і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Особливості вивчення англійської мови у 1 класі за методом асоціативних символів.
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Виховний захід для 3-4 класів "Іменини класної родини"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Іменини класної родини

Вчитель: Дорогі діти й гості! Сьогодні у нашому класі свято. Ми зібрались привітати наших іменинників. Так, так, саме іменинників, адже їм усім по закінченні 3 класу виповнилось по вісім років. Хтось влітку святкуватиме своє уже перше девятиліття, а декому з наших школяриків уже виповнилось дев’ять. Це …

А де ж вони наші іменинники? Давайте поаплодуємо їм і запросимо їх на свято.

(В супроводі веселої музики учні заходять до класу.)

Вчитель: Сьогодні ви всі такі красиві, чепурненькі та святкові. Поділіться з нами своїми спогадами про святкування свого дня народження.

Гра «Інтерв’ю»

Кожна дитина розповідає коли у неї день народження, як святкували вдома, що найбільше запам’яталось, який подарунок був найприємніший. Показують фото, якщо є.

В класі нашім ясне свято;

Чути музику і сміх:

Тут ми будемо вітати

З іменинами усіх.

Катя, Петрик і Марина,

Шура, Павлик і Тарас

Святкувати іменини

Радо в гості кличуть нас.

Ми до залу всі зійшлись,

Будуть танці, співи.

Відсвяткуємо як слід

Наші іменини.

Іменинників у класі

дуже в нас багато.

Будемо сьогодні всі

Їх поздоровляти.

За сьогодні підросла я –

Іменини в нас були.

І мені Оксанка й Саша

Букет квітів принесли.

Щиро всі мене вітали,

Шоколад дав тато всім,

Потім мама частувала

Пирогом смачним – смачним.

Ми співали, танцювали,

І гуляли у саду.

Потім вірша розказали

Про черешню молоду.

Ми сміялись, ми раділи,

Не забуть мені повік.

Іменини - добре діло,

Підросли на цілий рік.

Вчитель: До сьогоднішнього свята ми готувались цілий рік. Тож давайте покажемо своїм гостям, вашим батькам , що у нас є на нашій виставці.

( Діти підходять до виставки виробів і представляють деякі роботи)

Це пшениці лан жовтіє,

Зеленіють деревця.

Онде стежечка чорніє,

Синє небо без кінця.

Червоніють гарні маки,

А коричневі – то птахи,

Тільки шість олівців,

А які ми молодці!

Зранку я також ліпила:

Пластилін в руках зігріла

І зліпила Колобка,

Колобочка-хвалька.

Він і ніс, і ротик має,

Тільки пісню не співає.

Дуже я ліпить люблю,

Вовка сірого зліплю,

Зайчика вухатого,

Ведмедя косолапого.

Вчитель: А лисицю?

Дівчинка: Поки ні,

Колобочка жаль мені.

Півнику, мій півнику, що ти наробив?

Півникові меншому голову розбив!

Як тобі не соромно меншенького бить?

Я не буду, півнику, більш тебе любить.

І пшінця не дам тобі, не наллю води.

Помирися з меншеньким, зараз підійди!

Помирились півники і пішли в садок,

Я обом сипнула жменю крихіток.

Колобка я з’їла,

До зайця в хату сіла,

Вовкові сестричка,

А звуть мене…

Котик – хвостик волохатий –

По підлозі скаче,

Замітає котик хату,

Бо Катя – ледача

Всіх він любить незрадливо.

Хто б до нього не ходив.

Догадались? Це ж наш Гена,

Це наш Гена …

Заєць зяблика зустрів:

Зебру зжер, зміюку з’їв!

Зойкнув зяблик:

Значить заєць задавака і зухвалець

.Пазуристий він, гривастий,

Як збирається напасти:

Рявкне – ох, і лютий рев…

Відгадали хто це … (лев)

Вчитель: Кожна дитина при народженні отримує ім’я. У старовину малят називали іменами святих за церковним календарем. За повірям ці святі відали тією чи іншою господарською справою. Наприклад, 3 червня – день Костянтина та Олени- льоносійки. В цей день починали сіяти льон. Отже, діти, які народжувались в цей день, одержували відповідно імена Олени та Костянтина. 5 червня – Леонтій- огірочник. В цей день закінчували висівання останніх огірків. Так, усі хлопчики, день народження яких 5 червня, одержували ймення Леонтій. Зараз дітей такими іменами майже не називають, але кожний із вас уже знає, що у кожного імені є ще ангел-охоронець. І ще більше, ви навіть знаєте, коли ваш день ангела. Чи не задумувались ви над тим, що означає ваше ім’я і чому саме так вас назвали?

