Виховний захід першокласників "100 днів у школі"

Опис документу:
Цей захід проводиться в 1 класі, коли учні провчилися 100 днів в школі. Сценарій проведення заходу на заявлену тему, мета якого - примножувати традиції класу; виховувати пошану до школи, однокласників, друзів; розвивати в дітей сценічну культуру, творчі можливості учнів

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

«100 днів у школі»

(виховний захід для першокласників)

  1. Сьогодні свято радістю багате!

Тому що в цьому році ви, шановні мами й тата,

Діток своїх веселих та завзятих

До школи нашої всі дружно привели.

2. Тож, як ведеться, хочемо всіх вас привітати

Здоров’я міцного всім вам побажати.

  1. Даруєм усмішки всім на добро,

Щоб у вас і у нас лиш щастя завжди було!

1. Любі гості, мами й тата,

Свято розпочати час.

Сьогодні свято у ваших діток

«Сто днів у першому класі!»

Ми раді привітати вас!

2. Запрошуємо найменших учнів нашої шкільної родини!

(Під музику до залу заходять першокласники)

  1. У нашому класі сьогодні свято.

Прийшли у гості мами й тата,

Прийшли до нас друзі шановні,

Дізнатись, які ми тепер красномовні.

  1. Веселий вулик — наш клас,

Школа наша гуде, як рій.

І здається, що довкола

Розквітають квіти мрій.

  1. Бігають, сміються діти,

Та лиш дзвоник продзвенить,

Стане тихо, ніби в квіти

Поховались бджоли вмить.

Вчитель. Перший клас! Перший клас! Скільки грамотних у вас?

Всі. Нас шістнадцять.

Вчитель. А які ви?

1 учень. Ми - активні!

2 учень. Ми - артистичні!

3 учень. Ми - незвичні!

4 учень. Ми – бездоганні!

5 учень. Ми – багатогранні!

6 учень. Ми - веселі!

7 учень. Ми - верескливі!

8 учень. Ми - волелюбні !

9 учень. Ми - красиві!

10 учень. Ми - грайливі!

11 учень. Ми - галасливі!

12 учень. Ми – розумні!

13 учень. Ми – умілі!

14 учень. Ми – спортивні!

15 учень. Ми - працьовиті!

16 учень. Ми – сучасні!

Всі: Ми – просто клас!

(пісня «Вас вітає 1 клас»)

Вчитель. 100 днів навчання. Мало це чи багато? Для одних батьків ці дні збігли як один тиждень, для інших – це ціла вічність. Для мене – це 100 днів щоденної, наполегливої праці.

За цей час я:

вивчила наших діток, намагалася до кожного з них підібрати ключик;

намагалася прищепити вашим дітям любов до школи, бажання поспішати на уроки;

відкрила їм двері у прекрасну країну Знань і, взявши за руки, разом із ними робила перші несміливі кроки.

За 100 днів навчання у школі ваші діти теж суттєво змінилися:

вони стали більш дисциплінованими і організованими;

стали більш допитливими;

засвоїли ази деяких знань;

здружилися з іншими дітьми;

навчилися слухати нас, учителів, і виконувати те, що від них вимагається.

За народним календарем 14 грудня – день святого Наума, покровителя розуму і доброчинства. У давні часи навчальний процес розпочинався взимку – 1 грудня за старим стилем (14 – за новим). То була найзручніша пора здобувати освіту для сільських дітей. Бо, найосновніші сільськогосподарські роботи вже було завершено.

Наум був монахом просвітителем. Мандруючи по селах, він безкоштовно вчив дітей. Святий Наум – покровитель розуму, знань і доброчинства, а тому люди були переконані: якщо на свято пророка почати навчання, то дитина успішно отримає і засвоїть знання, набереться розуму.

(Діти показують привітання-побажання ранкового кола)

Лінь. Я вітаю вас. Я – лінь!

Живу вже сотні поколінь!

Всі мене люблять,всі чекають.

Коли прийду, не проганяють!

І я вас, діточки, люблю,

За лінощі вас поважаю!

