Виховний захід "Ми маленькі казкарі"

Опис документу:
Виховний захід може бути цікавим як вчителям початкової школи(позакласна робота і на уроках з розвитку мовлення),так і вихователям ГПД.Адже основним завданням заходу є розвиток зв’язного мовлення,логіки,уяви молодшого школяра,прагнення фантазувати.Вчити правильно і точно висловлювати свої думки,будувати зв’язну розповідь на задану тему(а саме на пожежну тематику),складати власні казки.Збагачувати лексичний запас учнів. Виховувати бажання читати, любов до казки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Виховний захід

«Ми маленькі казкарі»

Мета:продовжити роботу над казкою,розвивати зв’язне мовлення,логіку, уяву,прагнення фантазувати. Розвивати спостережливість.Вчити правильно і точно висловлювати свої думки,будувати зв’язну розповідь на задану тему(а саме на пожежну тематику).Збагачувати лексичний запас учнів. Виховувати бажання читати, любов до казки.

Обладнання:малюнки з казковими героями,мішечок з малюнка-ми,илюстрації з пожежної тематики,стенд з протипожежної безпеки.

Хід заняття

Вчитель

А казка, діти, справжнє диво,
Там подвиги й пригоди є.
Вона кінчається щасливо,
Там місце кожному своє.
І мудрість в ній перемагає,
І щедрість, і любов свята.
Хай кожен з вас запам’ятає,
Що править світом — доброта.

Дорогі дітлахи! Сідайте зручно,бо ми вирушаємо у подорож !Адже за глибокими морями,за високими горами є держава ,якої ви не знайдете на жодній карті світу-це країна Казок.

На світі є безліч цікавих казок,сумні та веселі,про людей ,тварин,природу,про добро і зло,про правду і кривду.Всі вони дивовижні та повчальні,та хіба ми зможемо прожити без них? Звичайно ж ні!

Казки - це справжня скарбниця з дорогоцінними коштовностями,з якої ми беремо діаманти та самоцвіти. Казка-це наш мудрий порадник. Вона дає перше уявлення про правду і кривду, добро і зло , чесність і справедли-вість.Казкам уже сотні років. Вони супроводжують нас від самого народже-ння і протягом життя.Пригадайте, які казки вам розповідали мама,бабуся,або ж тато,дідусь,чи старші брати та сестри.У кожного з вас є своя,яка подо-бається найбільше…

В казці йдеться про фантастичні події та явища,які навряд стануться з нами в реальному житті.В казках говорять тварини, рослини, різні предмети.

Учні.

1.Казка — вигадка, всяк знає,
Але казка — дивина.
В ній усе не так буває
І потрібна нам вона!
2.Нас вона навчає жити
І поради нам дає.
Все в ній вміє говорити
І у казці — правда є.
3.До роботи нас привчає
І гостинності нас вчить.
Той, хто казочки читає,
Потім буде добре жить.
4.Бо умітиме радіти
І сміятись в добрий час.
Вмітиме добро творити.
Казка мудрим робить нас.

Вчитель.

Тож зараз ми вирушаємо в незвичайну і чарівну країну казок.Хто готовий вирушити в подорож? Лише веселі,дотепні,розумні,хто знає і любить казки.

Гра «Палітра».

Вчитель.

Діти,давайте спробуємо визначити колір слів.Якого кольору небо?(блакитне)А сонце?(золоте)?Щастя?Дитинство?(різнобарвне)Якого кольору казка?(різнокольорова).

Вчитель.

Діти, я,навіть, не запитую, чи любите ви казки. Звичайно, любите. У кожного з вас є улюблена казка.Через те,що ми опинились в такій чудовій країні,то всі набули надзвичайних здібностей в скаданні казок.

Гра «Казка по ланцюжку».

Вчитель.

Але перш ніж кожен з вас складе власну казку,ми спробуємо скласти її разом.Зараз я пропоную вам питання,а ви по черзі будете на них відповідати.Хто стане героєм нашої казки дізнаємось,витягнувши малюнок з чарівного мішечка(наприклад,сірничок,квітка вогню,пожежник).А ось і питання.

Жив-був… хто?Яку мав зовнішність?Риси характеру?Яких мав друзів?Де жив?Яка надзвичайна пригода з ним сталась?Хто виявився негативним персонажем?Хто допоміг головному герою?Як завершилась пригода і чим усе закінчилось?

Вчитель.

Ви усі молодці ,казка вийшла чудова.Але ж я відчуваю,що в такій чарівній країні,як країна казок,кожен хоче випробувати свої сили.Зараз ви спробуєте скласти казочку на сучасний лад,але не просту.Пам’ятаєте,що ми з вами вивчили правила пожежної безпеки,дізналися,як не допустити пожеж,як себе поводити в цій ситуації.Послухайте історію,яка сталась з малим Петрусем.

Був собі малий Петрусь,
Мав мету: „Всього навчусь!”
Вранці не любив вмиватись,
А з вогнем траплялись жарти.

І ось одного ранку
Прокинувся, і вмить,
Зробив так-сяк зарядку,
На кухню швидко мчить

З задоволенням вмикає
Телевізор, супер- чайник.
Сів і мультиків чекає –
Вдома він – „начальник!”

Вода у чайнику кипить,
А Петрусь усе сидить...
Ось Тимко уже гукає:
- Виходь, у м’ячика пограєм!

Батько хлопця посварив:
Ти не вірно, син, зробив.
Вогонь на кухні не лишай,
Пожежа – ворог, пам’ятай!

Коли хочеш ти пограти
Із друзями в дворі –
Усе потрібно вимикати,
Бо потім буде не до гри!

Тож нехай героями вашої казки стануть діти,що бавились із сірниками і що з того вийшло.Я почну казочку,а ви її продовжіть.

Жили собі на світі веселі,активні та допитливі братик Іванко і сестричка Марійка.Та ось одного разу батьки були на роботі.А бабуся пішла до магазину.У дітей були канікули,тож вони вирішили не нудьгувати…

Самостійна робота над продовженням казки.

Вчитель.

Діти,ви сьогодні старанно попрацювали,давайте послухаємо,що у вас вийшло.(Учні зачитують свої казки).Ви усі молодці,герої ваших казок сильні,сміливі,розумні і кмітливі.Хоча не завжди вони вчиняють правильно,та врешті вони розуміють свої помилки та виправляються.Все закінчується щасливо.Я вам бажаю берегти своє життя,пам’ятати все,чому вчить школа.І нехай поряд з вами завжди буде казка,адже це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки. Вивчайте казки і переказуйте. Нехай вони ідуть по світу, нехай живуть серед нас і після нас, хай виховують нас і вчать, як треба жити по правді.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»