Виховний захід "Математичний концерт"

Опис документу:
Математичний концерт Зал прикрашений математичними газетами та плакатами з висловами: • Математику вже тому вчити потрібно, що вона розум до ладу приводить. М.В. Ломоносов • Математика – це мова, на якій говорять всі точні науки. М.І.Лобачевський

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Математичний концерт

Зал прикрашений математичними газетами та плакатами з висловами:

  • Математику вже тому вчити потрібно, що вона розум до ладу приводить.

М.В. Ломоносов

  • Математика – це мова, на якій говорять всі точні науки. М.І.Лобачевський

  • Математика – гімнастика розуму. О. Суворов

  • Математична практика – це абсолютна свобода. Г. Адамс

  • Математика – це ланцюг понять:випаде одна ланка – і не зрозуміле буде наступне.

Н.К. Крупська

  • Розумова праця на уроках математики – пробний камінь мислення.

В.О. Сухомлинський

  • Математика – жриця означеності і ясності. Й.Ф. Гербарт

  • Мова природи – мова математики. Г. Галілей

  • Математика – цариця всіх наук.

Свято починається, звучить музика. На сцені двоє ведучих.

Ведучий 1. Увага!Увага! Увага!

Сьогодні будем, друзі, з вами

Царицю всіх наук вітать.

Так можем гордо і по праву

Ми математику назвать.

Ведучий 2. Наук на світі є багато.

Їх навіть важко полічить

Та нам їх треба добре знати,

Щоб Всесвітом оволодіть.

Ведучий 1. Наука-знайдені алмази,

Вугілля, золото і мідь,

В руках людей могутній лазер

І сотні скошених угідь.

Ведучий 2. Наука нам допомагає

Ракети в космос запускать

І будувати всюдиходи,

Щоб ґрунт на Місяці вивчать.

Ведучий 1. До різних ми наук охочі:

Нехай ведуть нас до вершин,

А зараз ми сказати хочем:

«Наш математиці – уклін!»

Ведучий 2. Ми раді вітати вас на нашому святі математики. Сподіваємося, що вам сподобається і ви добре відпочинете!

Ведучий 1. (до другого) Ти знаєш, в одній із західних країн оголосили конкурс на кращий твір на тему: Як би людина жила без математики?

Ведучий 2. Ну і що?

Ведучий 1. За кращий твір обіцяли велику премію.

Ведучий 2. І хто ж її одержав?

Ведучий 1. Уяви собі, що ніхто. На конкурс не було представлено жодної роботи. Навіть найталановитіші фантасти не змогли собі уявити, як би людина жила без математики.

Ведучий 2. Люди працюють і будують,

Відкривають таємниці Земної кори,

Таємниці атому

І завжди в цьому їм допомагає…

Разом. МАТЕМАТИКА!

Звучить пісня « О, математика!»

  1. І знову дзвінок запрошує у клас

У царство логіки, краси й сили,

Багато тут цікавого для нас

У зоряні хвилини ми відкрили.

Приспів:

О математика!

Без неї, як на суші без води.

Її неповторні уроки

В серцях наших будуть завжди.

2. Манить нас знань велична висота,

Така солодка нам навчання мука,

Ми любим всі науки, та

Найкраща – математики наука.

Приспів:

  1. Розвязуєм рівняння ми щодня,

Обчислюєм охоче інтеграли,

Щоб потім, як покличе нас життя,

Свої знання Вітчизні ми віддали.

Приспів:

Ведучий 1. А мені математика – мука!

В ній немає живої краси.

Це важка, нецікава наука,

В ній лиш символи й формул ліси.

Ведучий 2. Ну, знаєш, з тим, що математика – наука нелегка, погодитись можна, але той, хто наполегливо вчить математику, ніколи не розгубиться в лісі символів.

Ведучий 1. Але ж у математиці скрізь нудьга. Хіба неправда?

Ведучий 2. Ні, і це неважко довести.

Вірш «Як уперте осля математику вчило»

Один віслюк малий, вухатий

Надумав арифметику вивчать

Два тижні батько набиравсь терпіння,

Доводив синові до очманіння,

Що 2+2 – чотири буде.

