і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в роботі з підлітками і старшокласниками. Шлях до мети
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Виховний захід : "Шана книзі, що відкриває світ"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Виховний захід

 

 

 

Начало формы

Шана книзі, що відкриває світ

 

Мета: Вчити дітей виразно декламувати вірші, формувати інтерес до читання.; розвивати акторські здібності, уяву, вміння фантазувати; виховувати у дітей любов до книги, дружні стосунки, родинні почуття.

 

                           Лунають фанфари. Виходять ведучі

 

Ведуча: Добридень! Раді вас вітати на нашім урочистім святі! Ну що, усі зібралися у залі?
Ведучий: Та ні, когось не вистачає…
Ведуча: Кого? Самі ж бо відгадайте, а потім радо привітайте.

Ведучі
До школи радо хто спішить?
Старанно хто уроки вчить?
Хто хоче все на світі знать,
Уміє і читать-писать?
Усі їх завжди пізнають.
Скажіть-но, як цих діток звуть?

ШКО-ЛЯ-РІ!

Ведучі
Хто радує і тат, і мам?
Хто кожну справу робить сам?
Хто дружно й весело співа,
Родину щастям зігріва?
Усі їх завжди пізнають.
Скажіть-но, як цих діток звуть?

ШКО-ЛЯ-РІ!

Ведучий
Що ж, вітайте! Ось він – наш веселий перший клас!

             Виконання пісні «Букварик» сл. і муз. Н.Май.

 

Учень 1:(дзвонить) І дзвінок веселий кличе

                Першокласників на свято:

                -Не запізнюйтесь! Пошвидше!

                Час Букварику слова подяки сказати.

Учень 2. Ми Букварик почали
                   Восени вивчати.
                   А тепер вже на 12
                   Вміємо читати.

Учень 3. Літера перша і перше слово,
                   З книгою перша серйозна розмова.
                  Перша сторінка, наступна сторінка,
                  Успіхи перші, і перші сльозинки.

 

Учень 4:  Є книг багато: радісних, печальних,

                 Тонких, товстих, барвистих, наче жар,

                 Але одна — усім книжкам начальник,

                І звуть її по-простому — «Буквар»!

 

Учень 5:

               Цю найпершу в школі книжку

               Знає будь-який школяр.

              До усіх книжок доріжку

              Прокладає нам буквар.

Учень 6:

                Буквар взяли ми в перший раз,

               Коли зайшли у перший клас.

               І як нам радісно сказати:

               Тепер ми вміємо читати!

 

Учень 7:   Ой було мороки з нами
                    Вчительці багато.
                   Як слова ми за хвилину
                   Вчилися читати.

Учень 8: Згадайте, люба вчителько,
                  Матусі, татусі,
                 Як «бекали » і «мекали»
                 Спочатку ми усі.

Учень9: А нині любо слухати,
                 Як добре ми читаємо.
                Подякуєм Букварику
                І разом попрощаємось.

Учень 10: Про труднощі пережиті,
                  Про те, як їх ми долали
                  Можна стільки говорити,
                 Та часу замало.

 

Учень 11: Любі гості, мами й тата,
В нас букварикове свято.

Навчився читати наш дружний клас

Ви можете всі поздоровити нас!

 

               Пісня « Букварик» ( на мотив пісні « Із сиром пироги»

                              Виходить Королева Книг. ( ніжна мелодія)

Королева: Ну от ми і зустрілися, мої маленькі добрі друзі. Рада вас вітати у своєму царстві. Чи знаєте ви, що у моїх шкільних володіннях    26 тисяч книг , а у світі мільярди книг, ваших друзів, які відкривають для вас чудовий світ.

Учень 12: Як краплин у Дніпрі,

                 Як зірок угорі,

                 Як листків на гіллі,-

                 Стільки книг на землі.

Учень 13:   Та одна серед них –

                     Перша книга із книг:

                    Ту, що звем Букварем,

                     Ми найпершу берем.

Учень 14: Від найпершого дня

                  Дуже любий нам він,

                  Бо веде до знання,

                  До вабливих таїн.

Учень 15: Йде у школу школяр,

                  В зорі усміх сія…

                  Хай живе твій « Буквар»,

                  Перша книжка твоя!

 

            Виконання пісні «   А ми любим читати»                                                                              ( у кінці всі учні піднімають « Буквар»

 

Учитель

            Свято наше вже триває,

            А Букварика немає.

            Тож давайте погукаєм

            Та зі святом привітаєм.

                                   Учні  разом:

 

 Букварику! Букварику!

Ми дуже тебе просимо:

Приходь, приходь до нас!

 

                                   Вбігає Баба Яга

Баба-Яга:  Де буквар? Який Буквар? Де він заховався?

 

Королева Книга: Люба бабусю, кого ви шукаєте? Івасика Телесика, так його давно забрало лебедятко

 

Баба-Яга: Ну, Телесика, я ще впіймаю, а зараз я ловлю Букваря, чули про такого? Знаєте, що він надумав зробити? Навчити всіх дітей літер, щоб вони могли багато читати, знати і все про мене довідатись. А я цього не хочу!

 

Королева Книг. Вгамуйтеся, шановна бабусю. Краще привітайтеся з дітками. Бачите тут публіка.

 

Баба-Яга: Та не бачу я ніякого бублика

 

Королева: Та не бублика, а публіка. Привітайтеся із дітьми.

 

Баба-Яга Добрий день, коли голову не морочите, а побитися зі мною не хочете?

 

Королева: І не соромно вам, бабусю, у нас свято, а ви битися.

 

Баба-Яга: Чи й не свято? Ви  думаєте, що всі люблять вашого « Букварика»? Всі добре читають, відвідують бібліотеку, добре поводяться у школі. Та це мої товариші, я таких діток дуже люблю. Це вони мені дровця рубають для печі, лебедів випасують, ступу ремонтують. То я їх заберу .Ану вставайте мої поганчики.

 

Королева: Та почекайте, почекайте. Може і є серед учнів такі діти, але це означає лише одне, вони обов’язково зміняться, бо цьому їх будуть вчити мої сестри. Вони ж ще первачки, найменші у школі школярі.

 

Баба-Яга. Та не дуже вони мені потрібні у полюванні за « Буквариком». Тільки зайва вага на мітлі. ( летить)

 

                      Виконання пісні « Про Букварик» ( на мотив пісні « Пусть бегут»

 

Діти: Букварику, приходь, приходь до нас.

 

                              (Заходить Буквар )

Я — Букварик, вам відомий,

Дуже гарний, малюнковий.

Залюбки всіх вчу читати.

Нема часу спочивати!

Кожен рік мене гортають

Ніжні пальчики нові...

Хай же розум здобувають

Любі дітоньки малі.

 

Щиро зі всіма ділюся —

Не шкодую своїх знань,

Безліч хитрих і цікавих

Маю для малят завдань.

 

УчительБукварику, діти добре пам'ятають тебе і твою науку.

 

                                   Виходить Розумник.

Буквар: Ти хто такий?

Я – розумник.

Учень 16: Це чудово! Розкажи, чому дощик іде?

                 А вночі ясне сонечко –де?

                 Ми хочемо знати, як звуться

                 Країни, гори і моря.

                 Що таке космос і що це –зоря.

                  Так нам хочеться світ пізнать.

Розумник: Ви не можете малята,

                  Все про все одразу взнати!

                  Треба буде вам ще вчитись.

                  Я прийшов до вас сюди,

                 Щоб урок цікавий провести.

                 Всі готові?

Діти: Так.

Розумник: Ось мої загадки відгадайте.

                 

1.    Ось до класу всіх скликає

Голосистий цей дзвінок,

І ми радо поспішаєм

Не в садок, а на … ( урок

2.    Він вам як мама дорогий

Він хоче вас навчати.

Любити рідний край чудовий свій.

Це мудрий ваш-…. ( учитель)

 

3.    Входять в неї сліпими,

А виходять зрячими  ( школа)

 

4. Букви всі від А до Я

На сторінках … ( Букваря)

 

Вчитель: Подивіться на букварі

                Вам знайомі букви ці?

Діти: Ті, що є у букварі

          Знаєм букви ми усі.

 

Учитель: Добре знаєте? Гаразд.

               Перевірю я вас в цей час.

               Подивіться буква.. ( а)

              Ви назвіть на «А» слова.  ( Діти називають)

 

Учитель : Аґрус, абрикос, алфавіт, абетка…

Ваша улюблена пісенька..

                 ( Виконання пісні « Абетка»

 

Буквар

Бачу, букви вам відомі,

З ними добре ви знайомі.

Ви любили працювати,

Все робили залюбки.

Щоб нам всім не сумувати,

Будем, друзі, ми співати

 

                                (Пісня про Букварик.)

Учитель. 

Молодці! Гарно ви співаєте.

 Буква­рику, а де ж твої друзі, герої казок? Ти запросив їх на свято?

 

Буквар. Так, але мої друзі не змогли приїхати і прислали вам телеграми. Тільки, на жаль, вони забули підписатися. Сподіваюся, ви відгадаєте, хто їх прислав.

Учитель. Давайте, діти, відгадаємо, хто при­слав нам святкові телеграми.

1.  Дорогі малята! Не змогла прийти на ваше свято, бо висиджую золоте яєчко. Зі святом вас! (Курочка Ряба.)

2.  Розумники і розумнички! Котився на свя­то і прокотився повз вас. Прийміть мої вітання! (Колобок.)

3.  Любі діти! Хотіла прийти до вас на свято, та загубила черевичок. Щасти вам у навчанні!(Попелюшка.)

4.  Зламалася ступа, тому святкуйте без мене. Ваша... (Баба Яга.)

Учитель. Спасибі, Букварику, твоїм друзям за привітання.

 

Буквар. Які учніі молодці! Добре вміють слу­хати. А читати ваші учні вміють?

Учитель. Звісно вміють!

 

Буквар. Зараз ми це перевіримо. Пограємо у гру під назвою «Ква».

У мене є знайомі жабенята.

Вони теж вчаться голосно читати.

І не дивно, що слова

Обов'язково містять «ква».

От і спробуйте відгадати,

Що читали жабенята.

(На екрані картки зі словами, в яких відсутні деякі літери.)

Учитель

1.  КВА _ (Квас). Цей «ква» влітку від спраги п'єте.

2.  КВА_ _ _ _(Квадрат.) Цей «ква» учень на дошці малює.

3._ _ _КВА (морква), КВА_ _ _ _ _(квасоля).

Ці «ква» на городі зростають і разом у борщ по­трапляють.

4._ _КВА _ (Буквар.) Цей «ква» вас читати навчить.

5.__КВА (Буква.) Цей звук означає і мовчить.

6.  КВА_ _ _ _ _(Квартира.) Родина велика у «ква» цьому живе.

7. _ КВА_ _ _ _(Акваріум.) А в цьому — рибка - красуня пливе.

 

Букварик. Молодці, діти! Бачу, що ви стара­лися, гарно вчилися.

Учитель. А тепер давайте відпочинемо та по­граємо у гру «Це все ми, це все ми: я і друзі всі мої».

 

Хто до школи чимчикує,

Вранці весело крокує?

Пролунав давно дзвінок.

Хто спізнився на урок?

 

Любить хто із вас погратись,

З гірки на санчатах мчатись?

Хто із вас, скажіть, малята,

Помагає мамі й тату?

 

Хто уміє посуд мити,

Щоб на друзки все побити?

З фізкультурою хто дружить,

Виростає сильним, дужим?

 

А яке, скажіть, дитятко

З вас брудне, як поросятко?

Хто, скажіть мені, малята,

Любить з вас пісень співати?

 

                      Лунає тривожна музика

 

                        З′являється Двійка.

„Двійка”
Я чула, що деякі дічні 1-Б класу не люблять читати.. Так ось – я буду їм найкращою  подругою.
Я дуже гарна дівка,
Зовусь я просто Двійка.
У ледарів завжди я
В щоденнику живу.
Люблю я погуляти,
погратись і поспати,
А от уроки вчити
я зовсім не люблю.