(Діти пояснюють значення своїх імен, якщо знають, а якщо ні – просимо допомоги у батьків.)

А зараз візьмемо інтерв’ю у ваших батьків. Думаю всім цікаво буде послухати, чому вас так назвали?

(Кожна мама чи тато розповідають про імена своїх дітей, про те, чому саме таке ім’я дали своїй дитині)

Конкурс «Пригадай подробиці»

Шановні батьки! Ви народили своїх дітей, турбуєтесь про них. З їхнього народження пройшло не так і багато часу, а чи пам’ятаєте ви деякі деталі з перших місяців життя ваших дітей.

  1. Чи пам’ятаєте, якою була погода на вулиці в день народження вашого сина (доньки)?

  2. Чи дошкуляв…(Андрійко) криком уночі і хто частіше вставав до коляски?

  3. Хто і як визначав ім’я вашій дитині?

  4. Якою була вага і ріст дочки (сина) при народженні?

  5. Які слова дитина вимовила вперше?

  6. Яка улюблена казка була в дитинстві розказана вами?

  7. Які квіти були подаровані дружині в день, коли ви забирали її з пологового будинку?

  8. які улюблені страви вашої дитини?

  9. У скільки місяців почала ходити …(Надійка)?

  10. Якого кольору була дитяча коляска вашої дитини?

  11. Яке найбільше захоплення?

  12. яка улюблена іграшка?

  13. Якого кольору очі у дитини?

  14. Яку подію першого року життя ви пам’ятаєте найбільше?

  15. Коли почала добре говорити?

  16. Чого найбільше бажаєте дитині?

  17. На кого схожий ваш син (донька)?

  18. Хто допомагав, коли дитина була маленька?

  19. Які подарунки найбільше любить ваша доня (син)?

(Чути стук у двері. Заходять поштарики)

Учні (всі разом)

Поштарі, поштарі,

Друзі – поштаря та.

Просимо вас, поштарі,

Швидше до кімнати.

1 поштарик:

Добрий день, вам

Раз – два – три, -

Є у нас для дітвори

І листівки й телеграми –

Познайомтесь, любі, з нами…

2 поштарик:

Тру-ру-ру, тру-ля-ля,

Ось пакет від журавля

Й побажання в щасті жити,

Гарно вчитись і дружити.

(Вручає великого пакета комусь із дітей: у пакеті канат.

Конкурс перетягування каната.

1 поштарик: (дістає із сумки пакунок)

Раз, два, три, чотири.

Ось пакунок Колі й Лєрі.

Коля: (витягає аудіо касету)

Ну, й дарунок! Що й казати!

Швидше, друзі, танцювати.

Танок «Весела полька»

Вчитель: Досить часто ми наполегливо повчаємо дітей: «Будь ввічливим!», «Чемно поводься», «Слухайся!». Це вони чують і вдома, і в школі. А як же бути ввічливим, коли навіть коти стали невихованими.

Дали котові якось рибку.

Він з задоволенням узяв

Зїв на обід ту рибку швидко –

І навіть слова не сказав.

А був би ввічливим котом,

То помахав би хоч хвостом

.

Вчитель: А ось яку розмову ми підслухали між старшим братиком і молодшою сестричкою.

За сніданком Гена Віту

Поучав як старший брат:

-Добре виховані діти

Не ковтають виноград!

Не запізнюються в гості,

І не їздять без квитка,

Прибирають вранці постіль,

Не втікають з дитсадка.

  • А мене, – озвалась Віта,

В дитсадочку здавна вчать:

Добре виховані діти

За столом завжди мовчать!

Вчитель: Кому хоч раз доводилось стояти у кутку відбуваючи покарання, то той зрозуміє нашого героя про якого наступна розповідь.

Мене за довгий язичок

Батьки поставили в куток.

Поклявсь я татові і мамі

Язик тримати за зубами.

В куток я мабуть знову стану:

Заліз язик мій …у сметану.

Вчитель: Не один раз доводилось батькам повторювати одну й ту ж фразу: «Ти заснеш сьогодні?» Про це наша наступна розповідь.

У ліжку Оленка не стулить повік,

Перевертається з боку на бік,

Оленчина мама зчинила тривогу:

  • Я зараз покличу «швидку допомогу».

  • Ти краще, матусю, візьми телефон

І виклич до мене швидесенько сон.

Вчитель: Все наше життя наповнене розмаїттям кольорів. Екстрасенси й астрологи стверджують, що кожен колір має свій космічний код і належить певному знаку Зодіаку. Вчені – психологи вважають кольорову гаму своєрідною шкалою, яка виражає настрій людини в якийсь момент і її характер в цілому. Кожний колір створює певну думку про того, хто його носить. Тому зараз ми поведемо невеличкий експеримент, щоб якось у цьому переконатись.

«Вибери колір під свій характер»

У класі ви бачите різнокольорові кружечки. Станьте під тим кружечком який вам подобається і ви його найчастіше за всі інші використовуєте, або любите носити одяг такого кольору, чи вам подобаються іграшки такого кольору.

Білий колір здавна вважався символом чистоти. Білий одяг викликає в тих, хто його одягає, почуття спокою, а оточуючі їх люди сприймають їх як «світлих людей», що бажають добра і ніколи вас не скривдять.

Чорний. Люди в цьому кольорі сприймаються похмурими Не забувайте, що чорний колір – це колір трауру. Він ніби говорить про якусь вагому втрату в вашому житті. Діти практично ніколи не вибирають цей колір інтуїтивно відчуваючи якийсь страх. Цей колір асоціюється у них з демонічними силами які хочуть, як їм здається, їх полонити, тому діти часто бояться залишатися у темній кімнаті. Батькам порада – одягаючись тільки в чорне, ви ризикуєте зіпсувати собі настрій і характер.

Рожевий колір – колір мрійливості. Символіка цього кольору виражається в радості життя, захопленні чимось новим. Людини одягнена в рожевий колір, сприймається щасливою, дещо наївною, відкритою для добра.

Зелений колір символізує животворну силу природи. Він пасує рудим, веснянкуватим, зеленооким. Вони схожі у своєму «трав’яному» одязі на Венеру з картини Ботічеллі. Це колір задоволення собою Око та душа спочивають на ньому. Та поряд з цим це колір заздрощів і підозри.

Червоний колір обирають люди сповнені життєвої енергії. Нічого не відкладає на потім, все хоче мати зараз. Люди, які віддають перевагу червоному, часто агресивні й дуже самовпевнені. Це барва спокою, колір гідності, лідерства.

Жовтий колір – це колір сонця. Легкий, сяючий, підбадьорливий і зігріваючий. Для нього характерним є радість. Одягніть жовту сукню чи костюмі ви справите на оточуючих враження впевненої у собі людини, та і настрій у вас неодмінно поліпшиться.

Синій колір та всі його відтінки – це небо А що значить небо? Це Творець. Йому віддають перевагу інтелектуали. Це колір холоду і спокою. Зазвичай це люди врівноважені, почуваються впевнено на своєму місці, багато читають, мають плавний почерк, люблять солодке.

Сірий колір – офіційний. Якщо ви не хочете зайвий раз привернути до себе увагу вчителя, одягайте сіре. Такі люди стримані, замкнуті. Вони уникають конфліктів, часто співчувають іншим, але самі відкидають співчуття, допомогу. Це колір межі між світлим і темним.

Гра «Кольорове доміно»

Діти діляться на дві команди. Стають спинами один до одного, поставивши руки за спину. Ведучий кожній дитині в долоньку кладе квіточку. По команді ведучого діти, якомога швидше, знаходять собі пару. Хто швидше, той і виграв.

Гру можна ускладнити поклавши дітям у долоньки дві квіточки.

Вчитель: Як і годиться на іменинах завжди дарують подарунки. Діти, чи знаєте ви, хто ви по знаку Зодіака? Ось що радять астрологи дарувати знакам Зодіаку. (зачитування гумористичного гороскопу)

Я думаю сьогоднішні учасники нашого свята заслужили на них.

І на закінчення свята звучить пісня про літо.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Кожний вчитель намагається згуртувати дітей у класі за допомогою простого свята - Дня іменинника. Тому дана розробка стане у нагоді з цього приводу. Це допоможе вчителю урізноманітнити свою роботу, використавши методи критичного мислення не лише на уроці, а і виховній роботі.Тут також використані здоровязберігаючі технології - кольоротерапія та рухова терапія.
  • Додано
    15.03.2019
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    3 Клас
  • Переглядів
    35
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    HE366278
  • Вподобань
    0
Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь