Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Виховний захід «Смачний Інтернет»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №XQ257301
За публікацію цієї методичної розробки Римаренко Марина Валеріївна отримав(ла) свідоцтво №XQ257301
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Токарівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Білозерський район

Херсонська область

«Смачний Інтернет»

гра «Мастер-шеф»

Виховний захід

для учнів 5-9 класів

підготувала вчитель інформатики

Римаренко М.В.

Мета: 

  • сприяти формуванню в учнів поняття про принципи безпечного поводження в мережі Інтернет;

  • допомогти визначити основні види небезпеки, які підстерігають дітей в Інтернеті;

  • сприяти формуванню навику вірного реагування на небезпеки в мережі Інтернет;

Обладнання: презентація, фліпчарт, маркери, стікери, проектор, для кожної вправи окремо прописано.

Вправа : Мастер-шеф

Учасників – 4 учня

Необхідно: 10 різних продуктів харчування, які змелені для дегустації. Це може бути: товчений мускатний горіх, товчений мигдаль, макові зерна, сіль, цукор, цукрова пудра, приправа, кава, какао, сухе молоко, мука, гірчиця, кориця і ін.

Правила гри.

Потрібно дуже мало кожного продукту: тільки для того, аби спробувати.
Кожен учасник самостійно куштує продукти та заповнює свій лист: «Що це?» та «Для чого це використовується?». Коли всі заповнять свої листки ведучий просить за номерами прочитати кожного учасника його відповіді і порівняти їх з правильними. Виграє учасник який розпізнав найбільше продуктів та пояснив як він здогадався про це.

Картка учасника вправи

«Що це?»

«Для чого це використовується?»

Перевірка

Відповіді:

1.

ЦУКОР

2.

ЦИКОРІЙ

3.

СІЛЬ

4.

КЛІТЧАТКА НАСІННЯ ЛЬОНУ

5.

КОРІАНДР

6.

КОРИЦЯ

7.

ПЕРЕЦЬ ЧОРНИЙ

8.

ІМБИР

9.

КРОХМАЛЬ

10.

ПАПРИКА

Обговорення.

  • Чому важко розпізнати деякі речовини?

  • Чому не завжди були впевнені у відповіді?

  • Чому деякі речовини ви одразу назвали?

  • Чи можемо ми щось приготувати із цих речовин, не маючі їх назв?

(учасник відповідають на запитання, вчитель робить висновки)


Аналогія в роботі з Інтернетом

Досить часто ми «дегустуємо» програмне забезпечення, завантажуючи із невідомих сайтів. Також дозволяємо завантажувати певні програми та ігри на свій комп’ютер, не знаючі навіть їх призначення.
Якщо ми не знаємо назви і не знаємо саму «речовину» - краще не коштувати, а дізнатися про цю «речовину», у нашому випадку програмний засіб у дорослих або вчителя.


Вправа : Правила розумного користувача Інтернету
 Пропонуємо учасникам тренінгу відповісти на питання:
- Чи знаєте ви які речовини їстівні, а які отруйні?
- Так.  Інтернет – це теж їжа, тільки інформаційна.
(учасники розповідають про правила користування Інтернетом)

Так як ми вже вміємо розпізнавати їжу, давайте приготуємо справи інформаційні


Вправа «Інформаційний десерт»

3 гравцям треба обрати ті «інгредієнти», які підходять для приготування страви під назвою «Графічний редактор», «Редактор презентацій», «Табличний редактор»

(перемішують картки з назвами; учасники у свої тарілки вибирають ті «інгредієнти», які потрібні для приготування заданої страви)

Варіанти «інгредієнтів» страв

Графічний редактор

Редактор презентацій

Табличний процесор

Пензлик

Слайд

Книга

Ластик

Анімація

Аркуш

Лінія

Фон

Комірка

Напис

F 5

Формула

Прямокутник

Переміщення

Діаграма

Овал

Звук

Діапазон комірок

Багатокутник

Дизайн

Рядок

Розпилювач

Відео

Адреса комірки

Звучить саундтрек з передачі «Розсміши коміка…»

Двоє учнів по черзі читають:

Учениця 1

  1. В продажі з’явилися сковорідки з антипригарним покриттям. Коли їжа починає підгорати, у вас автоматично відключається Інтернет.

  2. В гостях добре. А вдома - Інтернет!

  3. Є все таки заміна Інтернету. Вийдеш на вулицю, бабусі на лавочках тобі і оцінку поставлять, і коментарій добавлять і статус прикріплять.

  4. Лікарю, якщо ви мене вилікуєте від інтернет-залежності, я добавлю вас у друзі!

  5. Вчитель інформатики відкриває двері в кабінет подвійним клацанням ручки.

  6. Перше правило прибирання в квартирі: прибрати себе від комп’ютера!

  7. Знайти себе в Інтернеті сьогодні набагато легше, ніж в житті.

Учениця 2

  1. Тяжка Інтернет-залежність, це коли ти виходиш з Інтернета, а він з тебе ні.

  2. В цьому світі тільки Google розуміє мене з напівслова.

  3. - Якби я була цариця,- третя мовила дівиця, - то на весь вкраїнський край я б розширила «вай-фай».

  4. Любов — це коли дівчина ставить ім’я коханого в якості всіх своїх паролів. Велика любов — коли всі паролі різні.

  5. Розвиток Інтернету уже набагато випередив розвиток його користувачів.

  6. Синку, скільки разів тобі повторювати, що я тебе народила, а не скачала з Інтернету!

  7. Не повторюйте моїх помилок. Не вчіть батьків користуватись Інтернетом

Учениця 1:

Отже, якщо ми вже знаємо як обирати їжу та інформацію. Давайте згадаємо від чого ще залежить наше здоров’я?

Учениця 2:

Ні для кого не дивина, що спорт-це здоров'я. От і я вирішила зайнятися спортом. Вибрала біг. Добігла до комп'ютера. Сиджу. Бігаю очима по монітору. І прямо відчуваю: "Спорт - це моє!".

А раніше я грала в теніс, займалася легкою атлетикою, плаванням, шахами і картингом. Але все це скінчилося, як тільки зламався комп'ютер.

Я за здоровий спосіб життя. Щовечора гуляю перед сном! То по одному сайту, то по іншому ...

Далі я подумала і вирішила, що так довго тривати не може і закрила браузер.

Але готуватися до уроків треба і знову відкрила браузер – працюю, до ранку часу багато, очі закриваються, вирішила бадьорості собі добавити і заварила кофе, а він гарячий. Я то знаю гарну пораду, як швидко охолодити гарячий кофе. Слухайте:

Треба зайти в Інтернет, і бац – кофе вже холодний.

Ближче до ранку годин у 5 вирішила поспати. Будильник задзвенів 0 7 годині. У школу треба йти гарною, глянула у дзеркало, а там жодного лайку поставити не можна. Вирішила що у всьому винна погана погода і треба частіше дихати чистим повітрям. Підсунула комп'ютер до вікна, знаю завтра буду виглядати лайків так на 50.

Мій Безлімітний Інтернет безкоштовно дарує почервонілі, опухлі, з різким болем очі!

А тепер завдання для тих, хто уважно слухав мою розповідь.

Скажіть чому моє здоров’я погіршується, хоча я застосовую правила ведення здорового способу життя: гуляю перед сном, дихаю свіжим повітрям аж до 5 години ранку, їм не гарячу їжу, багато читаю, працюю
(відповіді учасників гри, хто більше дасть пояснень, той і виграв)

дякую, вірно, і сьогодні ми з вами розібралися яку ж користь чи шкоду нам несе Інтернет, від кого залежить вплив Інтернету на людей.
Вчитель:

Інтернет-залежність — психічний розлад, нав'язливе бажання підключитися до Інтернету і хвороблива нездатність вчасно відключитися від нього. У 2008 році вона була визнана офіційною хворобою.