Сама нічого не роблю

І вам усім того ж бажаю!

1. Не соромно? Що кажеш ти?

Не псуй нам свято, геть іди?

Бо ледарів між нас нема!

Лінь. І тут прогнали… та дарма.

Я все одно на вас не злюсь.

Покличете – я вмить з’явлюсь.

Я присяду тут і почекаю,

Послухаю, попозіхаю… (Сідає збоку)

(Звучить пісня «Ми маленькі козачата»)

1 учень. Правда ж, мамо, я великий?

Сам взуваю черевики,

Зашнуровую шнурочки.

Сам в штанці вберусь, в сорочку,

Сам лице й руки мию.

Сам зачісуватись вмію.

І не плачу я ніколи.

Адже я ходжу до школи.

2 учень. Дивний світ навколо мене.

Хочу я його пізнать.

Буду старанно у школі

Всі науки я вивчать.

3 учень. Учать мами рибку плавать,

Звіра – бігать, птахів – літать,

А дітей навчає вчитель

Все уміть, багато знать.

4 учень. Ми прийшли до школи,

Щоб учитись і дружити,

Щоб книжки складні читати

І усе на світі знати.

5 учень. Ми усі прийшли до школи:

Каті, Дмитрики, Миколи…

Щоб як кажуть у казках,

Зоряний у нас був шлях.

6 учень. Тож усі ми неодмінно

Вчитись будемо відмінно.

Нехай знають наші мами –

Всі ми станемо зірками.

7 учень. В музиці, в літературі,

В математиці, в культурі –

Хто у чому. А таки

Ми засвітимо зірки.

(Пісня про вчительку)

Вчитель: відомо, що у день святого Наума, хвалили таких дітей, які своєю ввічливістю, вихованістю заслуговували на повагу. Такі діти є гарними помічниками своїх батьків, бо вони вже знають правила поведінки. Не подумайте лишень, шановні гості, що ми у школі вчимося тільки писати, читати, малювати, бігати, стрибати. Ми ще вчимося бути ввічливими людьми.

Щоб вас скрізь поважали,

Щоб любили і пишались,

Не багато і не мало —

Треба знати 9 правил.

  • Як прокинувся — вставай. Ліні волі... (не давай).

  • І дивись — не барись. В школу швидко - швидко... (мчи).

  • Але й тут не поспішай. Подивись, спочатку, чи нічого не забув, чи в портфелі все... (в порядку).

  • В школі, в класі не брудни, сміття бачиш... (підніми).

  • Будь охайним завжди сам, уникай дірок і... (плям).

  • Вдома близьким не груби. Менших - захищай і... (люби).

  • Перший крок до добра — не роби нікому... (зла).

  • Щоб тобою всі пишались, перехожі оглядались, так роби,

  • Щоб люди звикли: ти в усьому завжди...(приклад).

Гумореска

А ти, тату, в школі вчився?

Учився, Сергійку.

А то правда, що ти, тату, Був одержав двійку?

Було Таке, траплялося…

Малий засміявся: — Тоді мама правду каже, Що я тебе вдався.

(Гра для мам «Угадай слово»)

Вчитель: Сьогодні ми Казку сюди запросили,

Щоб бачити казку і слухать гуртом,

А Казка у залі десь заблудилась,

Давайте її пошукаєм разом.

(Відгадування загадок)

  • Відгадайте, які це казки.

Сидить півник на печі,

Їсть смачненькі калачі.

Ось лисичка прибігає,

Півника мерщій хапає.

Біжить півень рятувати,

В лиса півника забрати.( «Котик і півник»)

Ой, набридло на віконці

Все на сонечку сидіть.

Я візьму і покочуся,

Щоб побачити весь світ.(«Колобок»)

Я — бичок-беремлячок,

Солом’яний у мене бочок.

Із соломи дід зробив,

Бік смолою засмолив. (Солом’яний бичок)

Маленьке, сіреньке,

Біди наробило,

Щось біле кругленьке

Хвостиком розбило.

