Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Вікторина "Мовні цікавинки"

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №QD235425
За публікацію цієї методичної розробки ВОЛИНЕЦЬ ОКСАНА ВАДИМіВНА отримав(ла) свідоцтво №QD235425
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Виховний захід-вікторина

Тема: «Мовні цікавинки».

Мета: перевірити мовні знання учнів через виконання дидактичних ігор; розвивати уважність, бажання вивчати рідну мову, прагнення до самоосвіти; виховувати інтерес та любов до українського слова.

Хід роботи

  1. Мотиваційна частина.

1.1. Вступне слово вчителя.

Мова – це великий дар природи, який людина розвиває і вдосконалює протягом тисячоліть . А мова, в свою чергу, розвиває і вдосконалює людину.

У кожного народу є своя мова. І, як сказав Панас Мирний, «поки жива мова в устах народу, до того часу живий і народ».

1.2. Повідомлення про українську мову (презентація).

2. Основний зміст роботи.

2.1. Гра «Добери риму».

По долині жук повзе, на спині жука… везе. Ти, Надієчко, не плач, я ввімкну тобі... приймач. Облизала кішка ніжку і пішла ловити… мишку. Досить гратися, Андрійку, поклади на стіл…лінійку. Собі мама купила праску, а мені карнавальну…маску. До землі зігнулась гілка, як по ній стрибнула …білка. Обережним будь, Іванку, не розбий з варенням…банку.

2.2. Конкурс «ЗАГАДКИ З КАЗКОВОГО СВІТУ».

1. Сидить півник на печі,

Їсть смачненькі калачі.

Тут лисичка прибігає,

Мерщій півника хапає.

Біжить котик рятувати,

У лиски півника забрати. («Котик і Півник»)

2. Вигнав дід козу із хати,

Та пішла вона блукати.

В зайця хатку відібрала.

Всіх коза та виганяла.

Рак козуню ущипнув,

Зайцю хату повернув. («Коза-Дереза»)

3.Знайшов півник колосок,

Змолов борошна мішок.

Спік негайно у печі

Пиріжки і калачі.

Мишенят не пригощав,

Бо жоден з них не помагав. («Колосок»)

4.Що втекло від баби з дідом,

Не сиділо на вікні,

А зустрілося із зайцем –

Й ну співать йому пісні? («Колобок»)

5. У лісі звірам всім на втіху

Що згубив старенький дід?

Влізли мишка туди й жабка,

Заєць, лиска, вовк, ведмідь,

Ще й кабан - іклан. Будь ласка,

Пригадайте, що за казка? («Рукавичка»)

2.3. Конкурс «Встав загублену букву».

Буква в слові загубилась –

Нісенітниця створилась.

Вас прошу: допоможіть,

Помилку скоріш знайдіть.

Рік пішов гуляти в сад.

Не дійшов, бо повз назад.

Лисичка знає назубок

Смачненьку казку «Колосок».

Соловей затьохкав влітку,

Як побачив гарну клітку.

Мені і брату дякувала баба,

Що ми учора розпиляли краба.

Кинула шишку на мене зозуля.

В мене на лобі з’явилася куля.

Наш Данилко лісоруб:

Він спиляв старенький зуб.

Я вночі забравсь на гірку

І побачив в небі дірку.

Ми з братом лісники від роду,

Пиляємо палкою колоду.

Охав автобус, віз пасажирів:

Учених пташок, дресированих звірів.

Мені мама до сніданку

Подає солодку банку.

2.4. Гра «Вгадай героя».

1. Я від баби утік,

я від діда утік

і від тебе утечу (Колобок).

2. Півбока луплена,

За три копи куплена.

Тупу-тупу ногами,

Сколю тебе рогами…(Коза-дереза)

3. Не сиджу без діла.

Я гусяток пасла,

Полювать ходила…(Лисичка-сестричка)

4. Несе мене Лиска

За високії ліси,

За крутії гори. (Півник)

5. Гуси-гуси, гусенята

Візьміть мене на крилята

Та понесіть до батечка…(Івасик-телесик)

6. Відімкнітеся, відчинітеся!

Ваша мамка прийшла,

Молочка принесла (Коза).

2.5. Метаграми.

1.Люблять нас усі збирати після дощику в ліску. А як букву Г відняти, будем плавати в ставку (Гриби - риби). З У – це хліб смачний, що кожен знає. З І – у лісі по гілках стрибає (Булка - білка). Дерева ламає, бурю здіймає. А як з К поєднати, буде в полі зростати. (Буря - буряк).

3. Підсумки заходу.

3.1. Доповнити речення «Українська мова най…»

3.2. Складання тематичного оригамі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Перевірити мовні знання учнів через виконання дидактичних ігор; розвивати уважність, бажання вивчати рідну мову, прагнення до самоосвіти; виховувати інтерес та любов до українського слова
  • Додано
    27.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    191
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    QD235425
  • Вподобань
    0
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №QD235425
За публікацію цієї методичної розробки ВОЛИНЕЦЬ ОКСАНА ВАДИМіВНА отримав(ла) свідоцтво №QD235425
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти