Виховний захід "Любо нам гратися"

Опис документу:
Ознайомити дітей з різноманітними іграми,з історією виникнення ляльки; виховувати почуття відповідальності, справедливості, колективізму, згуртованості, дружби, любов до народної творчості; розвивати вміння декламувати вірші

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Свято «Любо нам гратися»

Мета: ознайомити дітей з різноманітними іграми, виховувати почуття відповідальності, справедливості, колективізму, згуртованості, дружби.

Обладнання: повітряні кульки, фонограма із записом пісні «Маленька країна», «Котик», «Пісня про Чебурашку», клубок, іграшки, кошик.

Вчитель.

Увага! Увага!

Ми розпочинаємо гри свято.

І раді сьогодні

Усіх вас вітати!

На святі нашими гостями

Стануть іграшки і гра.

Ви готові розважатись?

Присідайте, будем гратись!

(Діти сідають за парти, іграшки кладуть біля себе.

Звучить пісня «Маленькая страна»)

Вчитель. Кожен дорослий приходить у своє теперішнє життя з Маленької країни. Вона зветься Дитинство. Чарівна країна! А господарі у ній – діти – найчудовіший народ на планеті! Людина завжди грається у що-небудь. І це дійсно так: ігри та іграшки до вподоби і дітям, і дорослим. Але зі справжньою насолодою і користю людина грається лише у дитинстві.

Давайте всі разом вирушимо до Маленької Країни. Ми не будемо нікуди йти, а тим більше їхати, ми просто зараз розпочинаємо свято гри та іграшки «Любо нам гратися!».

(По черзі виходять діти зі своїми улюбленими іграшками, декламують про них вірші).

Ведмедик

Я ведмедика люблю.

Не скубу його, не бю.

А беру малого в ліжко,

Пригорну і вкрию ніжки.

Заспіваю: «Люлі-лю,

Я ведмедика люблю!»

Мячик

Скаче мячик по підлозі,

По підлозі й на дорозі.

А тоді у двері – хвіть!

Ой, ловіть його, ловіть!

Доганяйте, зупиняйте,

І дитині в руки дайте.

Мій КРАЗ

Маленький КРАЗ

Обїздив весь гараж.

Побачив сто країв,

Додому захотів.

Зайчатко

Ти, зайчатко Довговушко,

Не тікай від мене.

Не ховайся поза кущик

У траву зелену!

Треба в хаті з іграшками

Мирно, дружно жити.

Ти ж не дикий сірий заєць,

Ти з сукна пошите.

Як мені купили лошатко

В мене дуже добрий татко –

Він купив мені лошатко –

Справжнє, тепле і руде –

Воно вушками пряде.

В нього зірочка на лобі,

В нього грива золота.

І тепер я вже не буду

Запрягать свого кота.

Будівельні брусики

Маю брусиків багато

Починаю будувати.

І збудую я світлицю

Для малої Мурки-киці.

Та не хоче киця

Жити у світлиці.

Розвалила стіни лапою

І сховалась під канапою.

(Пісня «Котик»)

Вчитель. Кожен рік приносить нові й нові іграшки та ігри. Ваше дитинство – це час комютерних ігор та механічних іграшок. Ляльки Барбі та Сінді. Перша Барбі зявилася у 1959 році на американській виставці іграшок. Щосекунди у світі купується дві Барбі.

У давнину вважали: чим краще дитина грається з лялькою, тим більшим є достаток в сімї. А як же раніше робили ляльку? Брали шматок тканини, начиняли її ганчір’ям і зав’язували вузол. Це була голівка. Потім цю голівку перевязували червоними або чорними нитками, щоб утворилося обличчя. До кінців тканини привязували клапті, які нагадували спідницю та запаску. На голову завязували хустку.

(Танок з лялькою)

(Дівчатка сідають на стільці і колишуть ляльок)

1-а дівчинка.

Йди до мене спати, Машо,

Киця хай поспить сама,

Ти мені не тільки лялька,

Ти мені немов сестра.

Машо, Машо, спи, маленька,

І дивись солодкі сни.

Буду я тобі як ненька,

Що несе пісні весни.

Поговорю і розраджу,

Заколишу і присплю.

Треба – казку розкажу

І, як мама притулюсь.

А-а-а-а!

2-а дівчинка

Люлі, Олю, люлі – спи,

Хай тобі присняться сни.

Ми також були маленькі, слухались своєї неньки.

А тепер попідростали,

Вже немов дорослі стали.

І колишем чужі сни

Лялько Олю, спи, засни!

Ти у мене ще маленька,

Буду я у тебе ненька.

Слухай старших і шануй,

І не плач, не вередуй!

А-а-а-а!

3-а дівчинка.

Це ж чому у Тані

Щічки свіжі і румяні?

А тому, що Таня наша

Їсть і борщ , і хліб, і кашу.

