Зараз в ефірі:
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Виховний захід про поведінку для кожної дитинки "Школа - наш дім" для початкових класів

Виховна робота

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас

23.03.2020

223

6

0

Опис документу:
Ознайомити учнів, які після літа переступили поріг школи, із загальноприйнятими правилами перебування у школі , - дуже важливо на початку навчального року. Наш захід розрахований для сприйняття учнями 1-4 класів, та можна використовувати і для середніх класів. Сценарій супроводжується презентацією, у якій відповідні слайди помічені знаком *. Лариса Міхєєва, педагог - організатор Бурирнської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 3 Сумської області.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

БУРИНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНІ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 3

БУРИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Творчо – репродуктивна розробка

Педагог – організатор

Міхєєва Лариса Іллівна

БУРИНЬ - 2019

*ШКОЛА – НАШ ДІМ

Мета: Закріплювати і розширювати знання учнів про правила поведінки у школі. Розвивати вміння застосовувати набуті знання практично. Виховувати свідому дисципліну, бажання виконувати правила і поводити себе зразково.

Організатор: : - Доброго дня ! Запрошуємо школярів молодших класів на виховний захід «Школа – наш дім». Друзі, ви щодня ходите до школи, щоб отримувати знання. А чи часто ви замислюєтеся над тим, що школа – це не тільки уроки ? Багато моментів супроводжують учнів під час перебування у школі. Про них ми у поговоримо на нашому святі, яке має за мету налаштувати школярів на щирість спілкування з однолітками, бути чемними з учителями та научити позитивно діяти і працювати у колективі .

Перше, що ми робимо, переступивши поріг школи, це вітаємося із друзями, однокласниками, учителями. *Якщо ровесникам ми говоримо : «Привіт!», *то дорослим варто говорити «Добрий день!» .

* Про чарівні слова та їх доречність у спілкуванні нам розкажуть учні 3 класу.

1 учень : «Здрастуйте!» — мовлю за звичаєм. 
«Доброго дня!» — кожному зичу я. 
«Доброго дня!» — людям бажаю.

«Доброго дня!» — гостей вітаю.
І посміхаються у відповідь люди! 
Добрі слова ж бо для кожного любі!
2 учениця:Чарівні слова добрі, як казка.

Сійся-родися ніжне «Будь ласка», 
Вдячне «Спасибі», «Вибач» тремтливе — 
Слово у серці, як зернятко в ниві.
3 учень : «Доброго ранку», Світлої днини» — 
Щедро даруй ти Людям, дитино.
Шукай краси, — Добра шукай! 
Вони повсюди , їх пам’ятай!
4 учениця: «Будь ласка», «Спасибі» і «Будьте здорові» —
Слова необхідні й корисні у мові.
Приємно їх чути і в школі, і вдома,
Від тебе, від вчителя й просто знайомих.
5 учень : Тож радьмо: частіше їх, друзі, вживайте,
Даруйте сміливіше радісний настрій.
І кожен свій день, як завжди, починайте
Зі слів «Добрий ранок», «Вітаю!», «Здрастуй».

Організатор : А тепер я перевірю, чи усі з вас знають чарівні слова.

1.*Розтопить серце всякого

    Сердечне слово (Дякую).

2. *Якщо ти їсти вже не в силах,

    То скажеш мамі що? (Спасибі).

3. *Зазеленіє й древній пень,

    Коли почує : (Добрий день).

4. *Коли згоряє сонце у росі

    Й зоря лягає лагідно на плечі,

    Серед знайомих, рідних голосів

    Ми чуємо привітне (Добрий вечір).

5. *Коли тебе посварять за підказку,

    Ти вчителя розчулиш: (Вибачте, будь ласка).

6. *Щоб знову зустрітись в годину призначену,

    Кажу щиро завжди я всім (До побачення).

Організатор:-Ти проживаєш в суспільстві людському,
Є порядки свої і закони у ньому.
*Правил багато, на все це зважай!
Найголовніше — себе поважай.

Себе поважати — це означає поводитись так, щоб з тебе брали приклад всі інші, щоб твоя поведінка викликали повагу і захоплення в оточуючих, а не осуд. Тоді люди будуть до тебе ставитись з повагою. А для цього треба добре знати правила поведінки та виконувати їх . Правил є багатенько, і всі вони важливі. Коли ми зараз пригадаємо, то ти зрозумієш, що майже всі ти виконуєш, бо і мама з татом вдома, а вчителі у школі вимагають одного і того ж — правильної поведінки, щоб ти привчився змалку до порядку, а далі буде все дуже просто. Тому відразу звернемось до *основних правил учнів нашої школи.

*Правила особистої гігієни, праці, фізкультури 
* Не економ час за рахунок сну. Вчасно лягай спати ввечері, вчасно прокидайся вранці.

* Прокинувшись, відкрий кватирку і провітри кімнату.

* Щоранку роби зарядку.

* Почисти зуби, вмий з обличчя, помий під пахвами та у паху, зміни натільний одяг.

* Дбай про чистоту голови, шиї, вух, ніг та рук.

* Періодично мийся у ванні вдома.

* Мий руки після вбиральні та перед вживанням їжі.

*  Поснідай і лише після цього йди до школи.

*  У школі перед уроками провітрюй класну кімнату.

*  Читаючи і пишучи — сиди правильно, тримай голову на відстані 35 см від книги чи зошита. Для цього використовуй підставку.

* Не читай у ліжку. Ти можеш зіпсувати зір.

* Щодня проходь не менше 3 км. Бажано робити прогулянки серед природи .

* Жодного дня без фізичної праці. В праці — довголіття людини.

* Перед сном почисти шкільний одяг та взуття, *приготуй зошити і книги, *почисти зуби та помий ноги.

  

*Загальні правила поведінки для учнів

1. *Учень приходить у школу за 15 хвилин до початку занять; чистий, охайний, знімає в роздягальні верхній одяг, займає робоче місце і готує все необхідне до уроку.
2. *Учень зобов’язаний вчасно виконувати домашнє завдання.

3. *На першу вимогу вчителя варто пред’являти щоденник.

4. *Щодня учні 3-4 класів мають вести запис домашнього завдання в щоденнику.

5. *Приносити на заняття всі необхідні підручники, зошити, посібники, письмові приладдя.

6. *Не можна приносити на територію школи з будь-якою метою небезпечні речовини.

7. *Паління сигарет на території школи заборонене.

8. *Не дозволяється жувати жувальну гумку, користуватися засобами мобільного зв’язку на уроках.

9. *Забороняється вживати непристойні слова та жести.

10. *Учні школи повинні поважати працівників школи та один одного.

11. *Фізичні знущання, спроби приниження особистості є неприпустимими формами поводження.

12. *Учні бережуть майно школи, акуратно ставляться до свого і до чужого майна, дотримують чистоту й порядок на території школи.

13. *Всі учні приймають участі в заходах щодо благоустрою школи й шкільної території, у міру своїх фізичних можливостей.

14. *Учням варто поважати право власності. Книги, куртки та інші особисті речі, що перебувають у школі, належать їхнім власникам.

15. *До учнів, що присвоїли чужі речі, можуть прийматися дисциплінарні міри, аж до карного покарання.

16. *Учням, що знайшли загублені або забуті речі, пропонується здати їх черговому адміністраторові або вчителеві.

17. *Не можна без дозволу педагогів йти зі школи .

18. *У випадку пропуску занять, учень повинен пред’явити класному керівникові довідку від лікаря або записку від батьків про причину відсутності .

  
*Рекомендації до зовнішнього вигляду учнів 
1. *У школу учні повинні приходити в одязі, призначеного для занять.

2. *Одяг повинен відповідати віку, виражати повагу хазяїна до самого себе й суспільства.

3. *Одяг учнів має бути чистим і охайним та відповідати вимогам, викладеним у

Статуті школи.

4. *Рекомендується не застосовувати косметику й не носити прикраси на заняття.

5. *Спортивний одяг призначений для уроків фізичної культури, на інших уроках він недоречний.

6. *Перебування в школі у верхньому одязі, без особливих на те причин, не дозволяється.

7. *На урочисті загальношкільні заходи учні приходять у відповідній формі: дівчатка

в темних спідницях або штанях і світлих блузках, хлопчики — у темних костюмах і

світлих сорочках. Бажана наявність краватки для останніх.

8. *На святкові вечори, концерти учні вибирають одяг за своїм розсудом.

*Правила поведінки учнів у роздягальні 
1. *Учні знімають верхній одяг в роздягальні, у місці, призначеному для учнів цього класу.

2.* У кишенях верхнього одягу не можна залишати гроші, ключі, мобільні телефони й інші коштовні предмети.

3. *У роздягальні не можна бігати, штовхатися, стрибати, пустувати, тому що це місце є зоною підвищеної небезпеки.

4. *Заборонено перебувати в класах у верхньому одязі.

5. *Після закінчення уроків всі класи організовано спускаються в роздягальню, де учні забирають свій одяг.

6. *Учні одягаються в коридорі, щоб не створювати тисняву в роздягальні.

  
*Правила поведінки на уроках
*Учні зобов’язані приходити до школи за 15 хвилин до початку занять.

*Учні входять до класу за першим дзвоником. Запізнюватися на уроки без поважних причин заборонено.

*Коли вчитель входить у клас, учні встають, вітаються з учителем. Подібним чином учні вітають будь-якого дорослого, що увійшов до класу під час занять

*Якщо учень хоче поставити запитання вчителеві або відповістити на запитання вчителя, він піднімає праву руку.

*Під час уроку не можна створювати галас, без дозволу підводитись, відвертати увагу

інших учнів від уроку.

*Заборонено виходити з класу без дозволу вчителя.

*Урок закінчується тоді, коли вчитель оголосив про це. Тільки після цього учні

можуть йти на перерву.

*Учні 3-4 класів повинні охайно вести щоденник і подавати його вчителю без будь-яких

заперечень.

*Учень повинен дбайливо ставитися до своїх підручників та зошитів.

*Учні зобов’язані знати і дотримуватися правил техніки безпеки під час уроків і після їх закінчення.

*Під час уроку не можна шуміти, відволікатися самому й відволікати інших товаришів сторонніми розмовами, іграми й іншими, що не ставляться до уроку, справами, тому що цим порушуються права інших на одержання необхідних знань.

*На уроці учні мають право користуватися шкільним приладдям, що вони повертають

учителеві після заняття. Ставитися до нього треба дбайливо та охайно.



*Правила поведінки під час перерви
*Під час перерви учень зобов’язаний прибрати своє робоче місце й підготуватися

до наступного уроку.

*Під час перерви забороняється:
–* бігати сходами, коридорами та в класних приміщеннях; 
– *грати м’ячем у не пристосованих приміщеннях ; 
– *сваритися між собою та зі сторонніми людьми, з’ясовувати стосунки за погані слова,

битися.

- *штовхати один одного, кидатися предметами йзастосовувати фізичну силу.

-*виходити за межі школи без дозволу класовода, классного керівника чи чергового адміністратора.

-*самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконнях.

*Учні можуть організовувати на перервах рухливі ігри.

*Черговий клас допомагає стежити за дотриманням дисципліни під час перерв. 

*Під час перерв учні можуть вільно рухатися по школі, крім тих місць, де їм заборонене перебування з метою безпеки (горище, підвал, кухня, фізична й хімічна лабораторії).


*Правила поведінки учнів у їдальні
1.* Під час перебування в їдальні учням слід дотримуватися гігієни рук

2. *Учні повинні шанобливо ставитися до працівників їдальні.

3. *Учні правильно вживають їжу

4. *Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.

5. *Забороняється приходити в їдальню у верхньому одязі.

6. *Учень зобов’язаний після прийому їжі прибрати зі столу посуд.

7. *У шкільній їдальні учні повинні виконувати вимоги вчителів, працівників їдальні та

чергових і дотримуватися черги.


*Обов’язки чергових учнів по классу 
1. *Чергові призначаються відповідно до графіка чергування по класу.

2. *Чергові допомагають вчителю підготувати клас для наступного уроку, роблять посильне прибирання класної кімнати.

3. *Під час перерви черговий учень (учні) провітрюють клас, допомагають вчителеві розвісити навчальний матеріал для наступного уроку, роздають зошити на прохання вчителя.

4. *Наприкінці робочого дня чергові учні готують клас для наступного робочого дня (протирають пил з меблів, поливають квіти тощо).

Організатор: А тепер шкільні правила ми повторимо у віршах і запам’ятаємо їх добре-добре та будемо їх виконувати, щоб мати зразкову поведінку та жити в безпеці.

*Допоможуть узагальнити шкільні правила учні 3 класу.

