Виховний захід на тему "Ні насиллю"

Опис документу:
Мета: привернути увагу учнів до актуальних для суспільства проблем подолання насильства в сім’ї, жорстокого поводження з дітьми, формувати у їхній свідомості нетерпиме ставлення до насильства. Насильство – це дії, що принижують людську гідність, шкодять здоров'ю, є фактором примусового контролю, який практикує одна людина над іншою.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Класна година на тему: «НІ НАСИЛЛЮ !»
Слайд № 1

Класна година на тему: «НІ НАСИЛЛЮ !»

Слайд № 2

Слайд № 3

Дитина повинна бути захищена від свавільного або незаконного втручання в особисте життя, від зазіхань на її честь та репутацію. Конвенція ООН про п...
Слайд № 4

Дитина повинна бути захищена від свавільного або незаконного втручання в особисте життя, від зазіхань на її честь та репутацію. Конвенція ООН про права дитини, ст.16. Дитина має право на захист від форм жорстокої поведінки. Конвенція ООН про права дитини, ст.37

Насильство – це дії, що принижують людську гідність, шкодять здоров'ю, є фактором примусового контролю, який практикує одна людина над іншою. Ці ді...
Слайд № 5

Насильство – це дії, що принижують людську гідність, шкодять здоров'ю, є фактором примусового контролю, який практикує одна людина над іншою. Ці дії: Здійснюються свідомо, спрямовані на досягнення певної мети. Завдають шкоду (фізичну, моральну, матеріальну інший особі). Порушують права й свободи людини ; Людина, яка здійснює насилля,зазвичай має значні переваги (фізичні, психологічні, адміністративні тощо). Це не уможливлює ефективний захист жертви насилля.

Законом України «Про попередження насильства в сім’ї» від 15.11.2001 року №2789-ІІІ визначені такі види насильства: Фізичне – побиття, штовхання, с...
Слайд № 6

Законом України «Про попередження насильства в сім’ї» від 15.11.2001 року №2789-ІІІ визначені такі види насильства: Фізичне – побиття, штовхання, струсони, шпурляння різними предметами, нанесення інших тілесних пошкоджень; Психологічне – дії, спрямовані на свідоме приниження гідності дитини (глузування, образа,залякування, примус, формування почуття приниження і все що спричиняє емоційну невпевненість, нездатність захистити себе,та може завдати або завдає шкоди її психологічному здоров’ю); Сексуальне – посягання на статеву недоторканість, а також дії сексуального характеру по відношенню до дитини; Економічне – позбавлення дитини їжі, одягу, житла. Емоційне – дії які наносять шкоду нормальному емоційному і соціальному розвитку дитини. Інформаційне – одна з форм насильства, яка здійснюється шляхом нав’язування населенню інформації певної спрямованості: агресивна дезінформація.

Слайд № 7

Слайд № 8

Соціальні чинники насильства 1. Відсутність у свідомості суспільства чіткої оцінки фізичних покарань: стусани, покарання ременем вважається природн...
Слайд № 9

Соціальні чинники насильства 1. Відсутність у свідомості суспільства чіткої оцінки фізичних покарань: стусани, покарання ременем вважається природною формою виховання та не розглядається як насильство. 2.Демонстрація насильства в засобах масової інформації: щоденне насильство засобами ТБ формує у свідомості дітей викривлену систему цінностей, норм поведінки. Цю агресію дитина переносить у повсякденне життя. 3. Права громадян на недоторканість приватного життя не дозволяють своєчасно виявити факт насильства та здійснити втручання: думка про те, що виховання дітей – внутрішня сімейна справа, не дозволяє втручатися в цей процес, розв’язує руки батькам – насильникам.

Хто найчастіше виявляє схильність до насильницьких дій? Це діти: З неповних сімей; З сімей, в яких у матері спостерігається негативне ставлення до ...
Слайд № 10

Хто найчастіше виявляє схильність до насильницьких дій? Це діти: З неповних сімей; З сімей, в яких у матері спостерігається негативне ставлення до життя; З авторитарних сімей; З сімей з генетичною схильністю до насильства; Діти, які відчували образи вдома, в д/с, у школі; Діти, які хочуть привернути увагу інших або завоювати увагу; Діти з середнього або низькою успішністю.

Слайд № 11

Слайд № 12

Насилля – що робити? Жертви - повинні навчитися стояти за себе і не мовчати. Агресори - повинні відповідати за свої дії і навчитися іншої моделі по...
Слайд № 13

Насилля – що робити? Жертви - повинні навчитися стояти за себе і не мовчати. Агресори - повинні відповідати за свої дії і навчитися іншої моделі поведінки Свідки - повинні навчитися не заохочувати насильство і не замовчувати його. Вчителі та батьки - повинні допомагати і попереджати насильство.

Слайд № 14

Слайд № 15

Слайд № 16

Дякую за увагу!
Слайд № 17

Дякую за увагу!

Слайд № 18

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
1
6
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!