Виховний захід "Острів Здоров'я"

Опис документу:
Впродовж заходу у дітей закріплюються знання про складові здорового способу життя, формується валеологічний світогляд, виховується свідоме ставлення до свого здороов'я в цікавій формі. Присутність казкових героїв, сценки, ігри, цікава інформація - все сприяє гарному настрою та викликає інтерес дітей та розвиває в них увагу, пам'ять, мислення.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Татарбунарський НВК «Школа-гімназія»

Виховний захід

Острів Здоровя

З досвіду роботи

вчителя поч.класів

І категорії

Татарбунарського НВК

«Школа-гімназія»

Макарової С. К.

2014

Мета заходу : продовжувати формувати у дітей валеологічний світогляд ;

закріпити знання дітей про складові здорового способу життя ;

розвивати увагу , пам’ять . мислення ;

виховувати свідоме ставлення учнів до свого здоровя, прагнення його зберігати та зміцнювати.

Обладнання : Таблиці «Гігієна школяра», «Харчування і здоров’я», «Фізичні вправи та здоров’я» ;

Картки з малюнками овочів та фруктів ;

Маски для сценок , фонограми.

Ведучий 1-й

Доброго ранку! Доброго ранку!

Доброго вчора, сьогодні, щодня.

Хай не псується годинник на вежі,

Хай буде все на землі, як належить:

Сонце – як сонце, літо – як літо.

Дощик – як дощик. Діти – як діти.

Кожному дому щастя бажаю:

Маку – цвітіння, голубу – неба,

Кожній дитині – всього, що треба.

Хай усміхаються діти щодня.

Доброго ранку! Доброго дня.

2-ий

На острів здоровя запрошуєм всіх,

Гостей і дорослих, великих й малих .

Бо здоров я – основа всього в світі,

Знають це і найменші діти.

3- ій

У кожній родині, у кожній сім ї

Зростають веселі й спритні школярі.

А щоб шкільні науки добре вивчати,

Про своє здоров я треба дбати

Пісня

А що ж треба, щоб діти посміхалися? Що треба кожній родині, кожній дитині?

І дощику , і сонечка, і літа, і зими

А найбільшого: щоб здоровими ми були!!!

Здоров я- це ранок

Зі свіжим повітрям.

Це сонце, що гріє

Ласкаво й привітно.

Це хвилі Дніпра,

Що нам сили дають.

Бери це сміливо,

Мій друже, і в путь.

Здоров я – це смак свіжих ягід дозрілих,

Це спорт, що дає нам

Наснаги і сили.

Це сон, що на крилах

Нам зорі несуть.

Усе це з собою

Узять не забудь.

Та тільки на цьому шляху пам ятай:

Цурайся цигарки, від чарки тікай,

І знай, любий друже, -

У цьому житті,

Чи бути здоровим,

Вирішуєш ти!

З давніх-давен український народ найголовнішою цінністю у житті вважав здоров я. Навіть вітаючись і прощаючись, люди бажали один одному здоров’ я: «Здоровенькі були!», «Дай, Боже, здоров я!», «Доброго вам здоров я!», «Здрастуйте!», «Бувайте здорові!», «Йдіть здорові!»

Вчитель

Так, здоров я – це найважливіше у житті. Цього треба берегти ще змалечку, треба вміти собі допомагати, не шкодити. Але для цього треба дотримуватись необхідних правил життя.

Заходить лікар Айболить

Здоровенькі були, любі друзі!

Здоровенькі були!

Правда, чудова ця фраза?

Вона нас зближує з вами одразу,

Сьогодні, гадаєм, якраз буде вчасно,

Щоб був у вас дійсно чудовий настрій.

Упоравшись з ділом, хіба вам не варто

Зустрітися з грою, змаганнями, жартом?

Я поспішав звірят від застуди лі кувати, але почув про ваше свято, зрадів цій події і прийшов спершу до вас, щоб всіх оглянути і переконатись, що ви здорові і до змагань, жартів,виступів готові.

Прошу всіх рівненько стати і виконати мої команди.

Всі дихайте….

Не дихайте… (стук серця)

Все в порядку, спочивайте…

Дружно руки підіймайте…

Все прекрасно, - опускайте…

Нахиліться…, розігніться…

Станьте прямо…., усміхніться…

А тепер зроблю ще одну процедуру –

Всім поміряю температуру.

(Великим бутафорним термометром міряє температуру)

Чудово! Оглядом я задоволений,

Бо ніхто не хворий,

Всі веселі і здорові,

До подорожі усі готові!

Вирушаємо на прогулянку казковим Островом Здоровя. Перша вулиця – вулиця Здорового харчування.

Тут мешкають фрукти і овочі – діти городу.

Дають вони людям і силу ,і вроду,

Дарують користь, велике здоров я.

Їх вулиця зветься Садово-Городня.

(Виходять діти в масках овочів і фруктів)

Ми вам здоров я даруємо, діти,

З нами дружіть – буде радісно жити!

У кожного є вітаміни і смак,

Усі ми – корисні, повірте, це так!

А ще не забувайте овочі і фрукти мити –

І не будете животиками хворіти.

Про харчування

Харчування – основна потреба організму, воно забезпечує правильний ріст і розвиток, поповнює організм енергією, зберігає здоров я, збільшує тривалість життя. Їжа повинна бути різноманітною, доброякісною. Різні надмірності у харчуванні можуть зашкодити.

Цікава інформація

Вчені підрахували, що за 70 років життя людина з їдає приблизно 8 тонн хлібобулочних виробів, 11-12 тонн картоплі, 6-7 тонн м яса і риби, 10-12 тисяч яєць, випиває 10-14 тисяч літрів молока. На приймання їжі людина витрачає 6 років життя.

Гра «Нагодуй ляльку», «Корисні продукти»

Наступна наша прогулянка по вулиці Спортивній

1-ий

Рано-вранці крокодили Антилопи і в горили

На зарядку всі ходили. Теж зарядку там робили.

А за ними вирушали Раз і два. І три , чотири –

Тигри, леви і шакали. Присідали крокодили.

Поспішали кенгуру, Лиш ледачі бегемоти

Несли в торбах дітвору. Не вилазили з болота.

А зараз послухайте казочку про Півника, який не хотів робити зарядку.

Дійові особи: Ведучий

Півень-тато

Курка-мама

Півник

Курчатко сестричка Півника

Ведучий. Чом півник у цятки
не робить зарядки?
Як півень щоранку
її починає,
то півник хутенько
в город утікає.
Не втримався півень,
сердито прорік:

Півень-тато (співає).
Ростеш слабаком!
Куди це годиться?!
Ростеш слабаком.
Кукурік! Схаменися!
Тебе я благаю

за розум візьмися
і зранку, маленький,
уперто трудися.

Ведучий.

А півник не слухає
слів свого тата,
а півник продовжує
в ліжечку спати.
Притиснув голівку,

малесенькі вушка

до гарної, гарної

диво-подушки.

І сняться малому

гантелі і штанга,

і м'ячик футбольний

на лівому фланзі,

скакалки, відерця

і тенісний м'яч...

Та все тільки сниться,

а далі хоч плач!

В обід, коли сонечко

солодко мліє,

виходить з хліва

наш сплюха так несміло.

Хутенько зернятка

смачні він клює

і знову на сідало

лізе своє.

Сестричка півника (співає пісеньку).

Мій братику милий!

Кажу я сестричка:

поскубаймо разом

зелену травичку,

бо змалечку знаю

урок на відмінно -

в зеленій травиці

смачні вітаміни.

Ведучий.

Півник слухав сестру, слухав,
дзьоба свого кігтем чухав.

Півник (співає).

Не хочу, не хочу

я сил витрачати,

я краще, я краще,

піду краще спати.

Бо тільки, бо тільки

той сон мені милий,

і тільки, і тільки

у сні беру сили.

Ведучий.

Наставляє свого сина

мама-квочка й вся родина.

Мама-квочка (співає).

Синочку мій милий,

живи за порядком.

Ось зараз зроби

хоч маленьку зарядку.

Поглянь-но на себе!
Такий ти вже кволий,

що з ранку, синочку,

до вечора хворий. (Утирає сльози.)

Ведучий.

Та якось уранці

так півень прорік:

Півень (співає).

Беруся за сина!

Берусь, кукурік!

Моя ж бо дитина,

берусь, кукурік!

Тепер будеш жити

завжди до ладу,

за місяць зміцнієш,

Стань сильним в роду!

Ведучий.

А півник пручається,

скиглить тихенько

хоч вправи всі робить

таки помаленьку.

Півник (співає, роблячи вправи).

Раз, два, три, чотири

був вже світ мені немилий,

а тепер я вже окріп:

скубаю травичку, кріп.

І спочатку, для порядку

роблю вранці фіззарядку.

Вчора з котиком гуляв

і на мушок полював.

А сьогодні без кінця

все ловлю я промінця(Стрибає.)

Ведучий.

Нашу казочку гуртом

заспіваймо ще разом.

(Всі беруться за руки, співають і танцюють)

Щоб здоровими зростати,

треба рано уставати,
подружитися з водою,

з вітром, сонцем і росою,

спритно бігати, стрибати,

і купатись, і пірнати

кожен час і кожну мить,

ось тоді цікаво жить! (Продовжується танок.)

Можна провести гру або пісню заспівати на мелодію

«Пісня про ранкову гімнастику» В. Висоцького

Якщо встанете раненько –

Руки вгору всі швиденько.

Розвиваєм грацію і пластику.

Щоб міцне здоров’я мати,

Треба кожному це знати –

Вранці дружно робимо гімнастику.

Нахил вправо, потім вліво,

Ой, щось в серці заболіло,

Вправи слід робити регулярно всім,

Ще й скакалку узяли

І стрибати почали

Знайте, що це робимо не марно ми.

А тепер помандруємо на вулицю Чистоти.

Виходить Валеологія

Що корисно? Що шкідливо?

Як здоров’я вам зміцнити?

Відчувати сил приливи

І ніколи не хворіти.

Треба вам мене вивчати,

Якщо прагнете це знати.

Чи впізнали ви, хто я?

Я – Валеологія.

Хочеш бути здоровим, дужим?

Ось, що пам ятай, мій друже:

Овочі, корисна їжа,

Чистота, повітря свіже,

Рух, зарядка і режим

Хай стануть правилом твоїм!

Найбільші мої помічники у боротьбі з хворобами є ваші знання, а також мої вірні сестриці Гігієна і Санітарія, їхній дідусь Мийдодір, дядечко Режим і вимоглива тітонька Фізкультура.

Сценка

Я – Санітарія, а я – Гігієна.

З мікробами боремось ми не даремно.

З нами будете дружити –

Менше будете хворіти.

Мийдодір

А я – великий умивальник,

Славнозвісний Мийдодір

Умивальників начальник

І мочалок командир.

Ви всі про мене чули,

Сподіваємось не забули.

Не люблю я всіх бруднуль,

Нечепур і замазур.

Режим

А я дядечко Режим,

Я також знайомий всім.

Хто мене дотримується – тих я поважаю,

Встигнути усе зробити

І від цього не втомитись

Їм допомагаю.

Своїм друзям кожну днину

Розписую до хвилини.

Всі разом

Сьогодні ми поруч, сьогодні ми тут,

Щоб Лінь побороти, Непослух і Бруд.

Валеологія

А роботи у нас дуже багато. Найбільші вороги – це жахлива Інфекція, різні Бактерії, полчища поганих звичок: Лінь, Непослух, Нікотин, Алкоголь, СНІД. Я сподіваюсь, що ви читаєте книжки про здоровий спосіб життя, вас вчать вчителі, батьки. Ми всі дуже розраховуємо на вашу допомогу, але інфекції і погані звички розшукують Замазур, Бруднуль, Непослухів і їм загрожує небезпека. Ми підемо їм допомагати.

Інфекція

Не люблю, коли діти здорові,

Я люблю, коли слабнуть, хворіють,

Коли плачуть, вередують і ниють,

О тоді я від щастя аж млію.

Бо найбільше люблю нечупар,

Що не люблять вмиватися й митись,

Я за ними по сліду іду,

Намагаюсь за ранку вчепитись,

Із забруднених рук постаратись

До них у живіт перебратись.

Хочеш дружити зі мною?

Руки не мий, не вмивайся,

Зуби не чисть, в холод легко вдягайся,

Буду мучить тоді тебе я,

Бо на те я - Інфекція

Дітки, чого ви такі вимиті, чистенькі, гарненькі? Я вас таких не люблю. А чи не бачили ви? (Замазуру, чи Бруднулю)

Виходить Замазура і співає пісеньку Замазури.

Я веселий Замазурко,

У грязюці вся фігурка

Я давно вже не вмивався

За зубну щітку не брався

Жоден раз не причесався,

Бо ніколи не бажав

Інфекція

Привіт, Замазурко,

Товариш мій, Бруднулько!

Замазурко

Оце тобі задача!

Хто говорить? Я не бачу.

Інфекція

Ми – мікроби, твої друзі,

Гидгі, бридкі, товстопузі

Живемо в тебе на тілі,

У грязюці, бруді, пилу

Замазурко! Ось, поглянь!

Стіл який скоріш сідай!

Он морозиво, ватрушки,

Ось цукерки і пампушки.

Ласуй смачненько

Хлоп’я дурненьке! (Хлоп’я ласує брудними руками).

Замазурко

Ой, яке ж усе брудненьке,

Солоденьке і смачненьке.

Ух, набив я шлунок свій,

Братці, ледве я живий.

Ей, мікроби. Де ви друзі?

Гидкі, бридкі, товстопузі?

Щось не чути… От так лихо!

Я гукаю, а так тихо.

(зупинивсь і раптом)

Що зі мною? Що ж це ненько?

Все ж було таким добреньким,

Голова болить, живіт…

Швидше, лікар! Ай! Болить!

Лікар Айболить

Я відомий Айболить

Хворий, що у вас болить?

А, живіт. Передбачаю.

Що ж від цього ліки маю.

Ось рецепт тобі мікстури,

Круглі та гіркі пігулки.

Та найперше лікування:

Це щоденне умивання.

Тари – бари, хвороба – трісь!

Умивальнику, з’явись!

Мийдодір (б’є у таз)

Щоб не натирпітись бід,

Ми відправились в похід.

Бруд хвороби нам приносить,

І він скрізь це все розносить.

Ану, водичко, умий його личко,

Умий його ніжки

Відчисти хоч трішки.

Якщо є бруднулі серед вас,

То одуматись іще є час.

Замазурко

Буду я щоденно митись,

Зуби чистить не лінитись,

Мийдодір, ти чарівник,

Вірний друг і рятівник.

Інфекція

Ну що ж, мені тут робити нічого.

Піду іншого замазуру шукати.

Пісня дітей на мотив

«Учат в школе»

Зубы чистить крокодил,

Хоть ворчить «Нет больше сил»!

Гигиену соблюдает, соблюдает.

Чешет гриву лев в лесу,

Наводя свою красу.

Гигиену соблюдает, соблюдает.

Цапля клюв в болоте моет,

Крот нос чистить – землю роет.

Гигиену соблюдает, соблюдает.

Когти лишь не режет кот –

Без когтей не проживет.

Но а лапки он и ушки умывает.

Гигиену соблюдать

Мы не в силах заставлять

Вас ребята (3 рази)

Коль здоровим хочешь быть,

С чичтотой нужно дружить,

С мылом, щеткой, полотенцем и мочалкой.

Під веселу музику «Капітошка» виходить Сміх.

  • Як добре сміятись, як добре бути здоровим, радіти небу, сонцю. Як добре розуміти гарний жарт.

Сміх – це здоров’я

За смішинкою смішинку

Клав я в писану торбинку,

Вішав торбу на горіх:

Сміх – здоров’я

Сміх – для всіх.

На шкапині злодій їхав,

Викрав сміх із торби сміху

І сміявся сам – один

Без упину сто годин.

Та чи довго статись лиху

Від украденого сміху –

Крадієві – жаднюку

Закололо у боку.

За смішинкою смішинку

Знов складаю я торбинку.

До торбинки поспішіть –

Хай торбинка посмішить.

Сміх – здоров’я

Сміх – для всіх.

Посміятися не гріх,

Регочіть собі, нівроку,

Тільки цур –

Не в час уроку.

Смішинки

Вчитель

Чому спочатку ми бачимо блискавку, а поті чуємо грім?

Учень

Тому, що очі знаходяться попереду вух.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Вчитель

Діти, чим нам допомагають птахи?

Учень

Птахи нам допомагають дзьобати комах.

- Ти знаєш,хто у вашому класі найлінивіший?

- Ні, не знаю.

- А, може, ти скажеш, хто у вас в класі сидить, коли всі розв язують задачі?

- А-а-а. Ти б так зразу і спитав. Це ж наша вчителька!

- Чому ти сьогодні отримав двійку? Ти знову не зрозумів запитання вчителя?

- Зрозумів, але вчитель чомусь не зрозумів моєї відповіді.

  • Миколко, ти зовсім не хочеш учити англійську мову. А нею розмовляють півсвіту

  • А що, хіба вам цього замало?

Гра з серветками

Сміх

Кажуть, що сміх, гарний настрій продовжує життя. Цікаво, а хто живе найдовше?

Хто живе найдовше?

Метелик День живу я, поживаю,

Довше хто?

Це миша знає

Миша я три роки…

Що й казать…

Он бджола – та років п’ять

Бджола Хто найдовше?

Ні, не я.

Поспитайте солов’я.

Соловей Серед саду, серед гаю,

Літ дванадцять я співаю

А хто довше може жить?

Ви до котика біжіть.

Кіт Тринадцять літ мені минуло…

Більш?

Дельфін або акула

Дельфін Я лиш тридцять… небагато

Вуж.

Оце б його спитати.

Вуж Тридцять три мої роки.

А хто більше? Кінь прудкий.

Кінь п’ятдесят мені і п’ять…

Може, пугача спитать?

Пугач сімдесят я літ живу…

Старшим лебедя назву.

Лебідь Я сто літ живу на світі…

Черепаха довше, діти

Черепаха Двісті років я живу…

З мене буде…

Хто ще довше?

Мабуть, люди

Мийдодір

А на прощання хочу побажати,

Щоб кожен день твій в радість був,

Щоб всяк казав – «Здоровий будь!»

Ти милом пахучим вмивайся,

М’яким рушником витирайся,

Зарядку щоранку виконуй

Й пісні веселі співай.

Радій, розважайся і всім посміхайся,

Привітним і ввічливим будь

І правил моїх не забудь.

До нових зустрічей.

Наші поради (Айболить і Мийдодір)

Щоб здоровим бути – А чи труд втомив тебе,

Завжди пам’ятай: чи путь, -

Не сумуй не сердься, про фізичні вправи

А ходи й співай. Не забудь.

Рівномірно м’язи Відпочинок повний

й мозок навантаж. Буде лиш тоді,

Сам роби все – не чекай, коли тіло вимите в воді.

Що зробить паж. Походи, навіть побігай,

Добрим будь – допоможи, босоніж,

Якщо змога є. Смажене і жирне,

Не вагайся, коли треба дать своє. Менше їж,

Якщо зробиш так – спаде більше овочів і фруктів

Тягар з душі. Споживай,

Все роби з любов’ю, вдосталь спи,

Не гріши. Але ранесенько вставай

Валеологія

Друже,щоб здоровим бути,

Треба навички здобути.

Про здоров я піклуватись:

Перш за все не лінуватись.

І здружитися із спортом,

Рідко ласувати тортом,

Воду крижану не пити

І ніколи не палити!

Не дивись страшне кіно,

Бо відомо всім давно:

Жах спричинює хвороби…

Ці поради згадуй всюди –

І захворювань не буде.

Я ж бажаю знову й знову:

Любий друже, будь здоровий!

Пісня

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн
590 грн