Виховний захід "Дорожній рух"

Опис документу:
Матеріал розробки допоможе розширити поняття дітей про правила безпечної поведінки на вулицях і дорогах;розвивати увагу дітей, уміння переходити дорогу, викликати інтерес до професії інспектора ДАІ; закріпити та поглибити знання дітей з правил дорожнього руху; формувати звичку не порушувати ПДР, уникати небезпеки на дорозі, запобігати травматизму; виховувати дисциплінованість пішохода, дбайливе ставлення до свого здоров’я і життя, повагу до встановлених правил і бажання їх знати та виконувати.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Дорожній рух

Мета: розширити поняття дітей про правила безпечної поведінки на вулицях і дорогах;розвивати увагу дітей, уміння переходити дорогу, викликати інтерес до професії інспектора ДАІ; закріпити та поглибити знання дітей з правил дорожнього руху; формувати звичку не порушувати ПДР, уникати небезпеки на дорозі, запобігати травматизму; виховувати дисциплінованість пішохода, дбайливе ставлення до свого здоров’я і життя, повагу до встановлених правил і бажання їх знати та виконувати;

Обладнання: дорожні знаки, маски героїв, малюнки дітей із правил руху, плакати.

Хід заходу

Уч. Добрий день гостям всім щире,

Хай живеться вам у мирі.

Хай лунає всюди пісня й сміх,

На свято наше запрошуємо всіх.

Ведуча. Сучасний світ живе бурхливим, стрімким життям. Вулицями мчать автомобілі та автобуси, тролейбуси та трамваї. Для того, щоб ваш шлях був безпечним, ви повинні знати правила дорожнього руху. До речі, з’явилися вони дуже давно. У січні 1683 року (більше 400 років тому назад) цар Петро I видав указ про введення правил дорожнього руху. Ці правила вказували на те, де можна було їздити, де зупинятися кінним екіпажам. А зараз ми пропонуємо вам поринути у казкову подорож стежками дорожнього руху.

(Створюється вуличний гомін, лунають автомобільні сигнали, міліцейський свисток. Чути крики: “Ой!”, “Ай!”. Забігає Незнайко)

Незнайко. Велике місто – просто горе...

Я розгубився: “Ой!” і “Ай!”,

Не знаю знаків світлофора,

Ледь не потрапив під трамвай.

Авто, автобуси, трамваї

Туди-сюди вправно снують,

Я впав у розпач і не знаю:

То де ж дорогу перетнуть

Ведуча. Незнайку, допоможуть тобі у цьому учні 2 класу, які дружать зі Світлофором та дорожніми знаками. Запрошуємо тебе на наше свято, Незнайку.

Незнайко. Дякую. (Сідає)

Уч. А свято буде в нас не звичне,

І навіть не новорічне.

Тож наберіться, діти, духу,

Бо свято це із правил руху.

Уч. Все, що ви побачите,

Все запам’ятайте,

Для життєвої безпеки

Підказок не чекайте.

Щоб не трапилось біди,

Пам’ятайте це завжди!

Вед. А тепер я хочу запитати, кого бракує на нашому святі?

Він красивий, кольоровий,

Має зір такий чудовий.

Перехожим всім моргає,

Очей же він аж троє має.

Діти. Світлофор.

(Лунає запис пісні “Зелене світло”, виходить Світлофор)

Світлофор. Я – Світлофор! Познайомимось, з вами?

Я вас навчу по дорозі ходити.

Маю три ока, ними моргаю:

По черзі вмикаю і вимикаю.

Оком червоним

Блимну, то знайте:

Йти небезпечно,

Тож зачекайте!

 Що на червоний

Не можна іти –

Знають, напевне, -

Навіть коти!

 Бачиш – зелене

Світиться око.

Сміливо йди

Не буде мороки!

 Колір зелений –

Колір надії.

Тож сподіваюсь,

Вірю і мрію,

 Що на зелений

Будуть іти

Діти, дорослі

І навіть коти!

