Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування психологічної готовності працівників закладів освіти до конструктивної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
»
Взяти участь Всі події

Виховний захід "Математичний КВК"

Математика

Для кого: 4 Клас

12.04.2021

101

4

0

Опис документу:
Математичний КВК допоможе розвивати логічне мислення, кмітливість, уміння швидко орієнтуватися в ситуації, розвивати увагу, спостережливість; виховувати культуру поведінки, повагу до супротивника, товариські відносини.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Математичний КВК

Мета. Перевірити знання учнів з вивчених тем; розвивати логічне мислення, кмітливість, уміння швидко орієнтуватися в ситуації, розвивати увагу, спостережливість; виховувати культуру поведінки, повагу до супротивника, товариські відносини.

І. Представлення команд.

(Максимальна оцінка - 3 бали.)

  1. команда: „ Веселі математики ".

Девіз: Щоб пілотом чи капітаном стати,

Математику треба твердо знати.

2 команда. „ Всезнайки ".

Девіз: Ми помножимо, скільки зможемо,

Відстаючим допоможемо

І поділимо на всіх,

Щоб весь клас чекав успіх.

II. Розминка.

У цьому конкурсі команди по черзі отримують запитання. Відповідати треба швидко і чітко. За кожну правильну відповідь команді нараховується 1 бал. Той, хто бажає відповісти, піднімає руку.

Запитання.

  1. Як називаються числа при додаванні?

  2. Як називаються числа при відніманні?

  3. Як називаються числа при множенні?

  4. Як називаються числа при діленні?

  5. Яку дію треба виконати при порівнянні числа на кілька одиниць?

  6. Яку дію потрібно виконати при порівнянні чисел у кілька разів?

  7. Як знайти невідомий доданок?

  8. Як знайти невідоме зменшуване?

  9. Як знайти невідомий від'ємник?

  10. Як знайти невідомий множник?

  11. Як знайти невідоме ділене?

  12. Як знайти невідомий дільник?

  13. Як знайти периметр трикутника?

  14. Як знайти периметр прямокутника?

  15. Як знайти периметр квадрата?

  16. Як знайти площу прямокутника?

  17. Як знайти площу квадрата?

  18. Як знайти швидкість?

  19. Як знайти час?

  20. Як знайти шлях?

  21. Як знайти середнє арифметичне?

ІІІ. Відбірковий тур

  1. Розмістити ягоди та фрукти за їх розмірами, починаючи з найменшого: яблуко, терен, слива, ананас. (Терен, слива, яблуко, ананас.)

  2. Розмістити дані числа в порядку зростання: 236, 876, 480, 2396, 176, 648, 960, 256, 1005. (176, 236, 256, 480, 648, 876, 960, 1005, 2396.)

  3. Розмістити продукти в порядку зростання їх вартості: 1 кг цукру, 1 кг масла, 1 яйце, 1 хлібина. (Яйце, хлібина, цукор, масло.)

  4. Назвати найбільшу одиницю часу: година, рік, століття, секунда, хвилина. (Століття.)

Перший рівень

1. Хто з птахів може розвивати швидкість 360 км/год?

а) орел; в) сокіл;

б) страус; г) горобець. (Сокіл)

2. Найбільша одиниця вимірювання площі:

а) 1 а; в) 1 га;

б) 1 м2; г) 1 дм2. (1 га)

3. Скільки кілограмів має 1 ц?

а) 10; в) 1000

6)100; г) 10 000. (100)

4. Як називається 1/24 частина доби?

а) година; в) хвилина;

б) день; г) секунда. (Година)

5. Як називається частина прямої, обмежена з однієї сторони?

а) відрізок; в) промінь;

б) пряма; г) точка. (Промінь)

6. Яким інструментом будують коло?

а) лінійкою; в) лекало;

б) транспортиром; г) циркулем. (Циркулем)

Другий рівень

1. Як називається частина кола?

а) відрізок; в) дуга;

б) сектор; г) сегмент. (Дуга)

2. Яке слово в перекладі означає „ м'яч "?

а) коло; в) круг;

б) сфера; г) куля. (Сфера)

3. Ці кристали мають форму куба і є в кожного вдома.

а) цукор; в) сіль;

б) перець; г) горох. (Сіль)

4. Де 1657 року з'явився маятниковий годинник?

а) в Німеччині; в) в Голландії;

б) на Україні; г) в Австрії, (з Голландії)

5. Яку математичну дію потрібно виконати при знаходженні числа за його частинами?

а) додавання; в) віднімання;

б) множення; г) ділення. (Множення)

6. Звідки прийшли до нас знаки?

а) з Арабського Сходу; в) з Греції;

б) з України; г) з Росії, (з Арабського Сходу)

Третій рівень

1.Хто з письменників є автором книжки „ Математика"?

а) І. Франко; в) Т. Шевченко;

б) Л. Толстой; г) М. Шашкевич. (Лев Толстой)

2.Хто першим запропонував нумерацію крісел у театрі по рядах і місцях?

а) Піфагор; в) Декар;

б) Ейлер; г) Ньютон. (Декар)

3. Кого з математиків знайшли в морозну листопадову ніч на сходах церкви?

а) Ейлера; в) Архімеда;

б) Ньютона; г) Д'Аламбера. (Д'Аламбера)

4. Хто загинув на дуелі у двадцятирічному віці?

а) Ейлер; в) Паскаль;

б) Абель; г) Галуа. (Галуа)

5. Яку математичну фігуру будують за допомогою транспортира?

а) коло; в) кут;

б) пряму; г) круг. (Кут)

6. Ця математична фігура була популярною серед англійських джентльменів.

а) конус; в) куб;

б) циліндр; г) призма. (Циліндр)

IV. Як ви знаєте математичні терміни.

Завдання для першої команди.

Т

К

В

К

Д

К

Д

Ь

Ц

А

К

О

Д

А

Завдання для другої команди.

Ч

К

Д

Ь

К

Т

Ч

Н

Ч

О

Д

В

К

Т

V. Конкурс уболівальників.

Поки команди працюють, уболівальникам надається можливість допомогти своїй команді набрати більше балів. Для цього вони повинні згадати прислів'я, в яких є числа.

  • В роботі „ ох", а їсть за трьох.

  • Весною один день рік годує.

  • Восени один день блисне, а три дні кисне.

  • Де два, там і третьому місце знайдеться.

  • Два хитрих мудрого не переважать.

  • За одного битого десять небитих дають.

  • Ідеш на один день, а хліба бери на три дні.

  • І один в полі воїн.

  • Кінь на чотирьох - і то спотикається.

  • Краще раз побачити, ніж десять раз почути.

  • Одна біда йде, то за собою й другу веде. •

  • Одна брехала, друга не розібрала, а третя переказала.

  • Сім п'ятниць на тиждень.

  • У березні сім погод надворі.

VІ. Конкурс капітанів.

Капітани мають показати свою кмітливість. їм потрібно розв'язати по кілька задач. На роздум дається півхвилини. Кожна правильно розв'язана задача приносить команді ще 2 бали.

Задачі

1. Що важче: 1 кг пуху чи 1 кг цукру? (Вага однакова.)

  1. Гуска на одній нозі важить 5 кг. Скільки важитиме вона, якщо стоятиме на обох ногах? (Стільки ж - 5 кг.)

  2. Опівночі йшов дощ. Чи можна чекати сонячної погоди через три доби? (Ні. Буде ніч.)

  3. Один кінь пробіг 13 км. Скільки кілометрів пробіжать троє коней, якщо їх запрягти разом? (Стільки, скільки один.)

VІI. Конкурс „ Склади число".

У цьому конкурсі бере участь по троє учасників із команди. Кожному на одяг приколюються цифри від 0 до 4. Називається число з п'яти цифр, а учні повинні скласти його. Яка команда зробить це швидше, та й отримає 1 бал.

20 341, 14 203, 43 120.

VІII. Конкурс художників.

У математиці часто доводиться креслити. Подивимось, як це вміють робити представники команд. Потрібно взяти по шматку крейди в обидві руки і одночасно лівою рукою накреслити на дошці коло, а правою - квадрат. Оцінюється конкурс від 1 до 3 балів.

IX. Конкурс шифрувальників.

На даних схемах зашифровано по два слова, а третє не зашифроване. Треба записати число, яке відповідає третьому слову. Яка команда зробить це швидше, та отримає 3 бали.

Діти - 4672 Вухо - 8671

Вік - 563 Жук - 356

Квіти - ? Кожух - ? (35 672 і 61 357)

X. Підсумок.

Сьогодні ви всі добре змагались. Усі були уважними, спритними, кмітливими і веселими. Тому переможені не повинні сумувати, адже вони зможуть перемогти наступного разу. Допоможуть їм у цьому знання з математики, яку наші учасники гри так люблять і шанують.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.