Принесу з криниці

Свіжої водиці,

Буду умивати,

Буду промовляти:

  • Водичко, водичко,

Умий Тані личко,

Рожеве та біле,

Як яблучко спіле!

А-а-а-а!

4-а дівчинка.

Спи, моя лялечко,

Спи, моя втіхо.

Разом з тобою літери вчили.

Спи, моя ластівко,

Спи, моя мила.

Спи, моя крихітко, В теплім куточку.

Я піду в школу,

А ти в дитсадочок.

А-а-а-а!

Вчитель. А зараз до нас завітає гостя. З її допомогою можна довідатися багато чого нового і цікавого. Вона допомагає вам виростати гарними людьми, обєднує учнів у колектив, де кожен може виявити свої здібності, стати, хай поки ще ненадовго, тим, ким він мріє: космонавтом, лікарем, будівельником… Зустрічайте.

Гра. Вітаю вас діти,

Я в гостях у вас.

Імя в мене гарне,

Імя просто клас.

Іду із вами в школу я,

І знає дітвора

Ім’я моє гарненьке:

Весела дивна Гра!

Лікую всі хвороби я,

І всі кричать «Ура!»

Якщо ви ніс похнюпили,

Над вами я глузую,

І швидко я і весело

Вам настрій подарую.

Тепер мене впізнали ви,

Й настала вже пора,

Сказати, що вгадали ви,

Як звати мене?

Діти. Гра!

Гра. Ой, які ви молодці! Так мене звати Гра. Примчала я до вас з далекої сторони, де живуть загадки, ігри та забави.

А ви хотіли б потрапити в цю країну7

Діти. Так!

Гра. Добре, я вас обовязково туди поведу, а зараз ми з вами познайомимося. Я назву своє імя, а потім ви разом скаже , як звати вас. Мене звати Гра .

(Діти разом називають кожен своє імя)

Гра. От і познайомилися. А зараз пограємо у гру «Кого більше? Хлопчиків чи дівчаток?». За моєю командою хлопчики вигукують слово «Гра», а дівчатка «Ура».

Ну все, тепер я бачу, що тут зібралися сильні, дружні, веселі дітки.

А ще маю кошик я гарненький,

В ньому загадок повненько.

Хто зуміє відгадати,

Того буду пригощати.

Загадки про іграшки

1. Буркотливий, вайлуватий,

Ходить лісом дід лахматий.

Одягнувся в кожушину,

Мед шукає і ожину. (Ведмедик)

2. Дуже товсті ноги маю,

Ледве їх переставляю.

Сам високий я на зріст,

Замість рота в мене хвіст. (Слон)

3. Не говорить, не співає,

А хто до хазяїна йде –

Знати дає. (Собачка)

4. Два колеса підряд,

Їх ногами вертять.

А поверх торчком

Сам хазяїн крячком. (Велосипед)

5. Пухнаста та вусата,

Молочко полюбляє,

Пісеньки співає. (Кішка)

От і кошик спорожнів.

Що ж це там лежить на дні?

Це – клубочок не простий,

Це клубочок – чарівний.

Поведе він далі вас.

Діти, ви не гайте час,

Прощавайте, прощавайте

Від клубка не відставайте.

(Передає клубок вчительці)

Вчитель.

Перша гра, перша гра.

Починати вже пора.

(Гра «Будь уважний». Гравець із завязаними очима навпомацки дістає іграшку тваринки. Називає її, уточнює дика вона чи свійська).

Вчитель.

Клубочку, клубочку,

Котись гарненько.

Покажи ти нам дорогу,

Де гра веселенька.

Матуся-Граюся

Я Матуся-Граюся,

Усіма я так зовуся,

Бо без гри та розважання

Я не визнаю навчання.

Зараз пограємо в українську народну гру «Десь тут була Подоляночка». Всі утворюють коло. Одна дівчинка встає в середину і жестами показує те, що інші співають:

Десь тут була Подоляночка,

Десь тут була молоденькая;

Тут вона впала, до землі припала!

Личко не вмивала, бо води не мала.

Ой встань, ой встань, Подоляночко,

Обмий личко, як ту скляночку.

Візьмися в боки за свої скоки.

Підскоч до раю, бери дівча скраю.

Матуся-Граюся

Клубочку, клубочку,

Котися гарненько.

(Передає клубок Татусю-Граюсю)

Татусь-Граюсь

Звучи, звучи, мій голосе,

Звучи гучніш, гучніш,

І всім хто любить гру

Допоможи скоріш!

Татусь-Граюсь

Взимку всі діти дуже люблять ліпити Сніговика. Наш Сніговик малюнковий, але художник забув одну деталь. Давайте подивимося, і відгадаємо, що ж не вистачає Сніговику.

