Виховний захід з трудового навчання "Брей-ринг"

Опис документу:
Познайомити учнів з різноманітним світом ремесел та захоплень, сприяти вихованню працелюбства, відповідальності за довірену справу, поваги до людей, допомогти в свідомому виборі професії. Відкрити невідомі сторони життя, уподобання та творчі задатки учнів, учителів та односельців. Допомогти учням в розвитку здібностей та формуванні світогляду, пропагувати здоровий спосіб життя.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Брей-ринг

Мета. Познайомити учнів з різноманітним світом ремесел та захоплень, сприяти вихованню працелюбства, відповідальності за довірену справу, поваги до людей, допомогти в свідомому виборі професії.

Відкрити невідомі сторони життя, уподобання та творчі задатки учнів, учителів та односельців.

Допомогти учням в розвитку здібностей та формуванні світогляду, пропагувати здоровий спосіб життя.

Перший ведучий. У нашій грі беруть участь хлопці 6-го класу.

Другий ведучий. Прошу сідати за свої столи!

Перший ведучий. Гра складається з п’яти турів. Кожен тур передбачає відповіді на чотири запитання. За кожну правильну відповідь команда отримує 3 бали. Якщо команда не дає правильної відповіді на запитання відповідає зал. За правильну відповідь представника із залу команди (яку обере той, хто відповідає із залу) зараховується 1 бал.

Другий ведучий. У кожному турі команда може грати з ведучим у «кота в мішку’ . За перемогу в цій грі команда отримує 3 бали. Гру команд оцінює журі.

Перший ведучий. Починаємо І тур змагань.

Запитання для І туру

  1. Що таке креслення?

  2. Що таке зображення?

  3. Що таке ескіз?

  4. Що таке технічний рисунок?

«Кіт в мішку »

Другий ведучий. Креслярські формати оформляються рамкою і основним написом, відстань від краю формату до рамки з трьох сторін дорівнюють 5 мм, а з однієї сторони 20 мм. Чому?

Запитання для II туру

Перший ведучий

  1. Що таке пиляння, і які інструменти для цього використовують?

  2. Що називають робочим місцем?

  3. Як визначити висоту верстата для обробки виробів з деревини?

  4. Що таке психологічна карта?

«Кіт в мішку »

Перший ведучий. При розмічанні виробів звичайно залишають припуск. Для чого це?

Другий ведучий. Креслярські формати оформляються рамкою і основним написом, відстань від’ краю формату до рамки з трьох сторін дорівнюють 5 мм, а з однієї сторони 20 мм. Чому?

Запитання для III туру

Другий ведучий

  1. Що таке типові деталі?

  2. Які з’єднання називаються рознімними?

  3. Що таке кінематична схема?

  4. Що називається простою деталлю?

і

«Кіт в мішку»

Перший ведучий. Для чого використовують механізм передачі руху? Музична пауза.

Протягом десяти хвилин команди відпочивають під звуки повільної мелодії.

Запитання для IV туру

Другий ведучий

  1. Яке призначення побутової освітлювальної мережі?

  2. Які дані електроприладів зазначають у паспорті?

  3. Навіщо з колб лампи розжарення відкачують повітря?

  4. Які властивості мають сплави, з яких виготовляють спіралі нагрівальних елементів?

«Кіт в мішку »

Перший ведучий. у побуті широко використовують для освітлення лампи розжарювання. Вони мають просту будову, недорогі, проте й неекономні. Чому?

Запитання для V туру

Другий ведучий

  1. Що таке сталь?

  2. Що називають допуском?

  3. Яку форму має різальна частина всіх інструментів?

  4. Що таке шаблон ?

«Кіт в мішку »

Перший ведучий. При виплавленні сталі у доменних печах спочатку виплавляють чавун, а із чавуну виплавляють сталь.  Чому? Музична пауза.

Протягом десяти хвилин лунає музика.

 

Другий ведучий

На цьому всі запитання нашого Брейн-рингу вичерпані. І зараз ми надамо слово

журі.

Журі оголошує результати гри, а також характеризує певні, моменти гри (цікаві, непередбачувані і т.д.)

Перший ведучий. Спасибі командам, членам журі, усім присутнім. Збагачуйте свої знання, вмійте їх використовувати, і будьте здорові.

 

Відповіді на запитання І туру

  1. Креслення — це документ, що містить графічне зображення виробу, виконане за допомогою креслярських інструментів, і містить відомості, необхідні для його виготовлення і контролю.

  2. Зображення — відтворення чого-небудь за допомогою креслення, малюнка, ескізу.

  3. Зображення предмета, виконане від руки, на око, але з дотриманням розмірів виробу, називається ескізом.

  4. Наочне зображення предмета, виконане тими самими лініями, що й креслення, з додержанням пропорцій у розмірах, називають технічним рисунком.

Відповіді на запитання «Кіт в мішку «(.І туру}

З однієї сторони відстань від краю формата до лінії рамки дорівнює 20 мм для того, щоб можна було креслення підшивати.

Відповіді на запитання II туру

  1. У результаті заглиблення вузького клина в деревину, від неї відділяються дрібненькі частини у вигляді тирси. Цей процес називають пилянням. Здійснюють його багато різцевими різальними інструментами — пилками.

  2. Робоче місце — це ділянка майстерні з необхідним обладнанням.

  3. Учень повинен доторкатись до кришки столярного верстата кистю руки.

  4. Технологічна карта — це документ, який містить в собі опис технологічного процесу по операціях.

Відповіді на запитання Кіт в мішку (II тур)

Припуск залишають, щоб мати точні розміри й чисту поверхню деталі після обробки.

Відповіді на запитання III туру

  1. Деталі, які широко застосовуються в більшості машин називають типовими.

  2. З’єднання деталей, які можна розібрати без руйнування і складових частин називають рознімними.

  3. Кінематична схема — малюнок на якому за допомогою умовних позначень показано механізми передачі руху.

  4. Простою деталлю називають виріб виготовленний з одного куска матеріалу ,

Відповіді на запитання «Кіт в мішку ‘ (III тур}

Механізм призначений для передачі руху від ведучої деталі до ведучої.

Відповіді на запитання IV туру

  1. Побутова освітлювальна мережа призначена для освітлення житлових приміщень і забезпечення електроенергією побутових електроприладів.

  2. У технічному паспорті вказують робочу напругу, потужність, номер стандарту, дату випуску і завод виготовлювач.

  3. Щоб спіраль не згоріла з колб відкачують повітря.

  4. Сплави з яких виготовляють нагрівальні елементи мають великий опір і тривалий час можуть витримувати високу напругу.

Відповіді на запитання «Кіт в мішку’ (IV тур)

Лампи розжарювання втрачають 2-3 % сповивальної електроенергії на випромінення світла, а решта перетворюється в тепло.

Відповіді на запитання V туру

1. Сталь — сплав заліза з вуглецем у якому вуглецю менше 2%.

  1. Різницю між найбільшим і найменшим граничними розмірами називають допуском.

  2. Має форму клина.

  3. Листовий метал завтовшки до 2 мм.

Відповіді на запитання «Кіт у мішку »(У тур)    Спочатку виплавляють чавун у доменних печах, а потім у конвекторних, мартеновських печах виплавляють сталь.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!