Виховний захід "Подорож Країною міцного здоров'я"

Опис документу:
Мета: Закріпити уявлення дітей про те, що найбільше багатство людини- здоров’я, формувати розуміння необхідності ранкової гімнастики, особистої гігієни, режиму дня, викликати інтерес до здорового і активного способу життя, вчити емоційно й виразно декламувати вірші, виконувати пісні, розвивати мислення, уяву, пам'ять, увагу, творчість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Мета: Закріпити уявлення дітей про те, що найбільше багатство людини- здоров’я, формувати розуміння необхідності ранкової гімнастики, особистої гігієни, режиму дня, викликати інтерес до здорового і активного способу життя, вчити емоційно й виразно декламувати вірші, виконувати пісні, розвивати мислення, уяву, пам'ять, увагу, творчість.

Учитель. Сьогодні ми будемо подорожувати по Країні здоров’я. Увага!

Учень 1 :

Поспішайте, любі діти

У цім класі всі радіти,

Всі танцюйте і співайте,

Казку з радістю стрічайте.

 

Учень 2:

Поспішайте, поспішайте,

Всіх у клас до нас скликайте,

Більше друзів, більше світла,

Посміхайтесь всім привітно.

 

Учень 3:

Що за гість страшний, незваний

Завітав у клас наш гарний?

Та це ж, напевно, королева Бруду,

Найкращий друг мікробів і хвороб,

Запанувати хоче вона всюди, Перетворити всіх на лінюхів й нероб.

Чорна королева:

У цей святковий час

Забороняю радість будь-яку для вас.

Годі, годі вам сміятись і радіти.

Маску бруду і печалі

Хочу я на вас надіти.

Хочу я щоб ви хворіли,

І зарядки не робили (вдає ніби чаклує)

 Королева Здоров’я:

Хто це сум навіять хоче?

Хто слова тут злі буркоче?

Хто насміливсь сміх розвіять,

Бруд, печаль і лінь посіять?

Чорна королева:

Я насмілилась, а що?

Ви ж на свято всіх скликали,

От до вас ми й завітали.

Правлю я в країні Бруду,

Знають добре мене всюди.

Ось піддані мої – мікроби,

Вони розносять скрізь хвороби.

 

Королева Здоров’я:

Так на свято звали всіх: і дорослих і малих,

Та відомо всій окрузі,

Що мікроби нам не друзі.

Що ж , тут ніде правди діти,

Вас прийдеться зупинити.

( з’являються мікроби)

Мікроб 1 :

Не хвилюйтесь, королево,

Ми знайти тут друзів зможем,

І вони нам допоможуть.

Хто не миє руки, шию,

Зуби чистити не вміє,

Той нам друг найкращий , брат.

 

Мікроб 2:

І ми всі його шануєм,

Любим дуже і пильнуєм,

Кожен з нас його прийняти

У своїй оселі рад.

А овочі немиті й фрукти –

Найкращі це для нас продукти.

 

Королева Здоров’я:

Мило, щітко, виручайте,

Гідну відсіч бруду дайте.

(з’являється мило і зубна щітка)

 Мило: Невеличке я й пахуче,

Мию там, де брудно,

Знищу геть усі мікроби,

Хоч від цього схудну.

 

Щітка: А в мене щетинка пружненька,

Бореться з брудом швиденько,

Поміж зубів пролізає,

Гарно їх так вичищає.

 

Чорна королева

Добре, досить, схаменіться

На хвилину зупиніться!

Щоб мене перемагати,

треба ще багато знати.

Зіграти хочеться мені.

У гру цікаву, в „Так” чи „Ні”

Відповідай, коли мастак,

Єдиним словом „Ні” чи „Так”.

 

– Облизав Івасик пальці:

“Ой яка це смакота!”

То скажіть-но ви мені,

Хлопчик гарно робить?(ні)

(мікроби викрикують: Так, так!)

 

– А Тетянка рук не мила,

Щітки, мила не любила,

То скажіть-но ви, мені

Дівчинка охайна?(ні)

(мікроби знову підказують: Так!)

 

– Гриць під музику бадьору
Прокидатися мастак,

Як гадаєте ви, діти,

Він здоровий буде?(так)

(мікроби: Ні!)

 

У маленької Надійки

Геть нема зубної щітки,

Хоч цукерки і варення,

І смачнючі пиріжки,

їсть дитина залюбки.

Як гадаєте ви, любі,

Чи здорові будуть зуби? (ні) (мікроби: Так!)

 

До замазур і розбишак

Чи є в людей повага? ( ні) (мікроби „Так!”)

 

Чорна королева:

Зовсім ви мене втомили,

Ще й неправду відповіли.

І всі до мене ви байдужі,

Та й щось мені погано дуже.

Скоро пропаду я враз,

Та пам’ятатиму про вас.

Хто до бруду знайде шлях,

В того буду я в гостях.

Ой, не можу, пропадаю,

Швидко, швидко я зникаю… (Чорна королева зникає)

(Чути плач)

Королева Здоров’я:

Хто це плаче і чому? Може боляче йому?

 Кузя:

Я домовенятко Кузя,

Довго був я у обслузі,

В королівстві суму й бруду,

Та вже жити так не буду.

Не любив води я, мила,

Щітки, пасти, гребінця,

І ніколи не вмивався ,

То ж тому малим зостався.

