Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

Використання онлайн-інструментів для організації дистанційного навчання у початковій школі

Опис документу:
Дистанційне навчання - це організація освітнього процесу в умовах віддаленості один від одного його учасників та їх опосередкованої взаємодії в освітньому середовищі, яке функціонує на базі сучасних освітніх, інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій .
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Використання онлайн-інструментів для організації дистанційного навчання у початковій школі Байдалюк Т.В. Вчитель 1 класу Тарасівського НВК
Слайд № 1

Використання онлайн-інструментів для організації дистанційного навчання у початковій школі Байдалюк Т.В. Вчитель 1 класу Тарасівського НВК

Дистанційне навчання - це одна з форм організації навчального процессу,під час якого всі уроки, або частину занять проводять з використанням сучасн...
Слайд № 2

Дистанційне навчання - це одна з форм організації навчального процессу,під час якого всі уроки, або частину занять проводять з використанням сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій за умови територіальної віддаленості викладача й учнів.

Для забезпечення дистанційного навчання учнів учитель може створювати власні веб-ресурси або використовувати інші веб-ресурси на свій вибір. Платфо...
Слайд № 3

Для забезпечення дистанційного навчання учнів учитель може створювати власні веб-ресурси або використовувати інші веб-ресурси на свій вибір. Платформа Google Classroom(https://classroom.google. com) — це сервіс, що пов’язує Google Docs, Google Drive і Gmail, дозволяє організувати онлайн-навчання, використовуючи відео-, текстову та графічну інформацію. Платформа Moodle (https://moodle.org/) — безкоштовна відкрита система управління дистанційним навчанням. Дозволяє використовувати широкий набір інструментів для освітньої взаємодії вчителя, учнів Zoom (zoom.us/download) — сервіс для проведення відеоконференцій та онлайн-зустрічей. Для цього потрібно створити обліковий запис. Безкоштовна версія програми дозволяє проводити відеоконференцію тривалістю 40 хвилин

Онлайн сервіси , які я використовую під час дистанційного навчання
Слайд № 4

Онлайн сервіси , які я використовую під час дистанційного навчання

Чат з батьками Чат з учнями Найпростіший інтерфейс (наймолодші учні можуть використовувати) Записувати аудіо повідомлення
Слайд № 5

Чат з батьками Чат з учнями Найпростіший інтерфейс (наймолодші учні можуть використовувати) Записувати аудіо повідомлення

Чудово підходить для великої кількості учасників Увімкнення і вимкнення відео і звуку усім учасникам Учасники можуть “підняти руку” Демонстрація ек...
Слайд № 6

Чудово підходить для великої кількості учасників Увімкнення і вимкнення відео і звуку усім учасникам Учасники можуть “підняти руку” Демонстрація екрану Відеозапис уроку

Моніторинг роботи вчителя, учня Можливість повернути роботу учню Встановлення deadline Оцінювання
Слайд № 7

Моніторинг роботи вчителя, учня Можливість повернути роботу учню Встановлення deadline Оцінювання

Синхронізація з контактами в гугл-акаунті Прив'язка до гугл-календаря. Приєднуватися можна як через браузер, так і через додаток для Android або iO...
Слайд № 8

Синхронізація з контактами в гугл-акаунті Прив'язка до гугл-календаря. Приєднуватися можна як через браузер, так і через додаток для Android або iOS. Спільне використання екрану для надання документів, електронних таблиць або презентацій Зашифровані дзвінки між всіма користувачами

Дистанційне навчання може здійснюватись у двох режимах Синхронний режим дозволяє співпрацювати в режимі реального часу. Перевага синхронного режиму...
Слайд № 9

Дистанційне навчання може здійснюватись у двох режимах Синхронний режим дозволяє співпрацювати в режимі реального часу. Перевага синхронного режиму в тому, що можна залучати учасників миттєво та у визначений час Асинхронний режим може включати в себе різноманітні засоби інформації, аудіо- та відеоуроки (але не обмежуватись ними). За допомогою асинхронного режиму навчання учень/учениця може працювати у власному темпі та в зручний для себе час.

Висновок Дистанційне навчання покликане допомогти в глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти,...
Слайд № 10

Висновок Дистанційне навчання покликане допомогти в глобальному освітньому просторі, воно виступає як ефективне доповнення традиційних форм освіти, як засіб часткового вирішення її нагальних проблем, зокрема, надає можливість одночасно з гнучким за часом і високопрофесійним за змістом вивченням різних предметних розділів знань, формуванням умінь і навичок роботи з багатьох навчальних дисциплін забезпечити інтенсивне практичне застосування тими, хто навчаються, методами і засобами інформаційно-комунікаційних технологій, розвиває уміння і навички у сучасній науці і практиці. Впровадження елементів дистанційної форми навчання в школі є необхідною умовою для досягнення сучасного рівня якості освіти.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.