+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »
Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Виховне заняття на тему : «Рідне село, любимо тебе!»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Виховне заняття

Тема : «Рідне село, любимо тебе!»


Мета: продовжувати краєзнавчу роботу з дітьми; узагальнювати та розширювати знання учнів про село, в якому вони живуть, його проблеми; формувати у дітей громадянську позицію, уміння брати на себе відповідальність за чистоту свого міста; виховувати почуття патріотизму, любов до свого села.
Обладнання: план-карта села, герб села, кульки, малюнки дітей, плакат із зображенням повітряної кулі, схеми, плакат «Засмічене місто», картки для роботи в групах, зашифрований вислів, анкети.


Тип проведення заходу: гра-мандрівка

Хід заняття:


І. Організаційний момент.

Вітання.

ІІ. Повідомлення теми та мети заходу.
Крокую селом сонячним із усмішкою я. 

Допомагає скрізь мені ця усмішка моя.

Лиш усміхнусь – веселим вмить похмурий день стає,

І радість щедро розлива навкруг тепло своє.

Усміхнуся перехожим, сонцю, квітам усміхнуся.

Маю я веселу вдачу, нею поділюся.

Візьму з веселки кольори, я розфарбую все.

Хай барвами яскравими сіяє місто моє.


  • Чи здогадались, про що будемо говорити на сьогоднішньому занятті?


  • Який настрій викликав у вас цей вірш?


ІІІ. Основна частина


- Чи любите ви мандрувати? Як це можна зробити? (Полетіти літаком, поїхати поїздом, на автомобілі, пішком…) 

А я пропоную вам сьогодні ще один вид мандрівки – уявний, повітроплавальний. Ось погляньте, на нас чекає велика повітряна куля – аеростат. (На дошці малюнок.) Ми піднімемося на ньому високо в небо і пролетимо над нашим селом. Ми вже не раз подорожували ним, вели бесіди про його історію і культуру, відвідували бібліотеку, пам’ятні та громадські місця. А повітряною кулею полетимо вперше і спробуємо побачити наше рідне село згори.

Щоб потрапити на кулю, потрібен допуск. А щоб його отримати , треба дати відповідь на запитання. (Вчитель ставить дітям запитання про село і за правильну відповідь дає квиток.)

Орієнтовні запитання:


  • Чому так названо наше село?


  • Які пам’ятники є в нашому місті?


  • Де ми з вами побували?


  • Які громадські місця відвідували?


  • Як називаються жителі міста?



Ви добре знаєте своє місто. Всі маєте квитки. Тож візьмемо з собою чудовий настрій і почнемо нашу подорож. (У дітей на стільчиках прив’язані кульки. Сідають зручно, затуляють очі.)
- А зараз візьміть свої біноклі – будемо розглядати наше село з висоти. (Діти пальцями роблять уявні біноклі і підставляють до очей.)

Що це за блакитні стрічечки? (Річечка, яка, на жаль з кожним роком все міліє і міліє.)


  • А це що за коробочки? (Будинки.)


  • А що це за шнурочки? (Сільські вулиці.)


  • Чому вони нам такими здаються?



2. Проблемна ситуація.

- А це що?! Не може бути! Невже люди зіпсують наше село! Це ж вчора було велике сільське свято, так було весело, цікаво. А сьогодні на головній площі, на центральній вулиці ми бачимо купи сміття.

- Чи можемо ми чимось зарадити, допомогти. Адже ми громадяни свого села, і нам не байдужа його доля. Повертаймося на землю. 

(Діти схиляють голови на парти, закривають очі. Тим часом на дошці з’являється плакат «Засмічена вулиця», на якому намальовано центральну вулицю села і прикріплено обгортки від цукерок, морозива, пакетики, упаковки від чіпсів, сухариків, горішків, зім’яті пачки від цигарок, баночки від пива.)

- Ось що залишилось на вулиці після святкування. Давайте вирішимо цю ситуацію.

(Діти пропонують, як можна прикрасити вулиці Нововоскресенського, підходять до плаката, знімають прикріплені обгортки, а приклеюють намальовані клумби з квітами, урни для сміття, лавочки, деревця…)

- Яка гарна стала наша вулиця!

- Що ж треба для того, щоб вулиці нашого села завжди такими були?


Варіанти відповідей:


  1. бажання допомогти,


  2. нестача здорового глузду,


  3. лінощі,


  4. вживання алкогольних напоїв,


  5. фізична праця,


  6. повага до жителів міста,


  7. паління,


  8. нестача знань (незнання правил),


  9. дотримання правил поведінки у громадських місцях,


10) любов до природи.

- Молодці. Ви добре розумієте, що може впливати на чистоту довкілля.


Виконання завдання.

Діти читають, визначаються з позицією й стають під одним з плакатів. Об’єднавшись таким чином, діти групами сідають за столи. Обговорюють свій вибір в групі. Обирають того, хто виступатиме.

Виступи представників кожної групи, які доводять, чому саме це твердження є найголовнішим.

Рефлексія результатів.

Вчитель підводить дітей до висновку. 

1 - …гуляючи у парку, купив і з’їв морозиво, і залишилась обгортка, а урни поблизу немає.

2 - …твій молодший братик розгорне цукерку і кине папірець на землю.
3 - …ти з другом ідеш по вулиці, і він, натрапивши на пляшку, починає підкидати її ногою.

4 - …твоя подружка захоче зірвати квітку з клумби для мами. 

Діти обговорюють в групах, як можна обіграти ситуацію, який можна вести діалог або монолог. Вибирають тих, хто буде показувати.

Колективно роблять висновок, як правильно поводитись на вулиці в різних ситуаціях

V. Підсумок заходу.

Ось так закінчилась наша подорож. 


  • Діти, ви справді любите і шануєте своє село і допомогли йому в скрутний час. Тож і надалі будемо пам’ятати, як зберігати чистоту на вулицях.



Рятуємо чисте повітря, рятуємо воду.

Рятуємо птахів, їх пісню і вроду.

Рятуймо світанки від кіптяви, гару і диму.

Рятуємо тишу, щоб в ній працювати й радіть.

Рятуємо місто – одвічне, вразливе, єдине.

Рятуймо від бруду, хай небо дарує блакить.

Благаю вас слізно: не смійте байдуже пройти!

Поки ще не пізно і можна хоч щось зберегти!
Діти розробляють поради, як піклуватись про чистоту свого села, кладуть їх у конверт і пропонують розіслати всім жителям. Коли всі люди навчаться дотримуватись цих правил, тоді наше село спатиме спокійно.
Вмійте село любити, 

Вам же по ньому ходити,

Кожній вулиці радіти.

Вмійте ж село любити!

Опис документу:
Мета: продовжувати краєзнавчу роботу з дітьми; узагальнювати та розширювати знання учнів про село, в якому вони живуть, його проблеми; формувати у дітей громадянську позицію, уміння брати на себе відповідальність за чистоту свого міста; виховувати почуття патріотизму, любов до свого села. Обладнання: план-карта села, герб села, кульки, малюнки дітей, плакат із зображенням повітряної кулі, схеми, плакат «Засмічене місто», картки для роботи в групах, зашифрований вислів, анкети.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Ефективні комунікації (soft skills) учителя з батьками»
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн
590 грн