Хочу я здоровим стати,

Справжніх друзів хочу мати,

Вас прошу допоможіть,

Що робити, підкажіть.

Королева здоров’я:

Слуги вірні! всі зявіться!

Справою усі займіться!( виходять мило і зубна щітка) 

Мило: Зараз Домовинятко,

Ми швиденько тебе приведем до порядку.

 

Щітка:

Гарно натирай!

Мило:

Ти ж водою поливай.

 

Домовинятко:

(весело) Ой, щіпає! Ой лоскоче!

 Щітка:

Мусиш так, Домовиня, умиватися щодня.

Кузя:

Ну і красень, оце так,

Дякую вам щиро!

Обіцяю слідкувати за собою вміло

Ой ще б трішки підрости,

Та до школи швидше йти…

Як же мрії ці здійснити?

чи не знаєте ви діти?

 

Морква:

Я Морквинка соковита!

Ясним сонечком зігріта,

Щоб швиденько підрости,

Споживай мене завжди.

 

Часник:

Не солодкий я – гіркий

Може, трішечки і злий.

Хто мене споживає,

Той хвороби відганяє.

 

Цибуля:

Хочеш зуби мать здорові,

Не хворіти грипом ти,

Не забудь мене кришити у салати і борщі

Кузя:

( в захваті) Зрозумів я, що здоров’я

Треба змалку берегти,

Вітаміни споживати,

Всім зарядку поважати,

В різну пору і завжди.

Учень 1

Якщо хочеш бути здоровим,

Кожен день зарядкою стрічай.

І повітря, і сонце, і воду

В різні пори року поважай.

 

Учень 2

Настрій гарний збережеться

Завжди свіжою буде голова,

Не болітимуть ноги і серце,

І хвороба тобі не страшна.

Учень 3

Ось, поглянь: біля тебе багатство

Вітаміни ростуть тут і там.

Хай завжди вони друзями будуть.

Посміхнеться здоров’ячко вам!

 

Айболить: Добрий день, мої дітки! Я той самий Айболить, що завжди лікує. Та прийшов до вас не тому, що шукаю в класі хворих, серед вас тут всі здорові. Правда?

-Дуже радий, дуже радий вас вітати в цьому класі. Бачить вас здоровими.

А тепер я, милі друзі, познайомити хочу вас з представниками

групи «Здоров’я»

Доктор Пілюлькін:

Хто дружити з нами буде,

Той хвороби всі забуде,

Виросте міцним, здоровим

І відгонить всі хвороби.

Морква: Я вам знайома?

Я вітаміном «А» багата,

Про це усі повинні знати,

Щоб ви високими росли,

Щоб ви веселими були,

Щоб зір ніколи не псувався,

Потрібно моркву берегти.

Доктор: А ще хотів би я почути, хто з вас не любить чорний хліб, такий потрібний організмові, щоб вирости сміливим і сильним.

Житній хліб:Я житній хліб, є в мені потрібний всім вітамін «В». Я смачний з супом і борщем, зі свіжим маслом, огірками.

Айболить: А ти, картопля, чим багата, ти ж, як і хліб, - основа в хаті?

Картопля: Вітаміни «В» і «С» в картоплі,

В цибулі є і в часнику,

В смородині, шипшині, фруктах,

І рослинних всіх продуктах.

Мене лиш правильно варіть,

Щоб вітаміни залишити.

Доктор Пілюлькін:

Хочу з вами я пограти,

спортом позайматись,

організм загартувати.

Всюди друзів ми знаходим,

З ними як одна сім’я,

Адже нам без друга – спорту,

Не прожити ані дня.

Айболить: Тих, хто сидить прошу встати і команди виконувати

Всі дихайте…

Не дихайте…

Все в порядку, спочивайте.

Дружньо руки піднімайте.

Все прекрасно, опускайте.

Нахиліться, розігніться.

Станьте прямо, усміхніться,

Сідайте.

Айболить: Так, я оглядом задоволений,

Бо ніхто з дітей не хворий.

Всі веселі і здорові.

До змагань будьте готові:

Нумо дружно, діти,

Крикнем всі: «Фізкульт-ура».

Вступний іспит

Вірш-іспит

Щоб усі вас поважали,

Щоб любили і пишались,

Не багато і не мало –

Треба знати 10 правил

  1. Як прокинувся – вставай

Ліні волю не… (давай)

  1. Квіточку роса умила,

А тебе умиє … (мило)

  1. Але ти не поспішай, подивись спочатку

Чи нічого не забув, чи в портфелі все в … (порядку)

  1. І дивись, не барись,

В школу швидко-швидко … (мчись)

  1. В школі, в класі не брудни,

Сміття бачиш … (підніми).

  1. Не носи в кишені жуйки,

Крейду, яблука і булки,

Кнопки, цвяхи, сірники,

А носи … (носовички).

  1. Будь охайним завжди сам

Уникай дірок і … (плям)

  1. Вдома близьким не груби,

Менших захищай … (завжди)

  1. Скільки в небі світить ясних зірок

Стільки потрібно мати … (оцінок)

  1. Щоб тобою пишались,

Перехожі озирались,

Так роби, щоб люди звикли –

Ти в усьому завжди … (приклад).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інтегрований курс «Мистецтво»: теоретико-прикладний аспект»
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн