Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Виховний захід на тему: "Зимова фантазія"

Виховна робота

Для кого: 2 Клас, 3 Клас

22.04.2021

75

0

0

Опис документу:
Виховна година спонукає пробуджувати у дітей естетичні почуття, розвивати їхні пізнавальні інтереси, позитивно – емоційне ставлення до пізнання навколишнього, формувати різностороннє уявлення про природу, вчити учнів бачити і відчувати красу; виховувати любов до природи; заохочувати свій настрій і задум на папері; знайомити з художніми та музичними творами про зиму; виховати власну інтерпретацію композиції «Зимова фантазія».
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Виховний захід на тему: «Зимова фантазія»

Мета: пробуджувати у дітей естетичні почуття, розвивати їхні пізнавальні інтереси, позитивно – емоційне ставлення до пізнання навколишнього, формувати різностороннє уявлення про природу, вчити учнів бачити і відчувати красу; виховувати любов до природи; заохочувати свій настрій і задум на папері; знайомити з художніми та музичними творами про зиму; виховати власну інтерпретацію композиції «Зимова фантазія».

Обладнання: повітряні кульки білого кольору, великі сніжинки з малюнками у японському стилі «Зимова фантазія», аркуші у клітинку, зразок малюнків,глобус.

Хід заняття

І.Організаційна частина (готовність до заняття).

ІІ. Готовність до заняття.

  1. Білий сніг пухнастий

Падає,кружляю.

І на землю тихо

Стелиться, лягає.

І на ранок поле

Білим-білим стало,

Ніби пеленою

Все його заслало.

Темний ліс накрила

Шапка-чарівниця,

І деревам нині

Ще солодше спиться.

Дні такі короткі,

Світить сонце мало.

Ой, прийшли морози,

І зима настала…

(І. Суриков)

- Дивіться, діти, хто до нас прийшов! Сама пані Зима. А ми з дітьми на тебе чекали. Навіть вірші приготували на честь твого приходу (малюнки зими, ознаки зими).

2) Відгадування загадок.

Стало біло навкруги –

Я розтушую сніги,

Наганяю холоди,

Води сковую в льоди,

В дружбі з дітьми я всіма.

Здогадались? Я - .. (зима).

Малювати на шибках вміє,

Обсипає сніговієм,

Розсипає всюди лід

Ось вже вже кілька тисяч літ,

Знаєте, що то за дід? (Мороз)

Залютує – з ніг збиває,

А про те вона не знає:

Вічно їй не панувати.

І як тільки зима з хати –

Рознесе її мерщій

Юний вітер весняний.

Хай вона ще покружляє,

Але нас не зачіпає! (Хуртовина).

Що то за мара?

У дворі стоїть вона.

З мітлою господиня,

Красива, снігова.

Очі - вуглинки,

Носик – морквинка,

Шапка з відра.

Хто ж вона така? (Снігова баба)

Струнка красуня лісова

Узимку творить на дива.

Її чекають всі малята,

Бо з нею в дім приходить свято. (Ялина)

Я – вода і по воді плаваю (Крига)

Чи росте дерево узимку? (Ні)

Де раки зимують? (Ховаються у свої нірки, які викопують клешнями в березі)

Без сокири і дрючків

Ставить міст через річки (Мороз)

3)Приказка.

- А хто прочитає зимову приказку, яка тут зашифрована?

4)Творче завдання.

Випав сніг. Яка обнова!

Зима тоді така…(Чудова).

Мороз у лід озера кута –

Зима, тоді всі кажуть…(люта)

Вона буває і серйозна:

Суха і вітряна, й ..(морозна)

А як насуне хмара сива,

Зима по-своєму…(красива)

Гілок під інеєм не видно,

Тоді вона, звичайно,..(срібна)

Синичка змерзла і голодна,

Бо видалась зима …(холодна)

Зима! Зима! Усякий знає,

Вона (холодною) буває.

Летять, кружляють, як пушинки

Легкі, білесенькі (сніжинки).

5)Бесіда про зиму.

- Діти,а ви любите зиму?

- Чим вона вам подобається?

- А хто знає, чому на вікнах з’являються снігові візерунки? Хто їх малює? Чим?

(Учень читає вірш «Художник»)

Морозко, хоч не бачив літа,

Якого так чекаєм ми,

На склі малює трави й квіти

Під час холодної зими.

Все біле – віти, листя,роси

На цих малюнках недарма:

Бо літо уявля Морозко

Теж білим-білим, як зима.

  • Мороз Іванович водою розмальовує вікна казковими квітками. Точніше, прозорою водяною парою, яка завжди є у повітрі, кімнаті, між подвійними рамами - скрізь! Тепла пара води осідає на холодне скло і перетворюється на кристалики льоду, як сніжинки у хмарах на небі. Мікроскопічні крижинки, з’єднуючись між собою, поступово утворюють льодове мереживо.

  • От ми з вами сьогодні будемо створювати зимовий малюнок. Але малюнок буде не звичайний, а у японському стилі.

  • У нашому гуртку діти малюють по клітинках. Це японці придумали такий напрямок у мистецтві. Вони,навіть, у кросворди зашифрували малюнок. На дошці ви бачите зразки таких малюнків. Вони різнокольорові або чорно- білі. Вам подобаються такі малюнки? Наші діти підготували для вас деякі цікаві факти про Японію та її мешканців. Пропонуємо їх вам. (Звучить музика у японському стилі)

5)Інформація про Японію.

1-й учень. (показує на глобусі) Японія – це держава у Східній Азії, яка займає ланцюг островів:Косю, Хонсю, Хоккайдо, Сікоку та інші. Разом – біля чотирьох тисяч. Омивається Тихим океаном, Японським, Охотським і Східно – Китайським морями. Столиця Японії – Токіо. Голова держави – імператор. (Звучить японська музика).

2-й учень. Майже вся література у Японії читається з кінця, тобто там,де у нас остання сторінка ,у них – перша. (Музика)

3-й учень. Майже всі японські солодощі зроблені з квасолі. (Музика).

4-й учень. В японських новинах повідомляють, де і коли очікується цвітіння сакури- це важливіше за погоду. (Музика)

5-й учень. Метро у районі Токійської затоки Одайба проходить не під землею, а у повітрі – і парить між висотними спорудами на рівні п’ятнадцятого поверху. Захоплююче видовище! (Музика)

6-й учень. Новий рік для японської родини починається з черги подій, у назвах який фігурує слово «перший». Відомо – як зустрінеш Новий рік,так він і пройде. Тому для японців суттєві не тільки перші відвідини храму і перша молитва про здоров’я і щастя, але й такі події, як написання першого листа, перший огляд у дзеркало, і навіть, перший телефонний дзвінок у Новому році. (Музика).

7-й учень. Різдвяні ялинки не прижилися – можливо тому, їм є суто японська заміна. До новорічних свят японці прикрашають своє житло кадомацу – композиціями з бамбука, соснових гілок, рисової соломи – символів стійкості, довголіття, добробуту та щастя. (Музика).

8-й учень. Вчитель – японською «сенсей», що у перекладі означає «народжений раніше». Він зберігає мудрість поколінь і передає її іншим. До нього йдуть за порадою, його поважають та люблять. Це така поважна людина, як і батьки, а інколи й важливіша. Для японців учитель – це цілий світ стосунків, побудованих на повазі та любові. Батьки дають життя, а сенсей навчає жити. Японці ставляться до вчителів шанобливо, ловлять кожне їх слово і вдячні їм за те, що вони погодились витратити свій дорогоцінний час та поділилися своїм досвідом. (Музика).

- От такі цікаві факти. Вам сподобалися? Дякуємо дітям.

6)Фізкультхвилинка.

«Пальчикова гімнастика»

Раз,два,три,чотири –

(Рахують пальці,починаючи з великого),

Ми сніжок зліпили.

(Ліплять, змінюючи положення долонею).

Він кругленький і гладенький.

(Показують коло, пестять свої долоні).

Але зовсім не смачненький.

(Погрожують пальчиком).

Раз- підкинем,

(Дивляться вгору),

Два – підкинем.

(Підкидають уявлений сніжок).

Три – спіймаєм.

(Присідають).

І зламаєм.

(Тупотять ногами).

7)Практична робота.

- ну, а тепер час до роботи. Давайте перевіримо, чи є у вас необхідне:олівець, гумка, кольорові олівці або фломастери.

Для того, щоб вам приємніше було працювати,під час роботи буде звучати музика П.І.Чайковського. він написав дуже багато музичних творів для дітей. Серед них – цикл під назвою «Пори року». До кожного місяця – своя музика, яка відображає настрій та відчуття людини, стан природи і,навіть, поведінку птахів. Ви,мабуть, здогадались, музику яких місяців ми будемо слухати? Так, зимових. Починайте, будь ласка,працювати. (Звучить музика П.І.Чайковсього).

Вихователь спостерігає за роботою творчих мікрогруп, надає консультації та допомогу керівникам, демонструє гостям робочі зошити дітей з гурткової роботи.

ІІІ.Підсумок.

Ангели навкруг літають,

Веселитись закликають.

Буде радість, буде сміх,

Свято завіта до всіх!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.