Міліціонер. (Дивується, хитає головою, коли побачив вовка.) Громадянине зачекайте!

Вовк. Ну, що ще? Мені ніколи, я поспішаю! Ви хто такі? А що трапилося?

Міліціонер. По-перше, ви увірвалися на сцену, змінили хід свята, а у нас з дітками дуже серйозна розмова. По-друге, ви порушили правила дорожнього руху.

Вовк. Так? (Чухає потилицю.) Але ж ми у казці, а в казці усе не за правилами.

Міліціонер. Наша казка якраз про правила.

Вовк. Про які ще там правила?

Міліціонер. Про правила дорожнього руху! (Вовк махає рукою і тікає. Лунає дзвоник.)

Уч. О, школа! І тут, значить, є школа?

Уч . Ця школа незвична! Заняття в ній допомагають прожити до старості.

Уч. А що там вивчають?

Уч. А ось що!...

Пісня «Дорожній рух»

Знак дорожній розпізнать,

Щоб могли застосувать,

Вчать у школі (3р).

Твердо правила всі знать,

Пам’ятать, виконувать,

Вчать у школі (3р).

Світлофор замиготів.

Розуміть його без слів

Вчать у школі (3р).

Твердо правила всі знать

Пам’ятать, виконувать,

Вчать у школі (3р).

Як дорогу перейти,

Щоб не сталося біди

Вчать у школі (3р).

Уч.Ой! А що то за іномарка летить так швидко?

Ведмідь. Р-р-р-розійдись, відійди!

Р-р-р-розбігайтесь хто-куди!

Бачте, я купив велосипед,

Легкий наче крила.

Отже, я тепер крутий,

І ні до кого мені

Тут нема діла.

Бер-р-р-режись, р-р-розійдись!

(Чути свисток, міліціонер зупиняє ведмедя)

Міліціонер. Порушуєте.

Ведмідь. Що порушую?

Міліціонер. Правила дорожнього руху.

Ведмідь. А я їх не знаю.

Міліціонер. Дуже погано. Всі правила дорожнього руху й усі положення ви маєте знати, як таблицю множення!

Ведмідь. А де і як їх можна вивчити?

Міліціонер. Дуже просто. У нас зараз іде урок поваги до правил дорожнього руху. Слухайте й запам’ятовуйте.

Уч. Для руху транспорту існує проїжджа частина дороги. Для руху пішоходів – тротуар.

Учень . Під час руху по тротуару необхідно триматися правої сторони, щоб не заважати іншим.

Кіт Мусій. Піду я прогуляюся, на вулиці пограюся.

Міліціонер. А чи можна гратися на дорозі?

Кіт Мусій. Залежить, у що? У шахи не можна, бо машина фігури позбиває. А у м’яча можна, ще й як!

(Звучить музика “Чорний кіт” кіт танцює)

Ведуча. І ось завив автомобіль, Мусій відчув страшенний біль!

Кіт Мусій. Няв! Няв!!! Ой, лишенько! Мій хвіст!

(Вибігає Айболит)

Айболит. Ти ж сам під колеса поліз!

Кіт Мусій. Поки що всі неприємності мої, бо до мене йде інспектор ДАІ.

Міліціонер. Усім треба перш, ніж мандрувати, дорожню грамоту вивчати!

Уч. Знайте, друзі, дітворі

Можна тільки у дворі

Гратись, бігати, стрибати

Чи м’яча гуртом ганяти.

На дорозі ж – знає кожен –

Гратися ніяк не можна!

Айболит. Іди, дорогенький, будемо вивчати правила дорожнього руху.

Ведуча. Що це ще з дивина?

Хто на вулиці гуля?

Бачу, знову, як завжди,

Недалеко до біди.

(Йдуть черепаха і левеня)

Черепаха На асфальті я лежу,

І де хочу, там ходжу.

Все ходжу, і ходжу,

А стомлюся – полежу (лягає)

Левеня. Тітонько Черепахо, на дорозі лежати не можна. Буде біда.

Черепаха. А то мене не хвилює. Головне, що мені сухо і тепло.

Левеня. Тітонько Черепахо, он до нас міліція іде.

Черепаха. Левенятко пристає,

Полежати не дає,

Ну, а я все лежу,

“Відчепись”, - йому кажу

Міліціонер. (свистить). Даремно ви, громадянко Черепахо, не слухаєтесь Левенятка. Воно правила дорожні знає й розуміє.

Левеня. А як же!

Міліціонер. Правила руху в нашій країні

Для пішоходів усюди єдині

Знати добре їх усі повинні:

Навіть і дорослі люди...

От тоді порядок буде.

(Левеня і Черепаха йдуть)

Світлофор. Як переходиш вулицю,

На розі зупинись

І, перш за все, уважно

На мене подивись.

Я шлях вкажу надійний, де небезпек нема.

Трикольорове око

Я маю не дарма.

Пісня «Пішоходи»

Пішоходи всі ми,
Бо ще ходим до школи.
Правила ми свої
Не порушимо ніколи,
А коли підростем -
Іномарки придбаєм,
Як зупинить ДАІ,
Пісню цю заспіваєм.

Приспів:

Червоний колір -
Він всіх нас зупиняє.
Ну,а жовтий благає:
Трішки зачекай.
Зелений колір
Усім рух дозволяє.
Кольори світлофора завжди ти пам’ятай.

2.

Щоб не сталося біди,
Треба знаки усі знати.
Ми попросимо в ДАІ
Штрафи вищі підняти,
Бо лиш тільки тоді
Всі замисляться люди
І у нас ДТП більше ніколи не буде.

Приспів:

Червоний колір -
Він всіх нас зупиняє.
Ну а жовтий благає:
Трішки зачекай.
Зелений колір
Усім рух дозволяє.

Уч. Загорівсь зелений колір –

Переходить пішохід.

А червоний колір світить –

Це сигнал: “Стояти слід!”.

Уч. А як жовтий колір бачиш –

Почекати варто теж.

Подружись зі Світлофором –

Лихо завжди обминеш!

Уч. Пам’ятай, пішохід,

Перехрестя – перехід.

На зупинці почекай

І автобус, і трамвай.

Уч. Повторюйте всі на світі.

Правила дорожні.

Бо без них же, люди добрі,

Нам прожить не можна!

(Виходить Дорожній знак, утирає сльози)

Ведуча. А хто там іде і плаче?

Знак. Я – Дорожній знак. Мене та моїх друзів зачарувала пані Аварія. Допоможіть нам, будь ласка!

Ведуча. Діти, допоможемо знакам?

Діти. Так!

Ведуча. Щоб звільнити усі знаки,

Треба, друзі, дещо знати.

Айболит іде до нас,

Про усе розкаже враз.

Айболит. Діти, я прийшов допомогти врятувати Дорожні знаки. Для цього вам треба відгадати загадки.

Загадки

  Лежить верба посеред села,

  Розпустила гілля у кожне пір’я. (Дорога)

Тримаюсь тільки на ходу,

А якщо стану, то впаду. (Велосипед)

Як переходиш вулицю,

То завжди зупинись,

  І перш за все з увагою

  На мене подивись.

  Я шлях вкажу надійний,

  Де небезпек нема,

  Трикольорові очі

  Я маю недарма...  (Світлофор)

Два брати спереду йдуть,
За ними двоє ще женуться.
Біжать, ніяк не доженуть,

Об землю спересердя б'ються.  (Колеса)

Я не їм вівса і сіна,

Дайте випити бензину,

Усіх коней обжену.