А той віслюк, хоч зна як додавать,

Та на своїм стоїть:

«Ні, не чотири - п’ять!»

Тоді старий згадав ослячу вдачу –

Перечити всьому, і по іншому

Цю вирішив задачу.

Хай буде 5, кивнув йому,

І тут віслюк характер показав

Звичайно, чемні хлопчики й дівчатка

І маму слухають, і татка,

А от малі уперті віслюки

Все роблять навпаки.

Ведучий 1. Із математикою є у нас проблема,

Низьких балів маємо ми тьму!

Не лізуть в голову ті теореми,

Й неправильно берем ми похідну.

Прийде із часом каяття,

Коли урок подасть життя…

Хто рахуватиме відсотки

З валюти, в банку що лежить,

Кому свої чотири сотки

На п’ять ділянок прийдеться ділить.

Ведучий 2. Коли на узбережжі чи у горах

Ти віллу схочеш збудувать,

То теорему Піфагора

Все ж доведеться пригадать.

Якщо у тебе трапиться завал,

Кінці з кінцями звести ти не зможеш,

То сядь і спробуй взяти інтеграл,

А, раптом, це і допоможе!

Звучить пісня на мотив «Остров невезения»

І. Весь покритий цифрами, абсолютно весь,

Остров математики в каждой школе есть !

Остров математики в каждой школе есть !

Весь покритий цифрами, абсолютно весь!

ІІ. Там живут несчастные дети – дикари,

На лицо умнейшие, добрые внутри!

На лицо умнейшие, добрые внутри!

Там живут несчастные дети – дикари!

ІІІ.Вроде, не бездельники, и могли бы жить!

Им бы математику взять и отменить

Им бы математику взять и отменить!

Вроде, не бездельники, и могли бы жить!

IV.Формула не учится, график не растет,

Плачут, Богу молятся, контрольная их ждет!

Плачут, Богу молятся, контрольная их ждет!

Может быть, шпаргалочка снова их спасет!

Ведучий 1. Так, математика – предмет хороший,

Її усім і завжди треба вчить,

Хоча б щоб вміти рахувати гроші,

І головне – як їх розподілить.

Казка – легенда «Основна властивість частки»

В одному королівстві, де царицею при дворі була Математика, служили чотири придворні Дами: Сума, Різниця, Добутка і Частка. Сума і Добутка – це Дами найбільш улюблені Царицею. Вони мали свої права, якими користувалися: переставний, сполучний та розподільний закони. Різниця, менш любима, не відставала від них, бо була учасницею розподільного закону та й частково сполучного. Лише Частка, наймолодша Дама королівства, не мала таких прав, якими користувалися інші три. Скромність заважала їй сказати про це Цариці, то жилось їй поки що так собі. Незважаючи на все це, Частка на совість служила повелительці і виконувала всі її розпорядження при діленні.

Одного разу Математика захворіла, що ніхто не сподівався на її одужання. Королівство почало розорятися. Сума, Різниця, Добутка залишили хвору Царицю, лиш Частка залишилася при дворі й піклувалась про хвору, сама варила та подавала ліки з трав. І сталося диво – Цариця одужала і віддячила Частці за її відданість. Лише одній їй дала основну властивість частки (закон), якої не має ніхто. Ця властивість стверджує: ділене і дільник можна ділити або множити на одне й те саме число (відмінне від нуля), і частка при цьому не зміниться.

Ведучий 1. Можна все забути,

Тільки пам’ятай:

Логарифми й призми, бісектрису й катет, ромб і медіану,

Ти не забувай!

Ведучий 2. Можна все забути,

Тільки пам’ятай

Піраміди й синус, похідну й дроби, і таке подібне –

Ти не забувай!

Звучать «Математичні частушки»

  1. Ми веселі дві подружки

Із баяном – братиком

Заспіваємо частушки

Вам про математику.

  1. Знають Ігор, Коля й Вася:

Залік наближається,

А в них з алгебри у зошит

Рівень понижається.

  1. Отака в усіх нас доля

Заліки – страждання:

Не дає списати вчитель

З алгебри завдання.

4) Розв’язав Петрусь задачу,

Тільки мінуса не бачив,

От і сталось, що лимон

Важить майже вісім тонн.

  1. На контрольній ловив гав,

Низький рівень упіймав,

Підглядав в усі книжки,

Переплутав сторінки.

  1. Хто задач не полюбляє,

Тим така і дяка –

З низьким рівнем у знаннях

Й вийде лобуряка!

Ведучий 1. Найдавніша на планеті

Між наук цариця,-

Математика – ти наша

Вірна помічниця.

Ведучий 2. Любі числа, теореми,

Формули чудові,

Ви професій нескінченних

Друзі і основа.

Логічна мініатюра «Корінь»

Старший учень до молодшого6

    • Ти вмієш добувати корінь?

    • Так. Звичайно. Треба потягнути сильніше і корінь буде на поверхні.

    • Ні, я не той корінь маю на увазі. Наприклад, корінь із 9.

    • Це буде «девя», бо у слові «дев’ять» суфікс «ть».

    • Ти мене не зрозумів. Я говорю про квадратний корінь.

    • Квадратних коренів не буває. Бувають стержневі та мичкуваті.

    • Арифметичний корінь з 9.

    • Три, три у квадраті – дев’ять.

Ведучий 1. Глибина і абстракції сила,

Розрахунок в задачах стрункий,

Строга логіка, виклад красивий,

Математиків ваблять віки.

Ведучий 2. Проникаючи в зоряні далі,

В таємниці у недра земної кори

Математика всіх закликає:

«Ти міркуй, фантазуй і твори!»

Звучить пісня на мотив «Місяць на небі…»

Місяць на небі

Зіроньки сяють

Люди нормальні

Всі спочивають,

Тільки Маруся

Алгебру пише

Бідна стомилась,

Ледве що дише.

Хоче школярка

Дуже вже спати

Та на сторожі

Батько і мати.

Завтра контрольна

Треба все вміти,

Щоб не прийшлося

Їй червоніти.

Ведучий 1. Без сумнівів усякий вам розкаже:

Вона з великим стержнем. О!

І, як маленькі без кефіру,

Не може й дня без транспортиру.

Ведучий 2. Завжди з повагою і гордо

Розкаже, що таке ця хорда.

Тому, напевно,в кожнім класі

До розрахунків діти ласі.

Ведучий 1. Методика успішності проста

І аж ніяк не нова

Переконати треба, що твоя математика

Важливіше за будь-який предмет

Ведучий 2. У нас присутні математики, яких ми щиро вітаємо на нашому святі.

Звучить пісня на мотив «Колокола»

І. Она в наш класс стремительно вошла,

А мы еще задачки не списали,

Сердца стучали, как колокола,

Ведь нас, увы, с поличным вы поймали.

ІІ.Она сказала: совести в вас нет…

А мы в ответ: мол, голова болела,

Что отключили вечером нам свет,

И что собачка все тетрадки искусала.

ІІІ.Она опять простила, как всегда,

И задала нам двадцать три задачи,

Ах, наш учитель, добрая звезда,

Мы их всю ночь решали, не иначе!

Ведучий 1. Міняється все, що в людини довкола,

Та світ є незмінним – світ точних наук,

Тож ми математиків красно вітаєм

За ріки із формул на дошках з-під рук.

Ведучий 2. За те, що задачам, важким теоремам

Щодня їм доводиться учнів учить,

Комусь таки треба з цієї дитини

Велику і справжню людину творить!

Ведучий 1. Ось прийшов лист учителю математики від шанувальника. Та це ж освічення у коханні!

Освідчення

Заради Вас я готовий стати гіпотенузою у всіх трикутниках життя.

Я готовий прямувати до нескінченності заради піднесення до найвищого ступеня Вашого імені.

Я не можу знайти радіус для опису кола моїх почуттів, які мене надихають на обчислення первісної енного порядку.

Якщо Ви не відповісте мені взаємністю, моє серце зменшиться і стане нескінченно малою величиною або розділиться на невідомий дільник без остачі.

Я сподіваюсь, що наші стосунки будуть завжди відбуватися за законом пропорційної незалежності.

