Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Виховний захід "Діти проти насилля"

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №WZ651124
За публікацію цієї методичної розробки ВОЛИНЕЦЬ ОКСАНА ВАДИМіВНА отримав(ла) свідоцтво №WZ651124
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Діти проти насилля (виховний захід)

Тема: Скажи «ні» насиллю.

Мета: дати основи знань про права людини, насильство та його види; формувати навички правомірної поведінки, уміння самостійно приймати рішення, відстоювати власну думку; розвивати мовлення учнів, елементи логічного мислення; виховувати толерантність у ставленні до людей.

Хід заняття

І. Мотиваційно-підготовча частина.

1.1. Робота з теоретичними поняттями.

Насильство – це будь-які навмисні дії однієї людини стосовно іншої, якщо ці дії порушують права і свободи людини та наносять їй тілесну, моральну чи психічну шкоду.

Учасники ситуації насилля

Агресор – це людина, яка здійснює насильство.

Жертва – це людина, яка зазнає насильства.  

1.2. Притча «Все залишає свій слід».

Жив-був один дуже запальний і нестриманий молодий чоловік. І ось одного разу його батько дав йому мішечок з цвяхами і сказав, щоб кожен раз, коли він не стримає свого гніву, вбити один цвях в стовп огорожі. У перший день в стовпі було декілька десятків цвяхів. Другого дня ще більше.. Наступного тижня він навчився стримувати свій гнів, і з кожним днем число забитих в стовп цвяхів стало зменшуватися. Хлопець зрозумів, що легше контролювати свій гнів, ніж забивати цвяхи. Нарешті прийшов день, коли він жодного разу не втратив контроль над своїми емоціями. Він розповів про це своєму батьку і той сказав, що цього разу кожен день, коли синові вдасться стриматися, він може витягнути зі стовпа по одному цвяху. Йшов час, і прийшов день, коли він міг повідомити батька про те, що в стовпі не залишилося жодного цвяха. Тоді батько взяв сина за руку, підвів до огорожі і сказав: «Ти непогано впорався, але ти бачиш, скільки в стовпі дірок? Він вже ніколи не буде таким як раніше. Коли говориш людині що-небудь зле, у нього залишається такий шрам, як і ці дірки. І неважливо, скільки разів після цього ти вибачишся - шрам залишиться».

Обговорення змісту почутого.

ІІ. Основний зміст роботи.

2.1. Тренінгові вправи.

Вправа «Що мене найбільше ображає у стосунках з однолітками?»

Охочі уголос промовляють свої варіанти. Учитель наголошує, що названі причини образливі практично для всіх людей.

Гра «Упізнай, хто це?» (для створення позитивного емоційного стану)

Одному з учнів зав’язують очі, до нього мовчки підходить інший учасник гри, якого потрібно впізнати, обмацуючи голову, обличчя, плечі, одяг або за голосом.

Той, кого, впізнали, стає ведучим.

2.2. Практикум «Аналіз ситуацій».

(Мета: формувати вміння розрізняти види насильства, агресора і жертву ситуації насильства).

Завдання: визначити вид насильства, вказати агресора і жертву ситуації.

Ситуація 1

Петрик, зайшовши у їдальню, і, як завжди, сів не на своє місце. До нього підійшла Оленка і попросила звільнити її стілець. Він відштовхнув дівчинку з такою силою, що вона впала на підлогу.

Ситуація 2

Під час перерви Юрко бігав по класу і штовхнув Іринку. Дівчинка, падаючи, ненароком розбила вазу на столі вчителя. У клас зайшла вчителька і побачила розбиту вазу. Іринка намагалась пояснити, що трапилось на перерві, але вчителька не вислухала виправдань і нагримала на неї.

Ситуація 3

Дмитрик взяв без дозволу ручку Олега. Коли Олег це побачив, вдарив Дмитрика.

Ситуація 4

7-класниця Юля гуляла в парку із своєю собакою. Поруч на лавці незнайомі хлопці вживали алкоголь. Вони вперто пропонували Юлі до них приєднатися.

2.3. Коло ідей «Як зупинити насильство».

Завдання: обговорити це питання і запропонувати один варіант.

Уникай ситуацій, які можуть призвести до насильства.

Говори спокійно і впевнено.

Дай агресору можливість зупинитися.

Відійди в сторону. Це не ознака слабкості!

Не прагни помсти ворогам. Вмій просити пробачення.

Попроси допомоги. Це не ознака слабкості чи боягузтва!

ІІІ. Висновки.

3.1. Бесіда.

Хто такий агресор? Жертва?

Що треба робити, щоб уникнути образи?

Які права має кожна дитина?

3.2. Перегляд відео.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Дати основи знань про права людини, насильство та його види; формувати навички правомірної поведінки, уміння самостійно приймати рішення, відстоювати власну думку; розвивати мовлення учнів, елементи логічного мислення; виховувати толерантність у ставленні до людей.
  • Додано
    27.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    261
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    4
  • Номер матеріала
    WZ651124
  • Вподобань
    0
Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №WZ651124
За публікацію цієї методичної розробки ВОЛИНЕЦЬ ОКСАНА ВАДИМіВНА отримав(ла) свідоцтво №WZ651124
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти