Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Виховна робота. Тема: "Слідами Робінзона".

Виховна робота

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас

22.04.2020

239

2

0

Опис документу:
Мета: розвивати рухову та пізнавальну активность дітей; збагачувати знання дітей з географіі; створити умови для практичного застосування лідерських навичок; надати дитині можливість прояву себе в нових ігрових ролях; сприяти згуртуванню коллективу; виховувати самостійність. Обладнання: карти (маршрутні листи), фломастери, зашифрований лист від Робінзона , намальовані фрукти, нитки, скотч, картки з написаними фразами (зобразити жестами).
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Слідами Робінзона

Мета: розвивати рухову та пізнавальну активность дітей; збагачувати знання дітей з географіі; створити умови для практичного застосування лідерських навичок; надати дитині можливість прояву себе в нових ігрових ролях; сприяти згуртуванню коллективу; виховувати самостійність.

Обладнання: карти (маршрутні листи), фломастери, зашифрований лист від Робінзона , намальовані фрукти, нитки, скотч, картки з написаними фразами (зобразити жестами).

Хід роботи

I. Організаційний момент

- Любі друзі! Ласкаво просимо на наш квест « Слідами Робінзона ».

Сьогодні вас чекають веселощі та жарти.

Нудьгувати ви не будете тут ні хвилинки.

Так як же ви можете тут занудьгувати,

Коли пригоди чекають вас знову!

Відправитися з вами в чужу країну,

На острів чудовий, в долину одну.

Там чекає Робінзон нас який вже рік,

Послання свої він наполегливо шле.

- Рушаймо!

ІІ. Основна частина

1. Станція «Загадкіно».

- Вам потрібно, відгадати усі загадки, щоб отримати першу частину карти.

- Ви готові до пригод? (Загадки на морську тематику і про тварин)

У тиху пору

Немає нас ніде,

Як вітер подме -

Біжимо по воді.

(Хвилі)

Хоч куди ми кинемо погляд -

Водний блакитний простір.

У ньому хвиля встає стіною,

Білий гребінь над хвилею.

А часом тут тиша і спокій.

Всі змогли його впізнати?

(Море)

Шторм на морі чи туман,

Але де краєчок землі?

Знає кожен капітан.

Що горить для них далеко?

(Маяк)

Ти вже, дружок, звичайно,

Щось чув про мене:

Я завжди п'ятикутна

І живу на самому дні.

(Морська зірка)

Він володар морськими просторами,

Океанів государ,

Скарбів він на дні хранитель

І русалок повелитель.

(Нептун)

Поясню я малюкові,

Щоб не було помилок:

Звір я, повітрям дихаю,

Але схожий на великих рибок.

І з дітьми граю в м'яч.

(Дельфін)

Кожен, хто бував на морі,

З яскравою парасолькою він.

З водички і з солі.

Складається він цілком.

Ти в воді його не руш -

Обпікає, як вогонь.

(Медуза)

Нептун, явно, з кимось посварився,

Якщо вередує море!

Хвилі найрізноманітніших форм ...

Що ж з морем? У морі …

(Шторм)

Повзе в море павук -

Вісім ніг, пара рук.

В руках клешні,

В очах - переляк.

(Краб)

- Молодці хлопці та дівчата, ви відгадали всі загадки, і ваша наступна станція …

2. Станція «Хвилинка історії».

- А хто з вас знає хто такий Робінзон Крузо?

- А зараз я вам розповім історію про Робінзона Крузо, ваше завдання слухати уважно, бо потім я буду задавати питання, за які ви отримаєте другу частину карти.

Незвичайний і дивовивовижний Робінзон Крузо, моряк з Йорка, прожив 28 років в повній самоті на пустельному острові біля берегів Америки поблизу гирл річки Оріноко.

Корабель з Робінзоном Крузо зазнав аварію .З усієї команди вижив один Робінзон. Він зміг виплисти на безлюдний острів. Залишившись зовсім один, віе не впав у відчай. Робінзон перевіз з корабля вцілілі, необхідні в господарстві речі і зброю. Побудував житло, розвів город, приручив диких кіз - одним словом створив господарство. Щоб не загубитися в часі, вів календар. Одного разу врятував від дикунів одного з них.

С того часу в Робінзона з'явився друг - П'ятниця.

Ця історія вчить тому, що завзятість, працьовитість і оптимізм допомагають вижити в будь-якій критичній ситуації.

2.1 Питання до розповіді.

3. Станція «Сніданок Робінзона Крузо».

- Діти, наступне наше з вами завдання дізнатися, чим же харчувався Робінзон на острові, для цього, ми з вами зіграємо в гру «Крокодил».

- Якщо ви, відгадаєте весь його сніданок, то отримаєте третю частину карти. Успіхів!

кокос

риба

банан

кавун

5. Станція «Танці абарегенів».

(Учасникам необхідно за 3 хвилини придумати, а потім станцювати танець абарегенів).

6. Станція «Мова жестів».

- Робінзон і П'ятниця, могли спілкуватися тільки жестами. Команда ділиться на дві частини, одна з яких - «Робінзони», інша - «П'ятниці».

«Робінзон» повідомляє фразу, яку вони повинні пояснити іншим учасникам, тільки жестами та мімікою.

«П'ятниці» необхідно відгадати фразу.

Варіанти фраз:

  • Як тебе звати?

  • Їсти хочеш?

  • Ти будеш їсти банани?

  • Чи не бажаєш баночку «Пепсі»?

  • Тобі їжу посолити?

  • Підемо полювати на кабана?

ІІІ. Підсумок

  1. Фініш.

- Ми зібрали з вами карту, давайте ж нарешті таки отримаємо скарб який, ми так наполегливо шукали.

2. Відкриття скарбу

Висновок: Під час зарядки активізували увагу дітей, зарядили позитивом на подальшу роботу. З метою розширення кругозору дітей з образотворчого мистецтва була проведена екскурсія до арт-студії, під час якої розвивали дрібну моторику рук, творчість, уяву.

Далі був проведений захід "Слідам Робінзона"з метою ознайомити з персонажем Робінзоном Крузо, розвивати рухову і пізнавальну діяльність дітей, виховувати самостійність. За допомогою даного заходу виявили лідера загону

На протязі дня розвивали рухову і пізнавальну діяльність, дрібну моторику рук, творчість, уяву, прищеплювали любовь до мистецтва, виховували самостійність, ініціативність. згуртовність.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.