробити рідною будь-яку мову

світу.

3: І вам , вчителі історії , за вміння не загубитись в історичних

подіях.

4: І вам , вчителі біології та хімії , за вміння підтверджувати отри-

мані знання дослідним шляхом .

1: І вам , вчителі ОБЖД , за вміння навчити надати першу допомогу

і при цьому самому не втратити свідомість .

2: І вам , вчителі фізкультури , за уміння навчити долати будь-які

перешкоди на своєму шляху.

3: Всім , всім , хто зустрічав нас 10 років ,а сьогодні прийшов нас проводжати в доросле життя --низький уклін!!!

БЛОК АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

1: От ми кожен раз виходимо і кажемо , що наша школа найкра-

ща .

2: І що наші учні найрозумніші .

3: То щож воно за школа ? Чим же вона відрізняється від інших?

4: А нічим , окрім того , ЩО у всіх директор –це директор , а у

нас вона principal .

1: У всіх діти , як діти , а у нас вони -- kinder.

3: У всіх кохання , як кохання , а у нас воно -- l amour.

4: У всіх батьки , як батьки , а у нас вони родзице .

1: А ще й тим , що не тільки з кабінету музики , а й з інших

аудиторій лунає спів англійською , німецькою , французською

та іншими мовами .

2: І для необізнаних стає незрозумілим , чому по наших коридо-

рах ходять американські ковбої .

3: І що роблять наші учні в американських школах .

БЛОК БАТЬКАМ

1: Багато років тому сталася найзнаменніша в вашому житті

подія : зустрілися двоє молодих людей .

2: Зустрілися , щоб покохати один одного і щоб 17 років тому

подарувати нам життя .

1: І щоб 10 років тому сонячного вересневого дня привести нас

саме до цієї школи .

2: А ще для того , щоб вирішувати задачки , писати твори , малю-

вати малюнки , тобто ще раз пройти шкільну програму.

1: Так , ви разом з нами вчилися , разом з нами хворіли .

2: Ділили з нами радощі і смутки , злети і падіння.

1: Відкрили для нас чарівний світ доброти та любові , секрети

людського спілкування . Навчили нас любити і творити добро,

боротися за своє щастя і долати перешкоди .

2: І нам не страшно вирушати в доросле життя , бо добре знає-

мо: навіть якщо ми оступимось –сильні та лагідні материнські

та батьківські руки утримають нас від падіння , а якщо буде

потрібно , піднімуть нас.

1: І для вас дорогі батьки ……………………..

БЛОК НЕ КОНЧАЄТЬСЯ ПЕРВАЯ ШКОЛА

1: А чим школа була для кожного з нас? От , наприклад , для

тебе ?

2: Для мене?

1: Так, ну от наприклад --урок математики в сьомому класі?

2: Та яка там математика !Вона була біля дошки і розв”язувала

рівняння а +в=2 , а мої очі бачили одне: Даша+ Льоша= любов.

1: А урок хімії! Та що там лакмус—колір мого обличчя зміню-

вався в залежності від того , дивиться він на мене чи ні .

2: Так , звичайно , назавжди залишиться в нашій пам”яті і ті шу-

мні перерви між уроками , яких ми чекали , щоб хоч мимохідь

зустрітися з предметом обожнювання .

1: І ті перші дискотеки , на яких ми вперше наважувались запро-

сити на танець .

2: І за все це ми і вдячні цим неповторним шкільним рокам ,

які подарували нам не лише знання , але й найсвітліше-- перше

кохання і перші хвилювання , І першу радість і перші смутки.

1: Десять років ми прожили єдиними надіями , турботами , радо-

щами і печалями .

2: Але ми знаємо , що ми сьогодні не востаннє , тому що тепер

ми -- одна команда .

1: І ми будемо спі лкуватися , зустрічатися і в майбутньому , тому

що наша школа буде завжди .

2: Отож , не закінчується перша школа ………(виконується пісня)

ФІНАЛ

Ну ось і все. Ми все згадали .Невблаганно пройшов час , але

Прийде світанок і ми розійдемося ,вчорашні школярі , і насту-

Пить тиша .Але завтра ми прокинемось вже дорослими і зрозуміємо чим була для нас школа .Але це буде завтра.

ФІНАЛЬНА ПІСНЯ

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
сценарій свята
  • Додано
    10.08.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    11 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    63
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    GH722600
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь