Використання адресної книжки та списків розсилання

Опис документу:
Мета: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити додавати користувачів до адресної книги та розсилати повідомлення декільком користувачам; розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку; виховувати інтерес до вивчення інформатики. Автор - Цупа В.В.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Використання адресної книжки та списків розсилання. Операції над папками та листами.

Мета:

  • навчальна: сформувати свідомі знання з даної теми, закріпити правила поведінки в школі, навчити додавати користувачів до адресної книги та розсилати повідомлення декільком користувачам;

  • розвивальна: розвивати мислительні процеси дітей та моторику рук, сприяти всебічному розвитку;

  • виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Обладнання та наочність: комп’ютери, підручники, презентація, проектор.

Програмне забезпечення: Chrome

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань

Повторення раніше вивченого матеріалу

1. Які засоби ви використовуєте для зберігання поштових адрес і номерів телефонів ваших знайомих?

2. Які операції можна виконувати над електронними листами?

3. Які папки створюються автоматично під час створення електронної поштової скриньки? Яке їх призначення?

Повторення правил поведінки в комп’ютерному класі

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Учитель. На сьогоднішньому уроці ми продовжимо тему електронної скриньки та будемо вчитись створювати власну адресну книжку та навчимося за один раз відправляти повідомлення декілком користувачам

IV. Вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя (з демонструванням презентації на екрані)

Контакти в адресній книзі можна об’єднати в групи для швидкої під готовки листів однакового змісту для групи адресатів. Групи контактів також називають списками розсилання.

V. Фізкультхвилинка

VІ. Усвідомлення набутих знань

VII. Формування вмінь та навичок

Практичне завдання

  1. До власної електронної скриньки додати користувачів

    • Грацький Денис – grats-geo-den@ya.ua

    • Ульянова Наталія – ms.naliya_ul@mail.ru

    • Георгій Квіт - gosha-star@gmail.com

  2. Створити наступні групи: Друзі, Сім’я, Інше

  3. Перемістити Дениса в групу «Друзі», Наталію – «Інше», Георія – «Сім’я»

  4. Результат продемонструвати вчителю.

Релаксація

Вправа для профілактики короткозорості та порушення зору

VIII. Підбиття підсумків уроку

1. Для чого призначено адресну книгу? Як переглянути її вміст?

2. Як додати дані з адресної книги до листа, що створюється?

3. Як додати нові контакти до адресної книги?

4. Для чого призначено список розсилання? Як його створити?

ІХ. Домашнє завдання

Опрацювати параграф 1.3 та підготуватись до практичної роботи

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.