Назвіть симптоми інтернет-залежності

(можливі варіанти відповідей):

  •    непереборне бажання зайти в Інтернет;

  •    нездатність контролювати свій час в Інтернеті;

  •    розумове або фізичне виснаження;

  •    порушень сну або концентрації уваги;

  •    дратівливість, депресія, нерви, замкнутість між людьми, вся енергія віддається спілкуванню в Інтернеті.

Вправа «Ліки від Інтернет-залежності»

(У однакові круглі коробочки у вигляді таблеток поміщуються записки, учні дістають і читають їх по-черзі)

Вчитель: пропонуємо такі ліки від комп’ютерної залежності:

  1. Проводьте більше часу на свіжому повітрі. Телефонуйте і зустрічайтеся з друзями замість того, щоб тримати з ними зв`язок через Інтернет. Погуляйте з ними. В залежності від пори року, заплануйте похід на річку, на рибалку, на гірку чи коток. Уникайте походів в ті місця, де є доступ до Інтернету, наприклад в Інтернет-кафе.

  2. Поповніть запас ваших знань. Напевно, у вашому будинку є книги, які ви давно хотіли прочитати. Займіться цим. Почитайте енциклопедію натомість перегляданню Вікіпедії.

  3. Займайтеся спортом: бігом, футболом, волейболом. Боксерські перчатки, гантелі та гирі швидко приведуть ваш хворобливий вигляд у норму.

  4. Дорогі дівчата, ваші домашні будуть раді, якщо ви замість того, щоб сидіти в чаті або на форумі, допоможете їм приготувати вечерю. Крім того, ви - майбутні жінки, мами і вміти готувати їжу – ваш прямий обов'язок.

  5. Оберіть хобі або захоплення, відвідуйте різні гуртки, займайтеся музикою, танцями, співом. Поспіть, замість того щоб сидіти в Інтернеті. Подивіться фільм, сходіть на концерт, Знайдіть якийсь інтерес, який стане для вас альтернативою Інтернету.

  6. Прагніть до прекрасного! Відвідуйте художні виставки та картинні галереї. І саме сьогодні у вас є така можливість. Пропонуємо вашій увазі шедеври художників нашої школи

(виставка малюнків учнів до теми «Безпечний Інтернет»)

Вправа «Мережа Інтернет»

Вчитель тримає нитку від клубка (бажано яскравого кольору) і пояснює завдання: один одному кидаємо клубок та висловлюємо враження від гри.

(отримується павутиння із ниток-вражень гри, яка нагадує мережу Інтернет)

Вчитель робить висновок:

- Ми сьогодні повторили ще раз, які небезпеки існують в мережі Інтернет. Але на справді їх багато. Кожний ваш крок має бути обдуманим і заздалегідь Ви маєте прогнозувати результат своїх дій. Пам'ятайте: Інтернет– це як азартна гра, чим більше ти ним користуєшся, тим сильніше він тебе затягує.

список ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ

  1. Збірка напрацювань вчителів Запорізької області за темою «Безпечний Інтернет» (Випуск 2). Запоріжжя, 2015

  2. Онляндія – безпечна веб-країна [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://disted.edu.vn.ua/media/bp/html/etusivu.htm

  3. Програма Європейської комісії „Безпечний Інтернет” [Електронний ресурс]. – Режим доступу :http://www.saferinternet.org/

  4. http://andriivka-school2.edu.kh.ua/bezpechnij_internet

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Виховний захід до Дня безпечного Інтернету, який буде сприяти формуванню в учнів поняття про принципи безпечного поводження в мережі Інтернет; формувати навики вірного реагування на небезпеки в мережі Інтернет та допоможе визначити основні види небезпеки, які підстерігають дітей в Інтернеті.
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Клас
    5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    4222
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    4
  • Номер матеріала
    XQ257301
  • Вподобань
    0
Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №XQ257301
За публікацію цієї методичної розробки Римаренко Марина Валеріївна отримав(ла) свідоцтво №XQ257301
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти