і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел (11+1, 16 – 1). Розв’язування текстових задач на збільшення числа на кілька одиниць та на різницеве порівняння чисел

Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел (11+1, 16 – 1). Розв’язування текстових задач на збільшення числа на кілька одиниць та на різницеве порівняння чисел

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Урок 48-49.

Тема. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел (11+1, 16 – 1). Розв’язування текстових задач на збільшення числа на кілька одиниць та на різницеве порівняння чисел.

Мета:  вчити учнів рахувати в межах 20, визначати місце числа ряду чисел 10–20; вдосконалювати обчислювальні навички; формувати вміння розв’язувати задачі опрацьованих видів; розвивати логічне мислення, увагу.

Обладнання:  схеми задач, картки для усної лічби, таблиці з умовами задач, цифри 10–20.

Хід уроку

  1. Організаційний момент.

  2. Актуалізація знань учнів

1. Повторення

1) Усна лічба за картками.

Учитель показує картку з прикладом, а учні — відповідь карткою з числом.

3 + 7

9 – 3

5 + 4

8 – 5

9 + 1

7 – 4

6 + 3

9 – 6

2) Робота з рядом чисел 10–20.

Розставити числа за порядком: 19 17 12 20 16 11 10 18 13 15 14

Назвати попереднє число для 13, 17; наступне число для 14, 17. Назвати «сусідів» чисел 16, 19, 11. Назвати число, що на 1 більше 12, на 1 менше 19.

Яке число стоїть за числом 15? Яке число стоїть перед числом 13?

3) Повторення про склад двоцифрових чисел.

Назвіть число, що складається з 1 десятка й 8 одиниць, з 1 десятка й 5 одиниць. Скільки десятків й одиниць у числі 14? 17?

Як утворити число 18 від числа 17? Яке число більше — 18 чи 15? Порахуйте від 18 до 10.

2. Усна лічба за малюнком

Хто з тварин підняв найбільшу вагу?

  1. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником

Вставити пропущені числа. Порахувати від 7 до 20.

Вставити «сусідів» числа 10, 13, 16, 19.

Як утворити числа 14, 17?

Як із числа 14 утворити число 15?

2. Розв’язання прикладів

11+1=

16-1=

12+1=

15-1=

3. Фізкультхвилинка

4. Розв’язання задач

1) За малюнком.

2) Текстова задача.

У Петрика було 10 зошитів. Він подарував 3 зошити другові. Скільки зошитів залишилось у Петрика?

5. Завдання на розвиток уваги

Хто які предмети рахував?

  1. Підсумки уроку

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    96
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    RL209363
  • Вподобань
    0
Курс:«Формування навчальної мотивації в учнів. Теорія і практика»
Черниш Олена Степанівна
72 години
2700 грн
790 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь
Схожі матеріали