 

Ой скільки тут малечі. А я знаю,ви любите  в ігри грати .Зіграєте зі мною у гру « Так чи ні?»
– Треба гарно вам читати?
– Треба менших ображати?
– На перервах верещати?
– Парти всі розмалювати?
– Друзів треба виручати?
– Треба слухати матусю?
– Тоді дратуйте хоч бабусю!
– У класі вибийте шибки!
– Вчительці робіть все навпаки!
– Чи хочете друзями моїми стати?


 Ой які ці вперті діти!

Та я ж вас краще вчительки буду вчити!


Виходить, потягуючись «Лінь»
Чого ти Двійко розкричалась

Поспати нарго не даєш.


Мене звуть просто – тітка Лінь.
Я з Двійкою дружу.
Я – Лінь хороша, бо дітей жалію,
За ними я ходжу, як їхня тінь, 

 Для них готую спокій і безділля.
Дитиночку приспати – так люблю!
Хай будуть ручки в неї білі, наче з вати!
З дітьми я разом їм, охоче сплю,
Не требам діткам лишньої мороки,
Ідіть, як котики сліпенькі, навмання.
І не ходіть ви в школу більш ніколи.

 

                                     Виходить  Киця
Киця
Мур-няу!..
Хто це галас тут здійняв?!.
Знову цей 1-Б клас
Треба знать йому  ті букви?
Краще грайтесь, розважайтесь
І нічим не переймайтесь…
Літери? Це просто дивно!
І кому вони потрібні?
У– горбате, А – нерівне.. ( показує)
Ну а цю… Не треба й вчити! (показує на літеру «Ц»)
Я без них не знаю лиха
І гуляю у дворі!
З мене приклад всі беріть
І уроки не учіть



Киця:

Безтурботно пісні я співаю,
І гуляю сама по собі,
Лінь:

Ваших клопотів, люди, не знаю,
І спокійно на серці мені.
Двійка:

Я красива, струнка і весела,
Я подобаюсь ледарям всім,
Лінь:

Якби ж от дітям розум дать,
Щоби урок не вчили…
Двійка:
Кому потрібні Букварі?!
Та викиньте їх, люди!

 

Буквар: ( з мітлою) А ну геть, звідси ледарі. Ці учні не такі.Вони працьовиті і розумні.
 

Буквар. Добре, діти, з вами! Та мені вже час повертатися до інших діток, які ще не вмі­ють читати.

 

Дякую вам за добрі слова.

Йду, бо чекає мене дітвора.

Всіх я мушу навчити читати,

Щоб кожен розумним міг стати.

 

 

Учень 17

Добрий Букварику! Перша книжко!

Хочеться навіть поплакати трішки.

Жаль розлучатись, хоч і треба,

Ми не забудемо  ніколи  про тебе.

 

Учень 18

Спасибі тобі за добру науку,

За паличку першу і першу букву,

За перше слово і першу казку,

За першої вчительки щиру ласку.

 

Учень 19

Букви ми старанно вчили,

Знаєм  їх від А до Я.

І сторіночку останню

Прочитали з букваря.

 

Діти разом

Прощавай, Букварику,

Наш найперший друже,

Ми тобі, Букварику,

Дякуємо дуже. 

 

Буквар:

Я вас навчив читати й писати

Слово « бабуся» і слово « Тато»,

Я залишаю навіки з вами

Слово « вітчизна» зі словом « Мама»

Хай вам щастить на шляху широкім

Милі діти мої ясноокі.

Хай підростає ваш перший клас,

Я залишаю вас.

Всі літери прочитані

Усіх їх 33. Тепер всіх вас учитимуть

Підручники нові.

 

                                  ( Прощаючись, Буквар іде)

 

                     Танцюючи, вискакує Грайлик-Читайлик

 

 

Грайлик – Читайлик:

Мені приємно бачити друзі-першокласники Вас. От ви і сказали слова подяки букварику, але Вас чекають нові зустрічі. . Хочете знати які?
Діти: ХОЧЕМО!