Сумує бабуся і плаче,

Дідусь витирає сльозу,

А курочка кудкудаче: «Я вам золоте принесу!» («Курочка Ряба»)

На городі виростала,

Сили набирала,

Непомітно, дуже швидко,

Великою стала.

Став тут дід усіх гукати

Та красуню рвати.

А цю казку, діти, ви

Встигли відгадати? («Ріпка»)

(Діти показують казку «Ріпка»)

1. Найважчий – перший клас!

Тому, що все там – перший раз.

  1. Перший раз малий Микола

Став збиратися до школи.

Олівця поклав у сумку,

Книги, ручку, зошит, гумку,

Два ведмедики, лопату,

Білочку руду, хвостату.

Лук і стріли, і рушницю,

Ще й пухкеньку паляницю.

Трактора, машину, мило…

Вже й надворі звечоріло.

Сів Миколка, дума думку,

А чи все поклав у сумку?

  1. Я ще звечора збирався

Йти до школи в перший клас!

Одягався і взувався,

І портфель складав сто раз.

Всі книжки, пенал і папку,

І кота свого я взяв.

Він виймав із ранця лапки,

Виповзав і виповзав.

  1. Хто ж кота в портфель ховає?

Йому ж місця там нема!

Вдома хай пісень співає,

Чи на сонечку дріма.

  1. Краще в ранець ляльку взяти!

Та ж тихесенько лежить!

І не буде виповзати,

Буде з нами букви вчить.

  1. А от я машинку маю,

Тільки ви вгадайте: де?

Так маскую, так ховаю,

Навіть мама не знайде!

7.Ви хіба маленькі діти,

що без ляльок вам не жить?

В школу йдемо букви вчити,

Математику учить!

Лінь. Я сиділа і все чекала,

Коли мене хоч хтось гукне.

Ви що – не любите мене?

Діти. Ні!

Два коти

1 ведучий. Жили на світі два коти:

Лінусь і Мурчик – два брати.

2 ведучий. Лінусь на сонечку лежав,

А школи він не поважав.

Лінусь. Нащо мені вчитися?

Не люблю трудитися!

Краще буду тут лежати,

Вгору лапки задирати.

Спати буду – скільки схочу!

Дні і ночі, дні і ночі!

(Лягає, потягується)

1 ведучий. А Мурчик вчиться так, як слід.

Це був старанний дуже кіт.

Мурчик. Ходжу я в школу залюбки!

Читати вчуся я книжки,

Писати й рахувати,

Щоб все на світі знати!

2 ведучий. Якось до котів у гості

Завітав знайомий Костик.

Рибку він приніс смачну,

Та шкода – лиш одну!

Костик. Дам тому, хто відгадає,

Скільки сім плюс три? Хто Знає?

Мурчик. Десять!

1 ведучий. Мурчик вірно відповів

І смачненьку рибку з′їв!

А Лінусь цього не знав,

Тільки лапку облизав!

2 ведучий. А потім ще прийшла Тетянка.

Тетянка. Ось це – свіжесенька сметанка!

Хто скаже, скільки два і шість,

Той цю смачну сметанку з′їсть.

Лінусю, скільки?

Лінусь. Я не знаю…

Тетянка. Тоді я Мурчика спитаю.

Мурчик. Це вісім, точно знаю я!

Тетянка. Бери, сметанка ця твоя!

Лінусь. То он як вигідно навчатись!

Не буду більше лінуватись!

Піду до школи і навчуся!

Тетянка. Ти правильно сказав, Котусю!

(Лінусь із Букварем виходить, пританцьовуючи під музику)

1 ведучий. Учіться, діти, й ви старанно!

Не тільки рибку і сметану –

2 ведуча Усе вам принесуть знання –

Яскраве світло серед дня!

Шановні батьки! Ось і переглянули перші кроки своїх дітей у Країні Знань. Ви побачили, що діти дружать з гумором, співають, Навчились читати, писати, спілкуватися рідною мовою. Батьки, милуйтеся своїми дітьми і радійте кожному кроку своєї дитини в школі і в житті.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.