Використання опорних схем на уроках суспільних дисциплін

Опис документу:
Використання опорних схем збільшує час активного мовлення учнів. Час активного мовлення завдяки використанню опорних конспектів зростає через те, що учні відповідають, опираючись на схему, проговорюють про себе відповідь на питання, спілкуються в групах, ставлячи запитання та даючи відповіді на їхні запитання.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Використання опорних схем на уроках суспільних дисциплін
Слайд № 1

Використання опорних схем на уроках суспільних дисциплін

Читання правил в підручнику Запамʼятовування опорної схеми вдома Виконання вправ на закріплення з використанням опорних схем Занотовування схеми в ...
Слайд № 2

Читання правил в підручнику Запамʼятовування опорної схеми вдома Виконання вправ на закріплення з використанням опорних схем Занотовування схеми в зошит, робота в парах Коротке пояснення з опорною схемою Пояснення нового матеріалу методом розповіді Письмове відтворення картки-схеми на наступному уроці Робота над карткою-контролем за опорною схемою

ОПОРНІ СХЕМИ розвивають такі вміння як здатність самостійно мислити, доводити свою точку зору; потрібно навчити порівнювати, узагальнювати, класифі...
Слайд № 3

ОПОРНІ СХЕМИ розвивають такі вміння як здатність самостійно мислити, доводити свою точку зору; потрібно навчити порівнювати, узагальнювати, класифікувати, систематизувати, визначати причинно-наслідкові зв’язки Актуальність теми Одне з найважливіших сучасних умінь учня - це вміння кодувати великий обсяг інформації, вибудовувати логічні ланцюжки для міркування; уроки з використанням опорних схем зорієнтовані на розвиток в учнів аналітико-синтетичних умінь ;

ПРОБЛЕМА: Формування предметних компетентностей на уроках суспільних дисциплін через використання опорних схем
Слайд № 4

ПРОБЛЕМА: Формування предметних компетентностей на уроках суспільних дисциплін через використання опорних схем

Схематична наочність є носієм узагальненого змісту, тобто допомагає абстрагуватись від несуттєвих ознак окремих предметів та явищ і сконцентруватис...
Слайд № 5

Схематична наочність є носієм узагальненого змісту, тобто допомагає абстрагуватись від несуттєвих ознак окремих предметів та явищ і сконцентруватись на головному, є базою для розвитку теоретичного мислення.

Компетенції: Хронологічна. Просторова. Інформаційна. Логічна. Мовленнєва. Аксіологічна
Слайд № 6

Компетенції: Хронологічна. Просторова. Інформаційна. Логічна. Мовленнєва. Аксіологічна

Просторова (виконати завдання на контурній карті…)
Слайд № 7

Просторова (виконати завдання на контурній карті…)

Хронологічна ( скласти тестове завдання на відповідність…)
Слайд № 8

Хронологічна ( скласти тестове завдання на відповідність…)

Інформаційна (підготувати повідомлення про Биківнянську трагедію…)
Слайд № 9

Інформаційна (підготувати повідомлення про Биківнянську трагедію…)

Логічна (пояснити причини активізації національного руху у другій половині 80-х років)
Слайд № 10

Логічна (пояснити причини активізації національного руху у другій половині 80-х років)

Мовленнєва (охарактеризувати конституійний процес в Україні)
Слайд № 11

Мовленнєва (охарактеризувати конституійний процес в Україні)

Аксіологічна ( ваша оцінка радянсько-німецького договору 23 серпня 1939 р.))
Слайд № 12

Аксіологічна ( ваша оцінка радянсько-німецького договору 23 серпня 1939 р.))

Формування навичок сприйняття інформації, співвіднесення її з раніше засвоєною. Підвищення інтересу до досліджуваного матеріалу Активізація розумов...
Слайд № 13

Формування навичок сприйняття інформації, співвіднесення її з раніше засвоєною. Підвищення інтересу до досліджуваного матеріалу Активізація розумової діяльності учнів, а, отже, мотивація до предмета. Add your title in here Мета технології опорних схем Розвиток умінь побачити велику тему в цілісному вигляді

Використання опорних схем швидкому сприйманню та засвоєнню навчального матеріалу через багаторазове його повторення у різних поєднаннях. навчанню у...
Слайд № 14

Використання опорних схем швидкому сприйманню та засвоєнню навчального матеріалу через багаторазове його повторення у різних поєднаннях. навчанню учнів діяти за алгоритмом; формуванню вмінь викладати свої думки аргументовано, доказово, логічно, послідовно; формуванню вмінь виділяти головне у навчальному матеріалі;

Слайд № 15

Пояснення нового матеріалу шляхом розповіді по схемі
Слайд № 16

Пояснення нового матеріалу шляхом розповіді по схемі

Слайд № 17

Слайд № 18

Слайд № 19

Слайд № 20

Слайд № 21

Складання ментальної карти в центрі сторінки великими друкованими літерами пишемо і виділяємо рамкою головну тему; від центральної теми малюємо гіл...
Слайд № 22

Складання ментальної карти в центрі сторінки великими друкованими літерами пишемо і виділяємо рамкою головну тему; від центральної теми малюємо гілки різними кольоровими олівцями – підтеми: питання плану кожну гілку підписуємо 1-2 словами; на кожній гілці (не змінюючи колір) малюємо гілочки, підписуємо їх; встановлюємо зв'язки між поняттями. в ІК не тільки пишемо слова, але і ілюструємо їх: малюнки, схеми, символи і т. д.

Урок засвоєння нового матеріалу Контроль знань - виконання різнорівневих завдань
Слайд № 23

Урок засвоєння нового матеріалу Контроль знань - виконання різнорівневих завдань

ОБГОВОРЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОБОТА В ПАРАХ НА УРОЦІ
Слайд № 24

ОБГОВОРЕННЯ ПРОБЛЕМИ РОБОТА В ПАРАХ НА УРОЦІ

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
3
міс.
1
4
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!