Грайлик – Читайлик:

 

Тоді відгадайте загадку.
Бачить – не бачить,
Чути – не чує,
Мовчки говорить,
Добре мудрує.
Кривду соромить,
Правди навчає,
Часом жартує,
Смішки справляє.

Діти: КНИГА!

                        Виходить Королева книг.

 

Мої маленькі друзі!. Я із задоволенням познайомлю вас із жителями мого володіння. Але пам”ятайте, що вони „Мовчки говорять, добре мудрують!” І тому в моїх володіннях постійно стоїть...А в тім вгадайте загадку і ви дізнаєтесь, що завжди стоїть у моїх володіннях.

„ Я - поняття із чотирьох літер.
Кожен мене знає.
Писне миша чи застогне вітер – 
Вже мене немає.”.


Діти: Тиша!

Королева книг: Якщо ви та розумні та кмітливі, тож знайомтесь з вашими новими порадниками, які ви будете вчити у 2 класі.


                 (Виходять Читанка, Рідна мова, Математика)

Читанка:
Я ваша перша читанка,
Красива в мене свитонька.
Цікаві сторінки, є вірші і казки.
Покажу вам сто земель
І космічний корабель.
Даруватиму щодня
І забави, і знання.

Рідна мова:
Як найчарівніша колискова
Плекає вас з дитинства рідна мова.
То піснею злине, то гарною казкою,
То словом догани, то доброю ласкою.
Під мамине слово ви виросли нишком.
Шануйте, друзі, цю гарну книжку.

 

Математика:
Один, два, три, чотири, п’ять!
Вміють діти рахувать.
Дуже точна я наука
І мене всі люди вчать.
Я потрібна всім – це знайте,
Математику вивчайте!

Королева книг: Слова подяки, хочеться сказати  всім книгам, які допомогли вам здобути знання. Це також і бібліотечні книги. Адже ви є активними читачами бібліотеки.

                                     ( виступ бібліотекаря)

 

Грайлик-Читайлик:

 

Вчіться, діти!
І мудра книжка
Скаже вам дуже багато
З того, що колись іншими
І посіяно й пожато.

Учень 18:

Ми навчилися читати, навчились писати.

Ми зустріли у школі навчання зорю.

І сьогодні всі разом від щирого серця

Ми приносим подяку свою Букварю.

 

Учень 19:

Просторі стеляться путі

Навкруг широкий обрій…

Мені відкрито все в житті

Аби учився добре.!

 

Учень 20.

Прощавай , букварику,

Наш найперший друже.

Ми тобі, букварику, дякуємо дуже.

 

Учень 21:

Закінчується наше свято.

Допомагали його готувати

ІКатерина Мефодіївна, і Ірина Станіславівна,

Слово подяки їм треба сказати:

 

Всі діти: Дякуємо!

 

 Учень 22:Словом хорошим згадайте в цей час

Тих, що Буквар готував для нас.

 

Учень 23: Спасибі редакторам і друкарям.

Учень 24: Спасибі письменникам і художникам.

Учень 25: Спасибі деревам за білий папір,

                  А квітам і травам – за фарби яскраві.

 

Учень 26: За добру турботу, за щастя, за мир.

 

Усі: Спасибі нашій державі!

.

Вчитель
Дитинство веселковими мостами,
Як в казці, швидко – швидко пролетить,
А потім юність росами – стежками …
Всі роки в школі – найсвітліша мить!
Тому у дружбі, радості зростайте,
Хай сонце щастя світить вам щораз.
І букварикове  свято це, запам’ятайте.
Нехай щастить вам в добрий час.

 

                        Пісня « Коли співають діти»

 

 

 

http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/stsenarii-svyata-proshchannya-z-bukvarem.html

« Розкажи онуку» 22/98

А.О.Гребенькова « Довідник класного керівника –«Ранок» 2008

 

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Вчити дітей виразно декламувати вірші, формувати інтерес до читання.; розвивати акторські здібності, уяву, вміння фантазувати; виховувати у дітей любов до книги, дружні стосунки, родинні почуття.
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    1 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    79
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    MX920098
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь