Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

Виховна робота. Тема: "Веселе перехрестя".

Виховна робота

Для кого: 2 Клас

22.04.2020

382

8

0

Опис документу:
Мета: виробляти у дітей навички безпечної поведінки на вулицях і дорогах; сприяти оволодінню правилами дорожнього руху і знаннями дорожніх знаків; виховувати увагу, навички усвідомленого використання знань правил дорожнього руху в повсякденному житті. Обладнання: демонстраційний матеріал (тематичні малюнки, знаки, правила, інспектор ДАІ),роздатковий матеріал (жетони,розмальовки,нагороди).
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Веселе перехрестя.

Мета: виробляти у дітей навички безпечної поведінки на вулицях і дорогах; сприяти оволодінню правилами дорожнього руху і знаннями дорожніх знаків; виховувати увагу, навички усвідомленого використання знань правил дорожнього руху в повсякденному житті.

Обладнання: демонстраційний матеріал (тематичні малюнки, знаки, правила, інспектор ДАІ),роздатковий матеріал (жетони,розмальовки,нагороди).

Хід роботи

I. Організаційний момент

- Сьогодні ми поговоримо з вами про правила дорожнього руху та дорожніх знаках, пограємо в цікаві тематичні ігри.

- Діти, закон вулиць і доріг, який називається «Правилами дорожнього руху», суровий. Він не прощає, якщо пішохід йде по вулиці і не дотримується правил. Але цей закон і дуже добрий: він охороняє людей від страшного нещастя, береже їх життя. Тому тільки постійне дотримання правил дозволяє всім нам впевнено переходити вулиці.

- Всі ви добре знаєте, що дорожні знаки дуже важливі і потрібні. Без них було б просто неможливо пересуватися.

(Звучить пісня про дорожні знаки)

ІІ. Основна частина

- Отже, ми починаємо гру.

1. Вікторина «Зелений вогник».

-Для кожної команди будуть відведені питання, якщо команда не знає правильно відповіді, питання автоматично переходить до наступної команди.

- Як називається доріжка для пішоходів?(тротуар)

- Що означає червоний, жовтий, зелений сигнал світлофора?

- Де можна переходити вулицю?

- Що слід зробити, перш ніж почати переходити вулицю?

- Де на проїжджій частині можна перечекати потік машин?

- Чи можна грати на бруківці?

- Де можна кататися на велосипеді?

- Покажіть знаки дорожнього руху, які дозволяють і забороняють проїзд на велосипеді.

2. Гра на увагу «Червоний, жовтий, зелений».

- Якщо я показую червоний кружечок, діти - плескають у долоні, жовтий кружечок - не рухаються, зелений кружечок - тупають ногами.

3. Гра «Дозволяється-забороняється».

- Грати на бруківці ... (забороняється!)

- Перехід вулиці на зелене світло світлофора ... (дозволяється!)

- Перебігати вулицю перед близько йде транспортом ... (забороняється!)

- Йти натовпом по тротуару ... (дозволяється!)

- Перехід вулиці по підземному переходу ... (дозволяється!)

- Йти по шосе по узбіччю справа ... (забороняється!)

- Переходити вулицю при червоному світлі світлофора ... (Забороняється)

- Переходити вулицю при жовтому світлі світлофора ... (забороняється)

- Допомагати старикам і літнім людям переходити вулицю ... (дозволяється)

- Велосипедистам чіплятися за проїжджаючі машини ... (забороняється)

- Обходити стоїть біля тротуару транспорт спереду ... (забороняється)

- Йти по тротуару зліва ... (забороняється!)

- Вибігати на проїжджу частину ... (забороняється!)

- Кататися на велосипеді, не тримаючись за руль ... (забороняється!)

- Перечекати потік машин на «острівці безпеки» .( дозволяється)

4. Гра «Намалюй знаки».

Граючим пропонується за певний час намалювати фломастерами знаки дорожнього руху.

Виграє та команда, яка правильно намалює за вказаний час більшу кількість знаків.

5. Гра «Збери знаки».

Від команд

- Всі такої думки(так) запрошуються по 3 людини, які збирають розрізаний на частини дорожній знак.

6. Гра «Дорожне завдання».

- На малюнку нерегульоване перехрестя: без світлофора, без інспектора ДАІ. На одному тротуарі стоїть хлопчик. На іншому -кіоск «Морозиво». На проїжджій частині вулиці праворуч і ліворуч -автобус і вантажівка. Допоможіть хлопчикові безпечно перейти вулицю, щоб купити морозиво.

III. Підсумок

1.Рефлексія

- Настрій який?(во)

- Всі без винятку (так)

- Молодці (вау)

- Розумнички (ес)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.