Використання основ живописного методу художників-пуантілістів у сучасній поліграфії

Опис документу:
Основи живописного методу пуантілістів.Растровий друк у поліграфії.Змішування кольорів у поліграфії.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Використання основ живописної техніки художників-пуантилістів у сучасній поліграфії
Слайд № 1

Використання основ живописної техніки художників-пуантилістів у сучасній поліграфії

Актуальність проблеми пояснюється доцільністю вивчення розвитку пуантилізму як нової передової і однієї з найважливіших у розвитку живопису мистець...
Слайд № 2

Актуальність проблеми пояснюється доцільністю вивчення розвитку пуантилізму як нової передової і однієї з найважливіших у розвитку живопису мистецької течії, адже основні принципи пуантилістичної техніки живопису використовують і в наш час у сучасній ілюстративній поліграфії та дизайні друкованих видань.

Слайд № 3

 Об'єкт дослідження – шляхи розвитку художніх технік живопису у зв’язку із сучасними тенденціями кольоровідтворення у поліграфії. Предмет досліджен...
Слайд № 4

 Об'єкт дослідження – шляхи розвитку художніх технік живопису у зв’язку із сучасними тенденціями кольоровідтворення у поліграфії. Предмет дослідження – розвиток живописної техніки художників-пуантилістів та її вплив на сучасну поліграфію, чинники, що цьому сприяли.

Мeта роботи – дослідити етапи розвитку та техніку пуантилізму та фактори, що впливали на нього, творчість його представників, вплив передових ідей ...
Слайд № 5

Мeта роботи – дослідити етапи розвитку та техніку пуантилізму та фактори, що впливали на нього, творчість його представників, вплив передових ідей пуантилістів на сучасну поліграфію. Завдання дослідження - простежити розвиток пуантилізму, його витоки, техніку, охарактеризувати основні його ознаки, діяльність представників цієї течії, значення цього мистецького методу для вдосконалення технологій сучасного дизайну друкованих видань та основні аспекти кольорознавства в поліграфії.

дискриптивний пошуковий метод аналізу метод синтезу метод порівняння Д . Методи дослідження:
Слайд № 6

дискриптивний пошуковий метод аналізу метод синтезу метод порівняння Д . Методи дослідження:

Для кращого розуміння досліджуваної теми в якості додатку та практичної частини роботи представлені роботи з дотриманням основних критеріїв пуантил...
Слайд № 7

Для кращого розуміння досліджуваної теми в якості додатку та практичної частини роботи представлені роботи з дотриманням основних критеріїв пуантилістичної манери живопису у таких техніках: акварель гуаш колаж масляні фарби дополіграфічна обробка ілюстрацій у програмі Photoshop із застосуванням фільтрів у техніці «пуантилізм».

Гуаш,акварель
Слайд № 8

Гуаш,акварель

Колаж
Слайд № 9

Колаж

Олійний живопис
Слайд № 10

Олійний живопис

Олійний живопис
Слайд № 11

Олійний живопис

Дополіграфічна підготовка
Слайд № 12

Дополіграфічна підготовка

Жорж Сера
Слайд № 13

Жорж Сера

Жорж Сера
Слайд № 14

Жорж Сера

Поль Сіньяк
Слайд № 15

Поль Сіньяк

Поль Сіньяк
Слайд № 16

Поль Сіньяк

Поль Сіньяк
Слайд № 17

Поль Сіньяк

Природа кольору
Слайд № 18

Природа кольору

Слайд № 19

Кольорові моделі
Слайд № 20

Кольорові моделі

Слайд № 21

Слайд № 22

/
Слайд № 23

/

Слайд № 24

Слайд № 25

Растр /
Слайд № 26

Растр /

Слайд № 27

Слайд № 28

Слайд № 29

Слайд № 30

Слайд № 31

Слайд № 32

Висновки Принципи колористики, започатковані художниками-імпресіоністами та художниками-пуантилістами, в наш час широко використовуються для створе...
Слайд № 33

Висновки Принципи колористики, започатковані художниками-імпресіоністами та художниками-пуантилістами, в наш час широко використовуються для створення ілюстрацій друкованих видань. Техніка дивізіонізму, що широко використовувалась пуантилістами, мала значний вплив на розвиток сучасної ілюстративної поліграфії, адже принцип симультивного контрасту сусідніх кольорів на роботах неоімпресіоністів є подібним до створення ілюстрацій шляхом растрового поділу, що застосовується в адитивному та субтрактивному кольороподілах.

Список використаних джерел 1. Андрєєв Ю.С. Конспекти лекцій з дисципліни «Технологія обробки образотворчої інформації», частина 2, Москва, 1999 2. ...
Слайд № 34

Список використаних джерел 1. Андрєєв Ю.С. Конспекти лекцій з дисципліни «Технологія обробки образотворчої інформації», частина 2, Москва, 1999 2. Богемська К. Р. Сіньяк, художник моря // Юний художник. — 1988. — № 10. — С. 12-14. 3.Сера Жорж і Поль Сіньяк Листи, щоденники, літературна спадщина. 4. Калітіна Н. М. Поль Сіньяк – М: Мистецтво, 1976 5. Кірант М. Ліки від колірного удару, Publish № січня 1999 6. Маргуліс Д. PhotoShop для професіоналів з кольорокорекції ., вид. РТВ-Медіа, 2001р. 7. Перрюшо А. Життя Сера. Пер. з франц. М., 1992.

8. Енциклопедія імпресіонізму і постімпресіонізму/ Упоряд. Петровець Т. Р. - М.: ОЛМА-ПРЕС, 2000. -320 с.: іл. 9. Позняк Е.С. Конспекти лекцій з ди...
Слайд № 35

8. Енциклопедія імпресіонізму і постімпресіонізму/ Упоряд. Петровець Т. Р. - М.: ОЛМА-ПРЕС, 2000. -320 с.: іл. 9. Позняк Е.С. Конспекти лекцій з дисципліни «Основи технології обробки образотворчої інформації» 10. П'єр А. Виникнення Суспільства незалежних жудожніков. – М: Французький щорічник, 1968. 11. Сіньяк П. Від Ежена Делакруа до неоімпрессионизму. Пер. з франц. — М., 1913. 12. Ревалд Д. Постімпресіонізм / Пров. з англ. – Терра –Книжковий клуб, Республіка, 2002 13. Спарталов М. Ремесло ± наука = кольороподіл , Компьюарт № 3,6, 2001 р. 14. Уманський С.Д. Поліграфічний кольороподіл, Москва «Книга» , 1980 г.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
0
8
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!