Учень 6 : Вчасно йди завжди до школи
Та не спізнюйся ніколи.
Вчись раніше пробудитись,
Щоб до школи не спізнитись.

Учениця 7 : Чемним будь, завжди вітайся
І при цьому — усміхайся.
Всіх вітай: дітей, батьків,
Друзів , техробів, учителів.

Учень 8 : Слухай вчителя уважно
І веди себе поважно.
Щоб чогось не пропустити
Та все добре зрозуміти.

Учениця 9 : На уроці не гукай,
Завжди руку піднімай.
Там, де шум і крик буває
Працездатності немає.

Учень 10: На перерві в ігри грайся,
А не бігай, не штовхайся.
Як ведеш себе негоже —
Завжди травма бути може.

Учениця 11:До порядку сам привчайся.
В роздягальні не штовхайся.
Одяг власний зберігай
І чужий не розкидай.

Учень 12 : Школа — це твій рідний дім.
Будь господарем у нім.
Парти бережи і стіни
Скрізь поводь себе відмінно.

Учениця 13 : Книжка всім знання дає.
В кожній щось цікаве є.
То ж по книжці не малюй
Та не рви її, не псуй.

Учень 14: В нашій школі — учень ти.
Дотримуйся чистоти.
Слідкувати завжди треба,
Щоб порядок був у тебе.

Учениця 15: У їдальні всі їдять,
Там не бігають — сидять.
Як їси — не поспішай,
Все прожуй, тоді ковтай.

Учень 16 : В туалет йдуть при потребі.
Чистота там завжди треба.
Пам’ятай, що ти — людина
Й знати правила повинна.

Учениця 17: Підвіконня , любі діти,
Не для того, щоб сидіти.
Там хай квіточки стоять.
Діти ж поруч постоять.

Учень 18 : В школу з книжкою ідіть.
Зайві ж речі не беріть.
Ними можна травмувати.
Всім про це потрібно знати.

Учень 19 : По перилах не з’їжджай.
В гру на східцях теж не грай.
Сходи — це вже небезпека
Й до біди тут недалеко.

Учениця 20: Наполегливо учися.
У житті це знадобиться.
Вчитись ти прийшов до школи —
Не забудь про це ніколи!

Організатор: -*Ти живеш у суспільстві людському.
Без людей ти не зміг би прожить.
І хоч правил багато є в ньому,
Ти всі правила мусиш завчить.
Щоб поводитись гарно і чемно,
Та й здоров’я, й життя зберегти.
*З тим, хто правила знає, приємно
Спілкуватись і разом іти.

Організатор.- Ось і повторили ми з вами всі правила поведінки шкільного життя. Від кожного з вас залежить, яка у вас буде поведінка. А від поведінки буде залежати і успішність, і ваше здоров’я. Всі ви розумні діти і я впевнена, що ви обов’язково дотримуєтеся всіх правил, щоб шкільне життя ваше було цікавим і безпечним, бо кожен з вас себе поважає.

Зараз ми проведемо *вікторину «Учень та учениця», щоб пересвідчитися, що ви добре засвоїли правила поведінки у школі.

  1. Назва школи, у якій ти навчаєшся ?

  2. У якому класі ти навчаєшся ?

  3. Де знаходиться класна кімната, де навчається твій клас ?

  4. Скільки сходинок ведуть на поверх, де знаходиться твій клас ?

  5. Який зовнішній вигляд обов’язковий для хлопчиків нашої школи ?

  6. Який одяг має вдягати до школи учениця ?

  7. Яке шкільне приладдя повинно бути у школяра ?

  8. О котрій годині учні повинні приходити до школи?

  9. Які зачіски мають бути в учениць школи ?

  10. Чи потрібно ходити до школи у спортивному одязі ?

  11. Чи можна користуватися мобільним телефоном на уроці ?

12.Чому не можна бігати на перервах у коридорі ?

13. Як треба поводити себе у їдальні ?

14. Як ти розумієш вислів «Школа – наш дім» ?

15. Ти любиш рідну школу ?

Організатор: - *Любіть і оберігайте рідну школу. *Школа – це ваш другий дім. В ній ви проводите значну частину часу : хто з ранку до обіду, а дітки групи продовженого дня – з ранку і до вечора. *Давайте разом збережемо нашу прекрасну школу для майбутніх учнів третьої міської школи.

* Дякуємо за увагу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.