Використання Лего на уроках Мистецтва

Мистецтво

29.10.2019

1639

59

0

Опис документу:
У презентації вказані вибіркові вправи з 6 Цеглинками, які можна використати на уроках Мистецтва. Вони зацікавлять дітей та налаштують на ефективну діяльність на уроці. Презентація "lego на уроках Мистецтва"
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Лего на уроках мистецтва
Слайд № 1

Лего на уроках мистецтва

1. Художники Час виконання:10-20хв. Діти вчаться: Уявляти і творчо мислити, вигадувати та описувати, експериментувати, генерувати оригінальні ідеї ...
Слайд № 2

1. Художники Час виконання:10-20хв. Діти вчаться: Уявляти і творчо мислити, вигадувати та описувати, експериментувати, генерувати оригінальні ідеї Основні завдання: Діти розкладають цеглинки на аркуші паперу. Використовуючи олівці, фломастери, фарби діти домальовують до цеглинок різні деталі, перетворюючи їх на частину малюнка. Запитання до дітей: • На що перетворилась ваша зелена/жовта/червона цеглинка? • За допомогою чого ви перетворили вашу цеглинку? • Що ви додали до цеглинки, щоб перетворити її? • Чи є у нас схожі малюнки? • На що ще ви хотіли б перетворити вашу цеглинку?

Слайд № 3

Варіант: Театр тіней Час виконання:10-20хв. Діти вчаться: домовлятися, шукати спільне рішення, відстоювати свої ідеї, доповнювати один одного під ч...
Слайд № 4

Варіант: Театр тіней Час виконання:10-20хв. Діти вчаться: домовлятися, шукати спільне рішення, відстоювати свої ідеї, доповнювати один одного під час практичної діяльності і під час  презентації Основні завдання: Діти розкладають на аркуші паперу цеглинки або будують з цеглинок фігуру та розміщують її так, щоб тінь від неї падала на аркуш паперу. Дитина обводить тінь від цеглинки або фігури та перетворює її на те, що підкаже фантазія. Запитання до дітей: • Коли ми можемо побачити тінь? • Чим би ще могла бути ця тінь? • Коли вона більша/менша? • На що перетворилася тінь вашої цеглинки/фігури?

2. Кольорові мешканці Час виконання:10-20хв. Діти вчаться: домовлятися, шукати спільне рішення, відстоювати свої ідеї, доповнювати один одного під ...
Слайд № 5

2. Кольорові мешканці Час виконання:10-20хв. Діти вчаться: домовлятися, шукати спільне рішення, відстоювати свої ідеї, доповнювати один одного під час практичної діяльності і під час  презентації Основні завдання: 1. Діти розкладають у лінію шість різнокольорових аркушів паперу. Кожен аркуш паперу є уявним будинком. 2. Педагог пропонує дітям «розселити кольорових мешканців» — розкласти цеглинки відповідно до умови: в крайньому будинку справа мешкає жовта цеглинка, в другому будинку зліва живе червона цеглинка, її сусідка справа синя цеглинка, а зліва блакитна, сусідка жовтої цеглинки — це не зелена цеглинка. 3. Дитина називає зліва направо спочатку колір будинку, а потім колір мешканця, тоді називає в зворотному порядку (справа наліво) спочатку колір мешканця, а потім — колір будинку. 4. Спочатку дітям пропонується вправа з двома цеглинками. Запитання до дітей: • Закрийте очі і згадайте кольори будинків зліва направо? • Закрийте очі і згадайте кольори будинків справа наліво? • Закрийте очі і згадайте кольори мешканців зліва направо? • Закрийте очі і згадайте кольори мешканців справа наліво?

Слайд № 6

Слайд № 7

Слайд № 8

Неіснуюча тварина Час виконання:10-20хв   Діти вчаться: домовлятися, шукати спільне рішення, відстоювати свої ідеї, доповнювати один одного під час...
Слайд № 9

Неіснуюча тварина Час виконання:10-20хв   Діти вчаться: домовлятися, шукати спільне рішення, відстоювати свої ідеї, доповнювати один одного під час практичної діяльності і під час  презентації   Основні завдання: 1. Діти отримують завдання не розмовляючи створити (збудувати) неіснуючу істоту, використовуючи два набори цеглинок, та підготувати невелику розповідь про неї.   Запитання до дітей: • Як вдалося створити таку істоту? • Що було найважчим? • Що ще можна створити в парі?

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.