Виникнення та розвиток Русі-України

Історія України

Для кого: 7 Клас

18.08.2020

250

5

0

Опис документу:
Цей тест містить різні за формою завдання, що включають необхідність вибирати один правильний варіант із кількох запропонованих, вибирати кілька правильних варіантів із кількох запропонованих, встановити відповідність між поняттями, датами, особами та коментарями до них, встановити правильну послідовність подій; завдання відкритої форми, що передбачають коротку відповідь і розгорнуту відповідь, прокоментувати історичний документ та висловити свою власну думку.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

ВИНИКНЕННЯ ТА РОЗВИТОК РУСІ-УКРАЇНИ

Початковий рівень

Завдання з вибором однієї правильної відповіді:

  1. Велике розселення слов'ян відбувалося

а) у V – VII ст.; б) у ІІ – IV ст.; в) у IV – VI cт.; г) у ІІІ – V ст.

2. Дружинники - це

а) вільні селяни; б) старійшини племені;

в) воїни постійного збройного загону князя; в) полонені.

3. Олег прибив свій щит на ворота міста

а) Новгорода; б) Києва; в) Чернігова; г) Царгорода.

4. Князь Святослав загинув

а) у 972 р.; б) у 882 р.; в) у 964 р.; г) у 945 р.

5. Князь Ігор загинув збираючи данину з

а) полян; б) деревлян; в) дреговичів; г) дулібів.

6. Дипломатичні відносини Київської Русі з Візантією були встановлені

а) у 882 р.; б) у 883 р.; в) у 860 р.; г) у 838 р.

Середній рівень

7. Завдання з вибором кількох (4) правильних відповідей:

Вкажіть східнослов'янські племена, які проживали на території сучасної України

  1. Поляни

  2. Кривичі

  3. Радимичі

  4. Деревляни

  5. Тиверці

  6. Дуліби

  7. Білі хорвати

8. Завдання на встановлення відповідності:

А) Полюддя 1) Всенародні збори

Б) Віче 2) Місце поклоніння богам

В) Капище 3) Збір князем податків з підданих

Г) Князь 4) Військовий вождь, а згодом правитель у слов'ян

9. Завдання на встановлення правильної послідовності:

А) Хрещення княгині Ольги у Константинополі

Б) Князювання Аскольда і Діра у Києві

В) Прихід Олега з малолітнім Ігорем у Київ

Г) Існування Антського племінного союзу

Достатній рівень

10. Дайте визначення поняття

Монархія – це

11. Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю:

Зробіть підпис до малюнка. Що ви знаєте про людей, яким цей пам’ятник присвячено?

Високий рівень

12. Завдання, яке передбачає розгорнутий виклад заданої теми:

Прочитайте текст і дайте відповідь на запитання

"… коли … приїхала до Царгороду, цар покликав її до себе і тут побачивши її вроду і пізнавши розум її, залицявся до неї і хотів оженитись, але вона обдурила його: сказала, що вона язичниця – значить цар не може з нею звінчатися, а коли хоче, щоб вона вихрестилася, то нехай сам буде її хрещеним батьком, інакше вона не вихреститься. Цар послухав і охрестив її, але тепер, бувши їй похресним батьком, не міг уже з нею женитися. "И рече цар: переклюкала (перехитрила) мя …!", і мусив її пустити додому".

Про кого і про яку подію йдеться у тексті?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.