+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Виховний захід " Подорож у країну знань"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Мета: активізувати знання про казкових героїв, розвивати творчу уяву, логічне

мислення пізнавальний інтерес, пам'ять, спостережливість, мову,

обчислювальні навички, виховувати доброзичливість, взаємодопомогу,

товариськість, вміння співпраці.

Обладнання: поїзд з казковими героями, ілюстрації відгадок до загадок, ключ –

пазл, лист подяки за активну участь, таблиці і прикладами.

Учитель: Добрий день діти, давайте налаштуємось на роботу тому, що у нас сьогодні з вами незвичайна виховна година, а подорож у країну знань. Нам надійшов лист від казкових героїв , давайте прочитаємо його.

Лист:

Учитель: То що діти, допоможемо казковим героям? Тоді вирушаємо у незабутню подорож.

Але перед цим ми повинні дізнатися на чому ми поїдемо.

Срібна стрічечка лежить,
ланцюжок по ній біжить.
І на станціях гудок
подає той ланцюжок. 
(Рейки і поїзд) 

Учитель: Молодці. Вирушаємо у подорож на поїзді. І перша наша станція

« Математична» . Ми з вами повинні обчислити приклади, щоб отримати першу

частину ключа.

10-6, 8+1, 3+4, 9-5, 2+6, 4+6, 7-5, 4+4, 5+3, 6-3.

Молодці, а ось і за останнім прикладом, заховалася частина чарівного ключа.

Поїхали далі.

Наступна зупинка називається «Ігрова» Ми зіграємо в гру, яка називається

« Так чи ні» Будьте дуже уважні. Я читатиму вам запитання, а ви відпові-

датимете так або ні.

Гра « Так чи ні!»

  1. Влітку хочем я і ти теплі шуби одягти.

  2. Йшла корова на лужок, з травою їла пиріжок.

  3. У зеленому гаю дам м’ячик солов’ю.

  4. Вечір. Темно біля хати і потрібно дітям спати.

  5. Кішка Мурочка завжди перша лізе до води.

  6. Ну, хіба ж я не права? Влітку виросла трава?

  7. В синім небі восени летять у вирій кавуни.

  8. Їли сірі горобці на подвір’ї камінці.

  9. Жовта ввечері кульбабка, а зранку в неї біла шапка.

  10. Я чотири рукавиці натягну на лапи киці.

  11. Із качиного яйця вилупилася вівця.

  12. В небі зірочки горять, ніччю дітям треба спать.

  13. Ходять коні із рогами і торгуюся пирогами.

  14. Серед ряски серед мулу в річці бачив я акулу.

  15. Ходить в лісі, як годиться, синя, хутряна лисиця.

  16. Випав град і сніг пройшов – полуничку я знайшов.

  17. В грудні по садку гуляв, стиглу вишеньку зірвав.

  18. На полях росте пшениця, буде з неї паляниця.

  19. Взимку спить ведмідь в барлозіі прокинутись невзмозі.

  20. На городі виріс мак, наче ковбаса на смак.

  21. І дорослі і малята подарунків ждуть до свята.

Молодці діти, ось і друга частина ключа. Їдемо далі.

Наступна зупинка « Фізкультурна», ми з вами зробимо фізкультхвилинку «сонечко» і відпочинемо і частину ключа отримаємо.

Сонечко сяє,

Сопілочка грає,

Річка тече,

Човник пливе,

Правим веслом загрібаю,

Лівим веслом загрібаю,

А тепер двома руками

Будем поспішать до мами.

Молодці, тепер ми отримали третю частину ключа.

Поїхали далі.

Наступна зупинка «Казкова» . Ми дізнаємось, які саме казкові герої просили нас про допомогу. Вони всі тут чекають на Вашу допомогу і дуже хочуть потрапити до школи, але для цього ви повинні відгадати загадки.

Загадки

Він звірят усіх лікує, Підробив він голосок,

Від холери їх рятує. Став малим співати.

Вилікує він за мить Здогадалися вони:

Все, що в звірів заболить. Вовк – не наша мати.

( Айболит) ( Вовк і семеро козенят)

Сидить півник на печі Хто моторчик свій заводить?

Їсть смачненькі калачі. Х даху в гості хто приходить?

Ось лисичка прибігає, І на свято від зібрався

Півника мерщій хапає. Скажем дружно: « Здраствуй….

Біжить котик рятувати, ( Карлсон)
В лиса півника забрати.

( Котик і півник) Працювала я у хатці,

Танцювала у паланці.

Я - бичок – бремлячок, Є така у мане звичка –

Солом’яний у мене бочок. Десь губити черевички.

Із соломи дід зробив, ( Попелюшка)

Бік соломою засмолив.

( Солом’яний бичок) Вигнав дід козу із хати -

Та й пішла вона блукати:

Старенька бабуся у лісі жила, В зайця хатку відібрала.

Гостинці для неї онука несла. Всі козу ту виганяли,

Червону шапочку мала вона. Рак козуню ущипнув,

Як казка ця зветься? Хто відповість? Зайцю хатку повернув.

( Червона шапочка) ( Коза – дереза)

До школи прямує хлопчак дерев’яний, Сидить дівчина в корзині

Чомусь потрапляє у цирк полотняний На ведмежій дужій спині.

Відома ця книжка тобі чи не так? А чому ж вона сховалась,

В пригодах яких побував цей хлоп’як? До ведмедя не призналась?

( Пригоди Буратіно) ( Маша і ведмідь)

На городі виростала, На сметані замісили,

сили набирала, На вікні охолодили

Непомітно, дуже швидко, Круглий бік скок – скок -

Великою стала. Покотився ….

Став дід усіх гукати ( Колобок)

Та красуню витягати.

А цю казку, діти, ви

Встигли відгадати?

( Ріпка)

Він дружок звірятам, дітям,

Він живий як я і ти,

Та таких на білім світі

Нам ніде більш не знайти.

Це тому, що він не пташка,

Не лисиця, не комашка,

Не котисько, не щеня,

Не бабак, не вовченя.

Він знімається в кіно

І відомий всім давно.

Упізнать його неважко,

Адже зветься …

( Чебурашка)

Які ви молодці. Ми отримали останню частину ключа, і тепер всі наші казкові герої .Можуть потрапити до чарівної школи. Подивіться, наші герої приготували вам невеличкі подаруночки, за вашу допомогу.

Я сподіваюся вам сподобалась наша незабутня пригода. Всім дякую за участь. До побачення.

Опис документу:
Яскравий виховний захід, спрямований на всебічний розвиток дітей, логічне мислення. Якщо ускладнити завдання то можна використати для будь- якого класу. Також гарно підійде для проведення класної години.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн
590 грн