Пограємо з вами в гру «Причепи ніс Сніговику»

Клубочку, клубочку.

Котися гарненько.

(Передає клубок Грайлику-Питайлику)

Грайлик-Питайлик

Привіт, я Грайлик-Питайлик.

Зігратись хочеться мені

Із вами друзі в «Так чи ні»

Вам запитання задаю,

Готуйте відповідь свою.

Відповідай, коли мастак

Єдиним словом «ні» чи «так».

Гра «Так чи ні»

Скажіть, співає сом пісні?

Не гайте з відповіддю. – Ні!

Чи вміє плавати гусак?

Ну що на це сказати? – Так!

Скажіть мені, червоний мак

В морозну пору квітне? – Ні!

А крокодили на сосні

Свої будують гнізда?! – Ні!

Чи достигають навесні

Пшениця й жито в полі? – Ні!

Ріка біжить у далині

Чи є у неї ноги? – Ні!

Чи правда це, що вовк

Наївся груш і яблук? – Ні!

А під кінець кажіть мені,

Цікава гра у «Так чи ні»? – Так! Пограємо ще в гру?

Гра «Ми чи це не ми»

  • Хто найкращий скрізь і всюди?

  • Хто кмітливий кажуть люди?

  • Хто за друзів вболіває?

  • Хто синці всим набиває?

  • Хто сьогодні в ігри грає?

  • Хто танцює і співає?

  • На перервах галасує?

  • Хто добра всім побажає?

  • Хто говорить завжди щиро?

  • Хто веселий і кмітливий?

  • Хто плаксивий й вередливий?

  • Ну, а хто хвалько найбільший?

От чудово! Що зустрілися ми знову

Грайлик-Питайлик

Клубочку, клубочку,

Котися гарненько.

(Передає клубок Сміхотуну)

Сміхотун

Я – Сміхотун,

Дуже люблю всіх смішити.

Але зараз ви нас будете веселити

(Пісня «Промінчик» чи «Дощик»)

Смішинки

Не заважатиму

-- Тату! – вигукнув Степан, --

Купи мені барабан.

-- Та у нашій синку хаті

шуму й так дуже багато!

-- Я ж на ньому буду грать,

Як ви ляжете вже спать.

Тенісист

-- От я в теніс добре граю! –

Всіх майстрів перемагаю!

Від моєї гри щораз

У захопленні був клас!

-- Де ж він бачив загадкову

В теніс гру твою чудову?

-- Клас не бачив. як я грав!

Це я їм розповідав.

Сміхотун

От і розсмішили мене. Але мені хочеться пограти з вами в гру. А називається вона «Баба Яга».

Хто скаже, що потрібно Бабі Язі, щоб вона літала?

Так, ступа і мітла. Ми сьогодні побуваємо з вами в ролі Баби Яги. Для цього нам потрібне відро – це буде ступа та швабра – це її мітла. Однією ногою стаємо в «ступу» тримаємо мітлу і в путь.

Ділимося на дві команди. Стаємо в дві колони.

(Проводить гру)

Клубочку, клубочку,

Котися гарненько.

(Передає клубок Веселунці)

Веселунка

Привіт, я Веселунка.

Хай лунає дружній сміх,

Хай ця гра потішить всіх.

Ви вже всі з нетерпінням чекаєте новорічних свят. Наступний рік за східним календарем – рік Бика. Зараз ми пограємо в гру «Домалюй корові…»

(Гра «Павутинка запитань»).

Сядьте, будь ласка, в одне велике коло. У кожного із вас зараз є можливість задати комусь із вас питання, яке вас цікавить. Можливо, вас цікавить чим займаються ваші друзі у вільний час чи які у них улюблені страви, іграшки чи ігри, чи є них сестри чи братик та інші запитання. Ви повинні назвати імя того, до кого ви звертаєтеся, і тримаючи кінець нитки передати клубок. Якщо ви не хочете ставити запитання, то передай клубок іншому.

Веселунка

Клубочку, клубочку,

Котися гарненько.

(Передає клубок вчительці

(Пісня «Промінчик»)

Вчитель.

(Гра «В цьому класі ми сімя»)

В цьому класі ми сім’я – 1, 2, 3, ти і ви, і я – 1, 2, 3, посміхнись тому, хто зліва, посміхнись тому, хто справа, ми одна сім’я. (Потім під музику діти співають і виконують рухи: руку дай тому, хто зліва, руку дай тому, хто справа, обніми того, хто зліва, обніми того, хто справа, розсміши того, хто зліва, розсміши того, хто справа. В цьому класі ми сімя – 1, 2, 3, ти і ми, і ви і я – 1, 2, 3.

Гра – це світ чарівний та незнанний,

Гра – це диво, сповнене краси.

Поринуть у гру – це ж бо так цікаво.

Це справді свято, радість для душі.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
1
6
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!