і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Виховна година "У світі сучасних професій"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

У світі сучасних професій

Мета: розширити і закріпити знання учнів про найпотрібніші професії,трудові дії та знаряддя праці, поглибити в учнів усвідомлення того, що добробут країни і всіх громадян примножується працею; сприяти розвитку трудової активності і працьовитості школярів; викликати почуття поваги до трудівників та прагнення сумлінно працювати.

Хід виховного заходу

І. Організаційний момент.

Оголошення теми і мети виховного заходу.

Сідайте,діти, у гурті

Зустрілися ми знову!

Про славні руки золоті

Я поведу розмову.

Ті руки звичні до землі,

Будують, вміють шити…

Ми часто бачим мозолі

На їх долонях, діти.

Всі вдячні золотим рукам,

Я теж їх поважаю.

Тож хочу розповісти вам

Усе про них,що знаю.

ІІ. Основна частина.

2.1. «Мозковий штурм»

Пригадайте деякі професії і скажіть їхні позитивні і негативні сторони.

Заповніть пелюстки квітки.

Лікар. Обстежує хворих з травмами, захворюваннями серця, судин, легень,шлунку і інших органів, а також встановлює діагноз,проводить лікування. Надає екстренну допомогу, готує хворих до операції, а також спостерігає після неї. Організовує харчування і перев’язки пацієнтів.

Програміст. Працює в обчислювальних центрах виробничих об’єднань, промислових підприємств, фірм, наукових установ. Готує технічні носії інформації – магнітні і лазерні диски, жорсткий диск, магнітні стрічки та ін.

Вчитель. В початкових і середніх школах на високому рівні проводить навчання учнів по різних предметах. Домагається від учнів міцних і глибоких знань. Формує уміння і навички самостійного навчання, готує їх до практичного застосування знань.

Інженер. В науково дослідних установах бере участь в проведенні наукових досліджень або виконанні технічних розробок. Проводить складні досліди і вимірювання, виконує необхідні розрахунки, аналізує і узагальнює результати.

Кухар. На підприємствах громадського харчування готує і оформляє страви і кулінарні вироби масового попиту(салати, перші і другі страви, гарячі і холодні напої, печиво,торти, булочки), страви національної і зарубіжної кухні.

Архітектор. Розробляє проекти реставрації архітектурних пам’ятників, реконструкції історичних частин міст з включенням пам’ятників архітектури в структуру. Проводить дослідження і експерименти, пов’язані з проектним рішенням, здійснює авторський нагляд за будівництвом.

2.2. Робота в групах.

Перша група

Продовжи прислів’я.

  • Праця людину годує, а лінь марнує.

  • На дерево дивись як родить,а на людину як робить.

  • Бджола мала, а й та працює.

  • Що посієш те й пожнеш.

  • Зробив діло – гуляй сміло.

  • Більше роби, та менше говори.

  • Який майстер – така й робота.

  • Сім разів відміряй, а раз відріж.

  • Під лежачий камінь і вода не тече.

  • Мало хотіти – слід навчитися і вміти.

Друга група

Прослухати текст, виконати завдання.

Дівчинка вирішила після вечері помити посуд.

  • Мамо, - сказала вона, - тепер завжди допомагатиму тобі. І ніколи, ніколи не стомлюся.

Мати була зворушена. Вона пригорнула до себе доньку. - Гаразд. Якщо так, донечко, тоді завтра перед моїм поверненням додому зроби щось у хаті. Що саме – побачиш сама.

  • Добре, мамо, я все зроблю, тобі нічого не залишиться!

На другий день мати пішла на роботу. А дівчинка гралася у себе у дворі. Потім побігла до подружок. І раптом згадала про свою обіцянку все поробити вдома.

  • Ой,пропала моя голівонька! – вигукнула вона. Дівчинка стояла у дворі і дивилася на всі боки. За що б їй узятися? Але чомусь ніякої роботи не бачила.

Якби їй кинувся у вічі віник, вона б підмела у дворі. Попався б совок – прибрала б сміття, ганчірка – помила б підлогу.

Раптом дівчинка побачила на веранді ляльку, взяла її і почала гратися.

Настав вечір. Уся сім’я зібралася в хаті.

Після вечері мама запитала:

  • Ну,що ти сьогодні, донечко, встигла зробити в хаті.

  • Ой, - відповіла дівчинка, - я шукала роботу і не знайшла її.

Коли ти йшла з дому, заховала усю роботу!

Мама засміялась.

  • Як це так вийшло? Віник і совок – під ґанком, ганчірка он там, на цвяшку. Тобі треба навчитися самій знаходити роботу.

Наступного дня дівчинка знайшла собі роботу: підмела у дворі, викинула сміття, помила підлогу. Отак вона навчилася допомагати мамі.

Завдання :

  • Що пообіцяла дівчинка мамі?

  • Чому вона нічого не зробила?

  • Що вона відповіла мамі на її запитання?

Третя група

Прослухай текст, виконай завдання.

Яка ж професія найкраща?

  • Хто потрібніший і найважливіший, - сперечалися діти, - яка професія?

  • Звичайно, лікар, сказав один. Я увесь минулий рік хворів та хворів, ангіна та ангіна, а лікар вирізав мені мигдалики. І от я тепер завжди здоровий.

  • Ні, сказав інший, найпотрібніший – учитель. Він нас навчає і читати, і писати.

  • А от і не вчитель. Найважливіші пожежники! – гарячкував третій. У нас якось ледь будинок не згорів. Мешканці бігають, метушаться, нічого не можуть зробити. А приїхали пожежники – враз вогонь погасили!

Хто кричить: «Найважливіші льотчики», хто розхвалює листонош. З усіх боків чути: «продавець!», «комбайнер!», «водолаз!». Словом, сперечалися, аж захрипли, але так нічого не вирішили. Та це й не дивно, тому що немає на світі …

Завдання:

Продовж оповідання. Подумай, що можна було б сказати про професії доярки, міліціонера, продавця, тракториста, водія?

ІІІ. Фінальна частина.

3.1. Обговорення виконаних групами завдань.

Представник кожної групи доповідає про виконану роботу.

3.2. Аналіз вірша.

Спитай у тата чи у мами,

Які професії у них.

Професій в світі є чимало,

Сповна їх вистачить на всіх.

Та є одна поміж професій,

Якої вчаться всі в житті,

Яка для кожного найперша,

Якої вчитиметесь ви.

Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи шахтар –

Всі називають головною

Одну професію – школяр!

Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що мусиш ти набуть,

Не станеш у житті ніколи

Тим, ким в дитинстві мрієш буть.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
розширити і закріпити знання учнів про найпотрібніші професії,трудові дії та знаряддя праці, поглибити в учнів усвідомлення того, що добробут країни і всіх громадян примножується працею; сприяти розвитку трудової активності і працьовитості школярів; викликати почуття поваги до трудівників та прагнення сумлінно працювати.
  • Додано
    27.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    167
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    AR542234
  • Вподобань
    0
Курс:«Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь