Виховний захід "Відкритий урок" до дня Учителя

Виховна робота

Для кого: Дорослі

20.01.2021

138

2

0

Опис документу:
День Учителя - свято, коли в школі все верхи дригом. Втім, це лише на користь. Бо саме такого дня учнівське самоврядування може трішечки пошибенькувати. Одним із вибриків дня дублера є святкова програма , на яку запрошуються працівники школи - педагогічний та технічний персонали. Щоб показати погляд учнів на відкриті уроки, ми залучили до його проведення учителів у ролі учнів, а учні провели уроки за розкладом як вчителі. Лариса Міхєєва, педагог-організатор.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

БУРИНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 3 БУРИНСЬКОЇ М СЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Творчо-репродуктивна розробка

Виховний захід для учителів та працівників школи

Педагог – організатор

Міхєєва Лариса Іллівна

БУРИНЬ - 2020

ТЕМА : вітання працівникам школи – учителям та персоналу – з нагоди професійного свята освітян.

МЕТА : формування шанобливого ставлення до учителя та його праці, розвиток творчих здібностей учасників творчого колективу, виховання естетичного смаку.

ОБЛАДНАННЯ : мультимедійна презентація

Робоча обстановка : прибиральниця поливає квіти. Потім бере швабру і протирає підлогу.

Запис № 1 “Дзвоник”

Прибиральниця похапцем виходить.

Заходять ведучі

Ведучий. Доброго дня вам, шановні вчителі!

Ведуча . У першу неділю жовтня,

у вас професійне свято

Сюди ми прийшли сьогодні /

сердечно Вас привітати.

Ведучий. Учительце наша совість,

взірець у житті єдиний

Без нього життєва повість

не пишеться у людини.

Ведуча . Немає він вільногочасу,

життя його тільки школа

Учительце дружні класи ,

із радощами і болем.

Ведучий. Від перших навчальних кроків,

до випуску й атестатів,

Одинадцять довгих років

для нас ви як мами й тата.

Ведуча . Сьогодні учительське свято, і ми вшановуємо тих, кого любимо і поважаємо.

Ведучий. Хто вражає нас своїм обсягом знань?

Ведуча . Хто завжди бажає нам добра?

Ведучий. Кого ми часом ображаємо?

Ведуча . Хто беззахисний перед невихованістю, неосвідченістю, агресивністю? Ведучий. Так, це ви, наші учителі.

Ведуча . Раз на рік у жовтні настає професійне свято учителів.

Ведучий. 240 довгих днів на рік ви терзаєте наші легко ранимі душі своїми питаннями. Хто з нас не відчував того страху, коли палець учителя поступово опускається в журналі до твого прізвища.

Ведуча . І це саме в той день, коли ти не вивчив урок, коли дуже  хочеться піти на дискотеку,  відвідати бар, чи пройтися ніби ненароком по вулиці, де живе кохання всього твого життя.

Ведучий. І лише один день, ради якого варто терпіти такі муки це сьогоднішній. Саме в цей день ми маємо можливість безкарно запитати вас, а чи знаєте ви самі те, що учите нас.

Ведуча . Уявимо, що ви  помолодшали і відвідаєте зараз наші уроки. Адже урокце ваша стихія.

Ведучий. Ми запрошуємо дорогих учителів рідної школи на святкову програму .

Ведуча . Родзинкою свята стане розклад уроків.

Ведучий. Він - незвичайний. У ньому зявився 12 клас у складі 23 учениць та 2 учнів.

Ведуча . Наші учителі стануть здобувачами освіти.

Ведучий. Так-так. На певний час Ви знову станете учнями школи.

Ведуча . І відвідаєте за розкладом кілька нестандартних уроків.

Прибиральниця подає “Дзвоник на урок”

Ведучий. Ось і дзвоник. Він кличе найстарший клас на перший урок. Що там за розкладом ?

Ведуча . Урок музичного мистецтва.

1.Урок музики

Учитель музики. Приведемо голові зв’язки до робочого стану. Проведемо музичну розспівку.

Запис № 3. Відео “Розспівка”

Учитель музики. Молодці. Наступний етап уроку - конкурс “Відгадай мелодію”.  Вам потрібно вгадати мелодію, назвати героя і назву мультфільму, в якому співається ця пісня. Працюємо у групах. Група, яка сидить справа, № 1. відповідно, група ліворуч -№ 2.

Почали. Група № 1 - вгадайте запис.

Запис № 4 Пісенька Матроскіна з м/ф «Простоквашино».

«А я все частіше помічаю, Що мене ніби хтось підмінив.
Про моря і не мрію Телевізор мені природу замінив»

Учитель музики. Група № 2 - вгадайте запис.

Запис № 5 Колискова Ведмедиці з м/ф «Умка»
«Ложкою сніг калатаючи,Ніч йде велика,Що ж ти, дурненька, не спиш?
Сплять твої сусіди Білі ведмеді,Спи скоріше і ти, малюк

Учитель музики. Група праворуч - наступний запис ваш.

Запис № 6.Пісенька Чебурашки м/ф «Чебурашка і крокодил Гена».
«Я був колись дивною .   Іграшкою безіменною,
До якої в магазині Ніхто не підійде.

Учитель музики. Група ліворуч - слухайте запис.

Запис № 7. Пісенька Снігуроньки і Діда Мороза з м/ф «Ну, постривай

Розкажи, Снігуронька, Де була? Розкажи-но, мила, Як справи?
За тобою бігала,Дід Мороз, Пролила чимало я Гірких сліз. 

Учитель музики. Сьогодні ми працювали плідно. Всім дякую. Урок завершено.

Прибиральниця подає “Дзвоник”

Ведучий. Щось незвичне в цьому уроці ?.

Ведуча . Гадаєш ?

Ведучий. Якийсь він ... коротенький.

Ведуча . Ось ти про що ! Це ноу хау нашої школи. Урок триває 5 хвилин, а перерва - всі 45!

Ведучий. Клас! А що там про перерви ?

Ведуча . На перервах будемо тусуватися. Малята 1 класу проведуть веселу руханку.

Ведучий. Робіть , як ми, робіть краще нас.

Запис № 8 “Тук-тук-тук”

Руханка 1 клас

Ведучий. На перерві трішки порухаємося разом із учнями другого класу.

Запис № 9 “Чуча-чача”

Руханка 2 клас

Ведуча . Поспішаємо на наступний урок.

Ведучий. А що за розкладом ?

Ведуча . Урок англійської мови.

Прибиральниця подає “Дзвоник”

2. Урок англійської мови

Учитель англійської мови. Гуд монин, чілдрен. Починаємо урок. Опрацюємо тему “Діалог”.

Запис № 10. “Стукіт у двері”. Заходить Ведучий і Учень

Ведучий.  Ай ем сорі. До 12 класу зараховано нового учня. Знайомтеся - Петро Пяточкін  

Учитель. Come in, please!

Учень . Який камін? Тепло ж на дворі!

Учитель. Sit down!

Учень . Чому одразу даун?

Учитель. Кажу сідай. Take a ticket!

Учень . Пів десятої!

Учитель. Щопів десятої? Кажу білет тягни.

Учень . Який?

Учитель. Будь-який.

Учень . Тоді я свій з кишені дістану?

Учитель. Ноу, ну ось цей наприклад . What is the topic of the ticket?

Учень . Який топік? Я таке не вдягаю.

Учитель. Та я запитую : тема білета яка?

Учень . Не знаю, тут не по нашому написано.

Учитель. Тема”Airport.Airport consists of…?В аеропорті що знаходиться?

Учень . A hall.

Учитель. Yes, what next?

Учень . Restrain

Учитель. Yes, restrain . what next?

Учень . bar

Учитель. Yes, bar, тільки не бар, а ба:

Учень . Yes, ba ba

Учитель. Не баба, а - bar. Цена першому поверсі. А що ж на вулиці знаходиться?

Учень . VPP

Учитель. Whats VPP?

Учень . Пояснюю: літак взлєтішн, пролітішин і приземлішин. Андестенд?

Учитель. Пасажири загинуть, якщо так будуть літати.

Учень . Не загинуть.

Учитель. А приземлішин?

Учень . А давайте поспорим?

Учитель. Спір на шестірку.

Учень . А давайте на дванадцять.

Учитель. Ноу.

Учень . Ні вам ні мені -на 8?

Учитель. Окей.

Учень . Пояснюю: літак вантажний, які в ньому пасажири?

Запис № 11. “Здивування”

Учитель. Давай щоденник. Вісім. Тему “Діалог” ми опрацювали. Урок закінчено.

Прибиральниця “Дзвоник”

Ведуча . Уроки за розкладом тривають. Урок логіки.

Прибиральниця “Дзвоник”

3.Урок логіки

Учитель логіки. Логіка - наука логічно мислити. Проведемо інтелектуальну розминку, щоб визначити рівень IQ 12 класу. Працюємо у групах, які утворимо за принципом ряду. Перший ряд - перша група. Другий ряд - друга група. Хто швидше дасть відповіді на дитячі питання.

Шпалери для стовпів (оголошення).

Серед собі подібних він цар (лев).

Папірці, які гріють тіло (гірчичники).

Тваринка, яка на все має зуб (миша).

Мужчина, якому не потрібні послуги авіації (Карлсон).

Предмет, якому потрібне око та око (окуляри).

Світова книга (атлас).

Коли він потрібен- викидають,  коли не потрібен-піднімають (якір)

Аукціонний стукач (молоток).

Витвір мистецтва, який не повинен виходити за рамки (картина).

За результатами розминки перша команда має __ балів, а друга - ____. Молодці. Підсумок уроку :IQ на належному рівні. 12 клас - ви супер.

Прибиральниця “Дзвоник”

Ведучий. Знову перерва. Велика.

Ведуча . Час для харчування.

Ведучий. 12 клас - він найстарший. Їм же великі порції треба.

Ведуча.Велику порцію позитиву - для 12 класу !

Запис № 12 “Я люблю цукерки”

Заносять тацю з солодощами

Ведучий. На великій перерві здобувачі освіти відпочивають і гармонійно розвиваються, як от учні молодших класів.

Ведуча. До вашої уваги учні 3 класу з другом “Кашалотом”.

Баян . Пісня “Кашалот”

Художній номер 3 класу.

Ведучий. Слухав би та й слухав, “Коли співають діти”.

Запис № 13 “ Коли співають діти” Устинова Настя

Художній номер 4 класу.

Ведучий. Що там у нас за розкладом ?

Ведуча. Четвертий урок. Урок хімії.

Ведучий. Ох, і не заздрю я здобувачам освіти.

Прибиральниця “Дзвоник”

  1. Урок хімії

Учитель хімії. На минулому уроці ми з вами вивчали новий хімічний елемент. Повторимо вивчений матеріал. Бєлий, що ти про нього можеш розповісти?

Учень. Хімічний елемент жінка! Дуже поширений елемент в природі. Відкрив елемент Адам. Атомна маса елементу приблизно 50 кг, але в природі зустрічаються ізотопи від 40 до 100 кг

Учитель хімії. Що ти ще можеш про нього розповісти?

Учень. Має такі фізичні властивості: розтає від хороших слів і компліментів, мимоволі закипає і без вагомих причин охолоджується.

Учитель хімії. А ще які в елемента є властивості?

Учень. Жінка чудово взаємодіє з коштовним камінням і металами. Поглинає сімейний бюджет і дорогі речовини. Може раптово вибухнути і з часом збільшує свою атомну масу.

Учитель хімії. А застосування?

Учень. Застосування жінки доволі таки різноманітне: наприклад може слугувати декоративним пристроєм у вашому домі, також жінка прекрасно готує , і взагалі, може виконувати функції не лише свої, ай інших хімічних елементів.

Учитель хімії. Молодець. От би всі учні так засвоювали матеріал. Вчиться, 12 клас.

Прибиральниця “Дзвоник”

Ведучий. Знову перерва. Як це здорово.

Ведуча. А на перерві побешкетувати люблять учні середніх класів.

Ведучий. Наприклад, 6 клас.

Запис № 14. “ ____________”

Художній номер 6 класу

Ведучий. Непроста це справа - складати розклад.

Ведуча .А проводити уроки за розкладом легше?

Ведучий. Бідні діти.

Ведуча. Нещасні учителі.

Ведучий. П’ятий урок - практикум української мови.

Прибиральниця “Дзвоник”

  1. Практикум з української мови

Учитель мови. Наближається ЗНО . Від його результатів залежить ваше майбутнє. Тому сьогодні у нас тести з української мови. До дошки йде Віка.

Тест № 1.

Прочитайте речення , у якому розділові знаки пропущено.

Як справжній митець(1),він(2) , незважаючи на уявну відчуженість від світу(3),був уважний(4) ,чутливий до всього навколишнього(5) і ніколи не стояв осторонь рухів та змін.

Кóму треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ

А1Б2В3Г4Д5

Учень.Кóму треба ставити на місці всіх цифр, окрім Д5.

Тест

Увідповідніть фразеологізм із його синонімом.

Фразеологізм

  1. ні пари з вуст

  2. теревені правити

  3. грати очима

  4. починати здалека

Учень. Варіант Б зайвий.

Синонім

А. заходити збоку

Б. за версту почути

В. плескати язиком

Г. рота не розкрити

Д. пускати бісики

Учитель мови. Є ще над чим працювати, щоб стати успішними. Тож успіхів вам у здобутті освіти.

Прибиральниця “Дзвоник”

Ведучий. Нарешті дзвоник з уроку! Насичений робочий день.

Ведуча. Дзвоник для учителів.

Ведучий. А перерва - для учнів.

Ведуча. Відпочиваємо разом з учнями 9 класу.

Запис № 15 “Вчителька” ТІК

Художній номер

Ведучий: Який він, один день із життя учителя. Про це задумалися учні 7 класу.

Сценка  7 клас

«Один день із життя учителя»

Ранок, або як вчителі прокидаються на перший урок.

Запис № 16 “Дайте поспати

Одягнулись. На виході стоять перед дзеркалом і думають:

Запис № 17. Лісапедний батальйон Богиня

От і прийшов час добиратись на роботу . Дехто добирається так.

Запис № 18. Скрябін Маршрутка

Інші ж добираються ось так.

Запис № 19. Хлопці олігархи

І ось усі прийшли в учительську і вітаються .

Запис № 20. Вова зі Львова Дай мені цьом

Зразу ж повідомили про засідання педради за темою “Перспективи професійного розвитку педагогічних працівників

Запис № 21. Ти сильна мов віра, ти вільна мов вітер

І ось розпочалися уроки. Учителі слідкують, щоб учні не списували.

А учням так не хочеться сидіти на 7-му уроці 

Запис № 22 Тина Кароль Не Дощ і несніг

І на уроках , як на зло , не можна користуватись мобільними телефонами 

Запис № 23Тік Абонент не може

Після уроків дирекція попросила доповісти про виконану роботу . Плюс : повідомили, що все це потрібно письмово оформити. Мінус : залишайся після роботи і пиши, пиши, пиши.

Запис № 24. Скрябiн Шмата

І знову додому. І кожного вечора потрібно перевірити усі учнівські зошити .

Запис № 25 ТіК Вчителька

А після цього гаряча ваннаакриваючи очі , вони думають .

Запис № 26. Mad Heads XLА я на морі

І , нарешті, благодатний сон .

Запис № 27 Тіна Кароль Колискова

І сниться сон .

Запис № 28 . Ірина Федишин Україна

І на завершення, усіх вас зі святом . Всі учні бажають вам...

Запис № 29. А ми бажаєм вам добра

Ведучий. Коли ж вже закінчиться цей робочий день? Я так стомився.

Ведуча. Саме час для підняття тонусу. Урок фізкультури.

Прибиральниця “Дзвоник”

6.Урок фізкультури

Фізрук. Фізкультпривіт! Плечі розправили. Струнко. Сьогодні у нас інтегрований урок. А проведе його студентка-практикантка Каріна.

Практикантка. Інтегрований урок - це фізкультура і музика одночасно. Простіше кажучи - танцюйте, дітки.

Запис № 30 . “Фізкультхвилинка”

Фізрук. Урок закінчено.

Практикантка. Наступна зустріч на шоу “Танці з зірками”.

Запис № 31. “Танці з зірками”

Ведучий. Не хочу йти на сьомий урок. Я весь виснажився.

Ведуча. Я теж.

Ведучий. Давай не підемо.

Ведуча. Краще посидимо у піонерській.

Ведучий. Еге ж.

Ведуча. А може заглянемо у 11 клас.

Ведучий. Тіпа ми учителі-дублери.

Ведуча. Тіпа запроваджуємо новий проект. Пішли.

Прибиральниця “Дзвоник”

7.Урок акторської майстерності

Запис № 33. Відео “Новий проект”

Художній номер 11 клас.

Прибиральниця “Дзвоник”

Ведучий. Нарешті, закінчилися уроки. Гайда додому.

Ведуча. Яке додому? Ми на розслабоні разом з учнями 10 класу. “Очікування і реальність” не завжди співпадають.

Запис № 34.”Очікування і реальність”

Художній номер 10 класу

Запис № 35 “Повільна” (тихо на фоні слів ведучих)

Ведучий.  Із віртуальної реальності повертаємося до школи.

Ведуча. Тут учителі - це учителі, а ми - звичайні учні.

Ведучий.Зі святом вас, дорогі вчителі!

Ведуча. Щастя вам!

Ведучий. Здоровя міцного!

Ведуча.  Довгого віку!

Ведучий. Дякуємо Вам за щирі серця та безмежну любов!

Ведуча. З нагоди свята домашні завдання відміняються!

Ведучий. А випадкові зустрічі щодня із адміністрацією школи - не відміняються ні-ко-ли.

Ведуча. Слово берегині шкільного дому Вірі Михайлівні.

Виступ директора.

Ведучий. Свято закінчено.

Ведуча. Дякуємо за увагу.

Запис № 36 “ “

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.