Виховний захід "Дружні стосунки"

Опис документу:
А дружити треба вміти. Визначним є перевага добра. Виховуємо в учнів бажання жити в мирі і злагоді. Головне те, що самі учні виробляють правила А дружити треба вміти. Визначним є перевага добра. Виховуємо в учнів бажання жити в мирі і злагоді. Головне те, що самі учні виробляють правила дружби з іншими. з іншими.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Виховна година  «А дружити треба вміти»

Мета. Виховувати дружні стосунки між школярами, розкрити перевагу добра злом. Виховувати бажання жити в мирі й злагоді з рідними, близькими.

Вчитель. Сьогодні ми поговоримо про те, які повинні бути стосунки між школярами в колективі. 16 учнів класу це колектив. Вас багато, і всі такі різні. Одні дівчатка не схожі на інших дівчаток, одні хлопчики не схожі на інших хлопчиків. Та ще ж і дівчатка не схожі на хлопчиків. Ото так! А все це зветься клас! А ще колектив! А щоб цей колектив був дружний, треба, щоб кожен хлопчик і кожна дівчинка цього хотіли, прагнули до цього. Щоб не було, як у байці Л. Глібова «Лебідь, Рак та Щука». (Читає вчитель).

Я думаю, що у нашому класі не буде так, як у байці. Хто хоче бути Лебедем, Щукою, Раком? Ніхто! А чому? Бо між ними не було миру і злагоди. Тому віз залишився на місці. Не було ладу. А що таке лад? Мир, злагода і лад починається з вашого дому, з вашої сім'ї, з мами, тата і вас. Лад — це коли усі знають, що робити, коли, хто має слухатись і кого слухатись, кого шанувати, за що відповідати. Всі питання в сім'ї вирішують дружно, сім'єю, як бути і що чинити. Коли у родині лад і мир, то їм радісно і добре живеться. І дім цей у пошані. А немає у сім'ї ладу, не буде і миру. Тоді буде горе. І в класному колективі повинен бути лад, мир і дружба між учнями.

II. Запам'ятай правила дружби.

1. Дружба — це правда і чесність кожного.

2. Поважай тих, з ким дружиш.

3. Що вимагаю від друга, насамперед вимагаю від себе.

4. Ніколи нікого не обманюй, не ображай.

5. Ні до кого не чіпляйся, грай чесно, не дражнись.

6. Будь терплячим, не засмучуйся через невдачу.

III. Дружбу треба берегти, як зіницю ока.

Народ склав прислів'я про дружбу.

  • Дружній череді й вовк не страшний.

  • Які люди, таке й життя буде.

  • В товаристві лад — усяк тому рад.

IV. Читання вірша.

ЩО ЦЕ ЗНАЧИТЬ - НЕ ДРУЖИТИ

Що це значить — не дружити,

Жити так — одинаком?

Не дружити це ходити

Не дверима, а вікном.

Це без друга, без подружки

На перерві у кутку

Розправлятись самотужки

З апельсином нашвидку.

Це дивитись, наче в книжку,

Набік з видом кам'яним,

А насправді тишком-нишком

Роздавати штурхани.

В школі вчитись й не дружити

Це, повірте, все одно,

Що, заплющившись,сидіти

І дивитись у вікно.

(О. Сенатович).

V. Друг... Який він? Чемний, вихований, подільчивий, спокійний чи грубий, злий і жадібний?

VI. Розповіді учнів про друга.

VII. Послухайте вірш А. Костецького «Утрьох». Подумайте, чому Славко залишився сам, без друзів?

Славкові, що з квартири сорок, велосипед купили вчора.

Він зразу в двір його потяг, прудкого та дзвінкого,

все хизувався ним, та нас не підпускав до нього.

Просив Юрко: — Ну дай хоч раз проїду метрів двісті!

А він Юркові: Ач який! Свого купи та їзди. І я просив.

Та він: Моє! і нам кататись не дає...

Ну й що, нехай! А ми зате разом в кіно ходили,

разом у нашому дворі співали скільки сили,

а потім грали у квачі, аж поки вечір не почавсь.

А що Славко?

Він сам-один сидів з велосипедом і вже кататись не хотів.

Отак йому і треба! А зараз подумай, як ти поведешся?

    1. Ти їздиш на велосипеді, а товариш просить покататися. Скажеш:

  • Нехай тобі тато купить велосипед, тоді й покатаєшся.

  • Дозволю товаришеві покататись.

  • Не дозволю кататись, поки не принесе багато цукерок.

    1. Зараз перевіримо, який ти друг. На перерві ти поспішаєш до їдальні. Назустріч тобі дівчинка. Ти випадково її штовхнув. Вона падає і плаче. Як ти вчиниш?

  • Побіжиш далі, адже так їсти хочеться

  • Крикнеш: «Гей, роззяво, дивитися треба!»

  • Скажеш: «Вибач!» і побіжиш далі.

  • Допоможеш дівчинці встати і вибачишся.

  1. Послухайте вірш А.Костецького «Чемний герой».

Вітьок-третьокласник

крокує додому героєм таким,

що й не снилось нікому.

Аж раптом назустріч першак.

Всміхнувсь Вітько і промовив:

  • Так-так! — і, випнувши груди,

підходить до нього: — Гей, ти!

Треба старшим давати дорогу!

І хлопця малого портфелем як лясне!

Аж всівся на землю малий першокласник...

Вітько реготнув: — Так і треба, щоб знав!

І далі по вулиці покрокував.

Іде і пишається подвигом власним.

Висновок. Звичайно, Вітько не може бути вам другом.

А ще пам'ятайте, діти! Є така книга в Україні «Декларація прав людини». У ній записано: «Ніхто не має права ображати іншу людину, принижувати її і жорстоко з нею поводитись». Усі народжуються вільними і рівними. Усі повинні ставитись один до одного як брати і сестри.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Психологічні особливості навчання вчителів у системі формальної і неформальної освіти»
Швень Ярослава Леонідівна
24 години
490 грн