Виховна робота, "Україна на карті Європи".

Опис документу:
Мета: ознайомити учнів з загальноєвропейськими цінностями та традиціями, місцем та значенням України у світі, культурними надбаннями; мотивувати до вивчення рідної мови та мов європейських країн. Джерело:Інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

До першого уроку

-Погляньте навколо. Поглядом привітайте своїх друзів, яких ви досить давно не бачили.

– Кожен з вас – маленький світлий промінчик, але коли ми усі разом – наш клас справді сповнений сонця і світла. А знаєте чому?

– Погоджуюсь. Те добро, щирість, усмішки, взаємоповага, які панують у ваших серцях роблять велику справу: дарують тепло і радість усім навколо.

– Скажу вам більше. Наша країна, така, здавалося б, велика, й неосяжна, сама по собі – теж доволі маленький промінець. І тільки за впевненої підтримки інших «промінчиків» над нашою державою засяє справжнє тепле, дружнє сонце. Про які ж «промінчики», про яку підтримку іде мова?

– Саме так! Ми у світі не одні. І конкретно на нашому континенті, у нашій частині світу – Європі, є 46 країн. З них – 28 країн утворюють співдружність – Європейський союз, або, як його коротко називають – ЄС. Давайте поміркуємо, на вашу думку, що за така співдружність, і що ви розумієте під словом «Європа»?

– А що кожен з вас думає про Європу, європейське майбутнє? Чи потрібно це нам, українцям? Чому саме? Давайте поміркуємо.

А що ж таке «Європа»? Хто підкаже?
Куди ж ми курс омріяний взяли?
Хто нас спрямує? Шлях легкий покаже?
Хто скаже: «Зупиніться! Вже прийшли!»?

Я вам скажу: іти не доведеться,
Бо в серці ми Європи споконвік!
Та, все ж, без нас усіх не обійдеться:
Без нас усіх і разом, і повік!

Європа – не лише частина світу,
То – цілий світ, в якому навіки
Всі люди миром впевненим зігріті…
Погляньте-но! Ось бачите зірки?

Оці маленькі зірочки у колі?
На синьому такому полотні?
Це – стяг Європи. Прапор миру й волі…
Його в нас відбирають на війні…(А. Ткаченко)

– Всі діти світу посміхаються однією мовою, всі люди на землі плачуть теж однією…

– Разом ми можемо збудувати ту європейську спільноту, яка сприятиме становленню миру і в Україні, і у світі в цілому.

– Як ви думаєте, чому на землі виникають війни, конфлікти?

– Послухайте, будь ласка, одну дуже давню притчу, а потім – обміняймось думками за змістом почутого.

Послухайте уважно притчу «Два вовки».

Два вовки

Колись давно старий відкрив своєму онукові одну життєву істину:
– У кожній людині йде боротьба, дуже схожа на боротьбу двох вовків.

Один вовк – то зло: заздрість, ревнощі, жаль, егоїзм, амбіції, брехня. Інший вовк – добро: мир, любов, правда, надія, доброта і вірність.

Онук, зворушений до глибини душі словами діда, задумався, а потім запитав:
– А який вовк врешті-решт перемагає?

Старий, хвильку поміркувавши, усміхнувся і відповів:
– Завжди перемагає той вовк, якого ти годуєш.

– А тепер – обговоріть у парах, про яких же «вовків» ішла мова, і що взагалі автор хотів сказати нам, слухачам?

– Правильно. Все залежить від того, які почуття у собі плекає людина. Якщо в душі панують лише лихі наміри, то й дії людини будуть спрямовані на щось руйнівне. Якщо ж серце кожної людини сповнюватиметься любові й добра, то й світ поступово ставатиме дедалі кращим.

– Ми, українці, сьогодні стоїмо на порозі вибору. І цей вибір робить кожен з нас самостійно: бути людяним, щирим, добрим, сміливим, борцем за справедливість – усі ці якості ми можемо виховувати у собі кожного дня. А в яких ситуаціях, підкажіть?

– Сьогодні, кажучи про європейське майбутнє для України, про Україну, як центр Європи ми усі маємо знати: а де ж наше місце у Європі? Де саме ми з вами на карті України? Перегляньте, будь ласка, відеоролик і скажіть, то де ж найсвітліше і найтепліше місце для нашої з вами України.

– Саме так. У серці кожного громадянина любов до рідної держави повинна з кожним днем лише зростати, адже народна мудрість каже… а що ж вона каже? Допоможіть прочитати!

(Полюби себе, тоді тебе й інші любитимуть.)

– То ж, де саме те найтепліше, найрідніше місце, в якому Україна завжди лиш процвітатиме?

– Саме так, у наших серцях Україна займає немало місця. І кожен з нас просто зобов'язаний докласти максимум зусиль, аби вона з кожним днем ставала кращою.

Завдання «Центру новин». Візьміть конверт з назвою країни, про яку вам потрібно буде повідомити усьому класу. Розподіліть усю інформацію між учасниками групи, приготуйтесь надати інтерв'ю.

(Перед учнями є конверт з назвою однієї з європейських країн. Учні швидко розподіляють інформацію між собою, обмінюються нею в групі, пізніше – презентують на загал).

1.Німеччина – країна за площею вдвічі менша за Україну, а за кількістю населення – вдвічі більша.

2.Штраф за кинутий на вулиці папірець складає 25 євро – 725 гривень.

3.Німеччина вже багато років є однією з найпривабливіших країн для туристів.

4.Для того, аби дитина могла їздити в німецьку школу на велосипеді, їй надають спеціальні велосипедні права.

5.Жителі Німеччини не люблять і лякаються сушеної риби.

6.Жувальну гумку винайшли саме в Німеччині

Завдання «Центру досліджень».Перед вами – карта Європи. Дослідіть, як називаються країни, з якими межує Україна. Які з них за площею є більшими та меншими за Україну.

Завдання «Центру творчості». Уявіть, що ви збираєтесь у подорож країнами Європи. Приготуйте європейцям «гостинний дарунок від України», але лише так, щоб жителі інших країн точно впізнали в дарунку гостинність саме українців.

(Перед учнями роздруковане зображення українського рушника на двох аркушах, зображення короваю, калинових кетягів, будь-яких інших продуктів харчування/предметів на вибір учителя. Учні наклеюють усе, що вважають за потрібне на зображенні рушника. Пізніше — презентують).

Завдання «Центру статистики».Перед вами – загальновідомі цікаві факти про країни Європи. Оберіть один, на вашу думку – найцікавіший, повідомте його в групі, а потім – й усьому класу.

1.Обидві Світові війни розпочались саме в Європі.

2.Ватикан – найменша країна Європи. Країну можна обійти повністю пішки по кордону за 1 годину.

3.Місце Європи, яке відвідують найчастіше – парк розваг Діснейленд в Парижі.

4.Болгарія – найстаріша країна Європи.

5.В Ісландії немає комарів та ін..

(Вчитель використовує будь-які факти, які, на його думку, можуть бути цікавими учням)

Завдання «Центру вражень».Перед вами – визначні місця країн Європи. Оберіть одне з зображень, уявіть, що ви щойно повернулись з цієї країни. Поділіться своїми враженнями.

– Серед великої кількості країн, Україна теж має чим пишатись. Її працьовитий народ пережив чимало скрутних часів і зараз проходить нелегке випробування. Але заради щасливого майбутнього, віри в краще, миру та злагоди на всій планеті саме ми з вами маємо докладати усіх зусиль. І над Україною ще обов'язково розійдуться хмари, і мирне, погідне, блакитне небо та радісне сонце замайорять яскравим стягом над просторами нашої землі, у самому серці Європи…

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
5
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!