Завжди Ваш – Інтеграл Логарифмович Похідний.

Ведучий 1. Продовжуючи тему кохання в математиці, послухайте ще одну історію.

Звучить пісня «Хвастать, милая, не стану…»

  1. Хвастать, милая, не стану

Знаю я, что говорю,

Теоремы я все знаю производную беру.

Обо мне все люди скажут:

Математик хоть куда!

Тесты на 12 баллов

Выполняю я всегда!

  1. С математикой мы рядом

И на расстоянии

Без нее мы как без сердца

Жить не в состоянии!

Площадь круга, объем шара,

Так люблю я вычислять,

Логарифмы, интегралы,

Не дают мне унывать!

Ведучий 1. І знов побажання вам строгі і точні

Щоб учні розумні були всі підряд.

Мізки щоб у них – наче той калькулятор

І в кожного творчий, плюсовий заряд!

Ведучий 2. Сьогодні спочиньте, хай пісня хороша

Для вас в цю хвилину сердечно звучить,

Бо знаєм ми точно, із піснею легше

І вам, математикам, в світі прожить!

Звучить пісня на мотив «Смерека»

1.Всі задачі розв’язали

І зошити поздавали.

Я сиджу і ледь не плачу –

Не зміг розв’язать задачу.

Приспів:

Ой, задачо!

Розв’яжись мені, задачо!

Чом я над тобою плачу?

Ох, важка ж оця задача! (двічі)

2.Чи у хлопців запитати,

Чи в дівчат її списати?

Як же мені з нею бути,

Ви порадьте мені , люди!

Ведучий 1. Тепер вже останнє слово, шановні,

Це побажання для вас головне.

Хай красною буде учительська доля,

Щоб добре вам всім працювалося в школі,

Рятує хай Ангел – Спаситель всіх вас,

Щасливі й здорові були щоб весь час!

Ведучий 2. Хай мрія прекрасна веде вас в життя.

Щоб ладилось все й велось до пуття.

Живе хай Надія і живить серця

Натхнення і творчість дає без кінця,

Не зникне хай віра в казки й чудеса,

Хай будуть із вами любов і краса!

Ведучий 1. Щиро дякуємо вас за те, що ви э! Адже математика – цариця всіх наук лише завдяки вашій кропіткій праці. Це ви навчаєте своїх учнів та примножуєте досягнення математики!

Звучить пісня «Математик»(співає вчитель)

  1. Что-то, милый, на меня ты смотришь искоса,

Ты мне лучше теорему докажи

Отличи равно от плюса и от минуса

И к задаче уравнение сложи.

И не надо меня мучить предложеньями

Что, мол, завтра ты все будешь лучше знать

Я же знаю, после дня рождения, ты отправишься с девчонкою гулять.

Припев: Работа вся на нервах

Нечего сказать,

Но как бы не хотел ты

Будешь ты все знать:

Тангенс и котангенс,

Биквадрат и Пи,

Интеграл и синус

Все усвоишь ты!

  1. Я же думала, что ты окличник кругленький,

Что новинки ты усвоишь налету,

Ну а ты какой-то очень, очень глухенький,

Приходи с заданьем на дом, помогу,

И учи скорей квадрата построение,

На контрольной я тебе списать не дам.

Ну давай с тобой устроим день рождение

Твоїм маленьким, но все – таки мозгам.

Припев:

Ведучий 1. Манить нас знань величезна висота,

Така солодка нам навчання мука,

Ми любим всі науки, та найкраща –

Математики наука.

Ведучий 2. Математика, шановний, - це складна наука!

Щоб засвоїти її, не чухай за вухом,

Нахиляйся – й до роботи, пізнай невідоме,

Якщо хочеш вийти в світ і стати відомим.

Щоб чогось міг досягти, не лінись учитись,

Всі ці факти у житті можуть знадобитись!

Ведучий 1. Наше свято закінчується, але не закінчуються наші подорожі країною Математика!

Ведучий 2. До нової зустрічі, друзі та шановні гості!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесу»
Левченко Вікторія Володимирівна
30 годин
590 грн