Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Вікторина до Дня народження Т.Г.Шевченка

Українська література

Для кого: 8 Клас

03.03.2020

476

7

0

Опис документу:
Активізувати та заохочувати знання дітей про життя та творчість Т.Г.Шевченка,викликати інтерес до поезії,спонукати учнів до вияву власних творчих здібностей,навчити їх застосовувати отримані уміння та знання ,виховувати виразне читання та зв’язне мовлення школярів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Вікторина «Життєва доля Т.Г.Шевченка»

8 клас

Мета:Активізувати та заохочувати знання дітей про життя та творчість Т.Г.Шевченка,викликати інтерес до поезії,спонукати учнів до вияву власних творчих здібностей,навчити їх застосовувати отримані уміння та знання ,виховувати виразне читання та зв’язне мовлення школярів.

Обладнання:портрет Т.Шевченка, український рушник, кілька примірників «Кобзаря», картки з завданнями.

Хід заняття:

Вступне слово вчителя:

_ Діти ! Сьогодні наше спілкування присвячене великому українському поетові Тарасу Григоровичу Шевченку!

Читання вірша. Великий Кобзарю!

Ти живеш і в наші дні,

Ти з нами в праці і в борні,

Ти з нами йдеш до сонця сходу,

Ти правди й вільності пророк.

Ось чому в сімї великій,

У саду квіток прекрасних

Буде жити він навіки,

Як безсмертний наш сучасник!!!

Слово вчителя:

Зараз ви розділитесь на дві команди .Тепер вам потрібно дати своїм командам назву,повязану з творчістю Т.Шевченка.

1 конкурс «Розумники і розумниці»

На дошці написані дати ,повязані з життям поета. Вам потрібно назвати подію ,що відбулася у житті Т.Шевченка в цей час. Виграє та команда,яка спритніше впорається з цим завданням.

1 команда : 1814р(народився поет)

1838р.(викуп з кріпацтва)

1843р.(перша поїздка на Україну)

1841 (окремою книгою вийшла поема «Гайдамаки»)

1847 (Шевченка заарештовують)

2 команда: 1861(поет народився)

1840(вийшов «Кобзар»)

1845 (закінчив Академію мистецтв)

1846(вступив до Кирило-Мефодіївського товариства)

1848(подорож по Аральському морю)

2 Конкурс:

Назвати якнайбільше творів Т.Г.Шевченка.(команди називають по черзі,першою називає команда,яка перемогла в 1 конкурсі)

3 Конкурс « Кросворд навпаки»

На дошці написані слова,які пов’язані з життям Т.Шевченка. Команди повинні сказати ,яким чином вони стосуються долі поета.

МОРИНЦІ (назва села ,де народився майбутній поет)

ЖУКОВСЬКИЙ (з кріпацької неволі Шевченка викупили у 24 роки,завдяки діяльності видатного художника Карла Брюллова. На замовлення царської сім’ї , було написано портрет цього поета.)

ЧЕРНЕЧА(так раніше називалася Тарасова гора)

КАТЕРИНА(назва однієї з поем Т.Г.Шевченка)

4 Конкурс « Юні поети»

Кожна команда складає вірш про Т.Г.Шевченка.

(Підбиття підсумків,визначення переможців)

Уклін тобі,Тарасе,

Великий наш пророче.

Для тебе вірно б’’ється

Те серденько дівоче.

Ось тут,перед тобою

Ми,українські діти,

Святочно прирікаєм

Сповняти твої заповіти.

Слово вчителя:Підійшла до кінця наша вікторіна.Ви добре впоралися з завданнями.Хочу привітати переможців.А переможеним поюпжпти успіху наступного разу.

1 команда : 1814

1838

1843

1841

1847

2 команда: 1861

1840

1845

1846

1848

МОРИНЦІ

ЖУКОВСЬКИЙ

ЧЕРНЕЧА

КАТЕРИНА

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.