Кого хоч наздожену? (Авто)

Дім по вулиці повзе,
На роботу всіх везе.
Не на курячих ногах,
У гумових чобітках. (Автобус)

Маленькі будиночки
Містом біжать.
Хлопчики й дівчатка
В будиночках сидять. (Трамвай)

Чудо-двірник перед нами
Величезними руками
За одну хвилинку згріб
На дорозі білий сніг. (Снігозбиральна машина)

Чи їздив ти у цій машині?

Шашки на боку та спині.

Кого хочеш здожену.

Куди хочеш відвезу.(Таксі)

Залізні подружки

Тримаються за руки.

Одна з трубою

Їх тягне за собою? (Поїзд)

Під землею, подивіться,
Незвичайна залізниця,
Сновигають поїзди:
Цей — туди, а той — сюди.
Ми до станції «Дніпро»
Їдем з татом на… (Метро).

Айболит Молодці діти. Всі загадки відгадали , нам на поміч поспішали.

Уч. Як же йти безпечно скоро, як не видно світлофора?!

Уч. Подивись ліворуч,

На середині – праворуч,

Усі машини пропусти

І на той бік поспіши.

Уч. Переходити нам слід

Тільки там, де перехід.

А доріжку пішохідну,

Наче зебру, добре видно.

Уч. Ось велике перехрестя,

Там за ним до школи вхід.

Брате, тут для пішоходів

Є підземний перехід.

Уч. Будь уважним.

Постривай –

Ззаду не обходь трамвай.

А тролейбус і автобус

Тільки ззаду оббігай!

Уч. Як не глянув ти ліворуч,

Не дав транспорту пройти –

Той не зможеш ти безпечно

Вулицю всю перейти.

Уч. Громадський транспорт на дорозі

Не слід тобі чекати,

Так твердять правила дорожні –

Їх треба поважати!

Уч. Вибігати на дорогу – дуже небезпечно

Та до того ж, коли там – мчить транспорт безкінечно!

Уч. Водій не встигне повернути,

Якщо ти раптом зміниш рух.

Тому порадою тут буде -

Не змінювати різко смуг.

Уч. Як виїхав ти на дорогу, то знай одну пересторогу:

Педалі швидко не крути, а всі машини пропусти!

Уч. Припарковане авто зменшить оглядовість,

Тому вихід із-за нього – це жахлива повість.

Айболит. Молодці діти. Ви багато знаєте. (вбігає пані Аварія)

Аварія. Що, діточки, захотіли на дорогах навести лад? Не дозволю! Не дам!

Айболит. Пані Аваріє, йди-но сюди. І дорожні знаки негайно відпусти. За те, що ти не знаєш Правил руху, та ще й Дорожні знаки зачарувала, я зроблю тобі “великий укол”.

Аварія. Ой, не треба уколу! Я відпускаю ваші знаки, а сама зникаю. (розвішує знаки)

Уч. Ми - дорожні знаки –

Нас потрібно знати

Водіям і пішоходам,

Тим, хто їздить і хто ходить,

І дорослим, і малим –

Знаки треба знати всім!

Знак 1. 32 Водій гальмує тут уважно,

Ну, а за ним його сусід.

А люди йдуть собі поважно,

Бо пішохідний перехід!

Знак 1.33. Ще більш уважним треба бути,

Як край дороги школа є.

Бо діти можуть і забути,

Що цілий ряд машин снує.

Знак 1.39.А ось і інша небезпека —

Хто знає, що в собі таїть?

Обвал дороги недалеко?

Чи впало дерево й лежить?

Усе, звичайно, може бути:

Аварія чи кавардак.

Не можна і на мить забути

Цей попереджувальний знак

Уч. Ось дивіться, знаки заборонні –

Не такі вже дивні й забобонні.

Ой, панове, їх не ігноруйте,

І поради з казки всі почуйте.

Уч. Що вони забороняють,

Те й позначено на них.

Серединку білу мають

І стосуються усіх.

 

Знак 3.1 Всякий рух забороняю

І відразу в толк візьміть.

Всіх про це повідомляю —

І, будь ласка, не шуміть.

Знак 3.9. Я кричу, я заявляю

Всім, хто хоче довго жить.

Строго я забороняю

Пішоходам тут ходить

Знак 3.21. Знак оцей — пересторога,

Дуже добре треба знать.

Тут кінчається дорога —

Заборонено в’їжджать!

Уч. Кожен хай запам’ятає,

Знаків значно більше є.

Кожен щось розповідає

Й має значення своє.

 Ведуча . А тепер до нас нехай прийдуть веселі знаки, які забороняють на нашому святі сумувати, плакати і кричати

Виходьте, знаки, ми вам раді.

Весело тут буде нам.

Бо крик і сум нам на заваді,

Дорогу віршам і пісням!

Уч. Дорожні правила вивчайте,

Їх треба зазубрити!

Ніколи їх, не забувайте,

Щоб у безпеці жити.

(Виходять всі порушники правил дорожнього руху)

Вовк. Дякуємо, діти, вам за науку! Не забудем, правила дорожнього руху.

Незнайко. Ми про правила дорожнього руху

Будем завжди пам’ятати!

Повторюйте всі на світі

Правила дорожні,

Бо без них же, люди добрі,

Нам прожить не можна!

Світлофор. Діти, а ви запам’ятали правила дорожнього руху?

Діти. Так!

Пісня «За правилом дорожнім»

Вирує в русі місто,
Потік машин гуде.
І світлофор барвистий
Горить вночі й удень.

Приспів:

За правилом дорожнім
На вулиці завжди
Лиш там де тільки можна
На другий бік іди.

Там, де трамваї жваві
Спішать під шум і гам,
Не слід ходити мляво,
Не слід ловити ґав.

Світлофор. Я всіх присутніх записую у пішоходи.

Уч. Хай засвоїть твоя голова

В нашій мові чарівні слова.

І знання запасай на майбутнє —

Для людини це сила могутня.

Уч. Любіть себе та інших поважайте,

Своє життя й здоров’я бережіть.

І правильну дорогу вибирайте,

Якщо бажаєте до старості дожить.

Уч. Щоб не спізнитись, ви не поспішайте,

Раніше вийдіть, щоб спокійно йти.

А на дорозі рот не розкривайте,

Щоб і життя й здоров’я зберегти.

Уч. Бо їде транспорт, всюди перехожі,

Хто на роботу, хто з роботи йде,

Чи сіє дощ, чи дні стоять погожі,

А рух не припиняється ніде.

Уч. Летять машини, швидкість в них висока.

Миттєво транспорт цей не зупинить.

І хоч дорога, може, й не широка,

Та через неї, діти, не біжіть.

Уч. Спіткнутись можна чи перечепитись…

Летять машини, вам несила встать…

Автомобіль не може зупинитись,

Страшне нещастя може вас спіткать.

Уч. Дорогу виберіть до рідної вам школи,

Щоб світлою й безпечною була.

І навпростець теж не ходіть ніколи,

Собі та іншим не бажайте зла.

Уч. Здоров’я всім вам – водіям і пасажирам .

В здоровім тілі – здоровий дух!

Щасливих доріг вам усім ми бажаєм,

Бо ми за безпечний, за вічний ми рух.

Пісня «Всі будьте здорові»

Всі будьте здорові!

Живіть ви багато

І майте машини

У кожній ви хаті.

Та правила знайте

І знаки вивчайте,

А також виконувать

Не забувайте

Ведуча. Ось і закінчилося наше свято про дорожній рух! Сподіваюсь, що ви, діти, не будете порушувати правила дорожнього руху, а правильно поводитися на вулиці. Памятайте, що ваше життя і здоровя є найважливішим для нас. Будьте завжди обачними і обережними, бережіть своє життя! Нехай на вашій дорозі зустрічаються тільки ввічливі пішоходи. Всього найкращого вам!

13

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
4
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!