і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Виховна година "У світі сучасних професій"

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

У світі сучасних професій

Мета: розширити і закріпити знання учнів про найпотрібніші професії,трудові дії та знаряддя праці, поглибити в учнів усвідомлення того, що добробут країни і всіх громадян примножується працею; сприяти розвитку трудової активності і працьовитості школярів; викликати почуття поваги до трудівників та прагнення сумлінно працювати.

Хід виховного заходу

І. Організаційний момент.

Оголошення теми і мети виховного заходу.

Сідайте,діти, у гурті

Зустрілися ми знову!

Про славні руки золоті

Я поведу розмову.

Ті руки звичні до землі,

Будують, вміють шити…

Ми часто бачим мозолі

На їх долонях, діти.

Всі вдячні золотим рукам,

Я теж їх поважаю.

Тож хочу розповісти вам

Усе про них,що знаю.

ІІ. Основна частина.

2.1. «Мозковий штурм»

Пригадайте деякі професії і скажіть їхні позитивні і негативні сторони.

Заповніть пелюстки квітки.

Лікар. Обстежує хворих з травмами, захворюваннями серця, судин, легень,шлунку і інших органів, а також встановлює діагноз,проводить лікування. Надає екстренну допомогу, готує хворих до операції, а також спостерігає після неї. Організовує харчування і перев’язки пацієнтів.

Програміст. Працює в обчислювальних центрах виробничих об’єднань, промислових підприємств, фірм, наукових установ. Готує технічні носії інформації – магнітні і лазерні диски, жорсткий диск, магнітні стрічки та ін.

Вчитель. В початкових і середніх школах на високому рівні проводить навчання учнів по різних предметах. Домагається від учнів міцних і глибоких знань. Формує уміння і навички самостійного навчання, готує їх до практичного застосування знань.

Інженер. В науково дослідних установах бере участь в проведенні наукових досліджень або виконанні технічних розробок. Проводить складні досліди і вимірювання, виконує необхідні розрахунки, аналізує і узагальнює результати.

Кухар. На підприємствах громадського харчування готує і оформляє страви і кулінарні вироби масового попиту(салати, перші і другі страви, гарячі і холодні напої, печиво,торти, булочки), страви національної і зарубіжної кухні.

Архітектор. Розробляє проекти реставрації архітектурних пам’ятників, реконструкції історичних частин міст з включенням пам’ятників архітектури в структуру. Проводить дослідження і експерименти, пов’язані з проектним рішенням, здійснює авторський нагляд за будівництвом.

2.2. Робота в групах.

Перша група

Продовжи прислів’я.

  • Праця людину годує, а лінь марнує.

  • На дерево дивись як родить,а на людину як робить.

  • Бджола мала, а й та працює.

  • Що посієш те й пожнеш.

  • Зробив діло – гуляй сміло.

  • Більше роби, та менше говори.

  • Який майстер – така й робота.

  • Сім разів відміряй, а раз відріж.

  • Під лежачий камінь і вода не тече.

  • Мало хотіти – слід навчитися і вміти.

Друга група

Прослухати текст, виконати завдання.

Дівчинка вирішила після вечері помити посуд.

  • Мамо, - сказала вона, - тепер завжди допомагатиму тобі. І ніколи, ніколи не стомлюся.

Мати була зворушена. Вона пригорнула до себе доньку. - Гаразд. Якщо так, донечко, тоді завтра перед моїм поверненням додому зроби щось у хаті. Що саме – побачиш сама.

  • Добре, мамо, я все зроблю, тобі нічого не залишиться!

На другий день мати пішла на роботу. А дівчинка гралася у себе у дворі. Потім побігла до подружок. І раптом згадала про свою обіцянку все поробити вдома.

  • Ой,пропала моя голівонька! – вигукнула вона. Дівчинка стояла у дворі і дивилася на всі боки. За що б їй узятися? Але чомусь ніякої роботи не бачила.

Якби їй кинувся у вічі віник, вона б підмела у дворі. Попався б совок – прибрала б сміття, ганчірка – помила б підлогу.

Раптом дівчинка побачила на веранді ляльку, взяла її і почала гратися.

Настав вечір. Уся сім’я зібралася в хаті.

Після вечері мама запитала:

  • Ну,що ти сьогодні, донечко, встигла зробити в хаті.

  • Ой, - відповіла дівчинка, - я шукала роботу і не знайшла її.

Коли ти йшла з дому, заховала усю роботу!

Мама засміялась.

  • Як це так вийшло? Віник і совок – під ґанком, ганчірка он там, на цвяшку. Тобі треба навчитися самій знаходити роботу.

Наступного дня дівчинка знайшла собі роботу: підмела у дворі, викинула сміття, помила підлогу. Отак вона навчилася допомагати мамі.

Завдання :

  • Що пообіцяла дівчинка мамі?

  • Чому вона нічого не зробила?

  • Що вона відповіла мамі на її запитання?

Третя група

Прослухай текст, виконай завдання.

Яка ж професія найкраща?

  • Хто потрібніший і найважливіший, - сперечалися діти, - яка професія?

  • Звичайно, лікар, сказав один. Я увесь минулий рік хворів та хворів, ангіна та ангіна, а лікар вирізав мені мигдалики. І от я тепер завжди здоровий.

  • Ні, сказав інший, найпотрібніший – учитель. Він нас навчає і читати, і писати.

  • А от і не вчитель. Найважливіші пожежники! – гарячкував третій. У нас якось ледь будинок не згорів. Мешканці бігають, метушаться, нічого не можуть зробити. А приїхали пожежники – враз вогонь погасили!

Хто кричить: «Найважливіші льотчики», хто розхвалює листонош. З усіх боків чути: «продавець!», «комбайнер!», «водолаз!». Словом, сперечалися, аж захрипли, але так нічого не вирішили. Та це й не дивно, тому що немає на світі …

Завдання:

Продовж оповідання. Подумай, що можна було б сказати про професії доярки, міліціонера, продавця, тракториста, водія?

ІІІ. Фінальна частина.

3.1. Обговорення виконаних групами завдань.

Представник кожної групи доповідає про виконану роботу.

3.2. Аналіз вірша.

Спитай у тата чи у мами,

Які професії у них.

Професій в світі є чимало,

Сповна їх вистачить на всіх.

Та є одна поміж професій,

Якої вчаться всі в житті,

Яка для кожного найперша,

Якої вчитиметесь ви.

Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи шахтар –

Всі називають головною

Одну професію – школяр!

Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що мусиш ти набуть,

Не станеш у житті ніколи

Тим, ким в дитинстві мрієш буть.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
розширити і закріпити знання учнів про найпотрібніші професії,трудові дії та знаряддя праці, поглибити в учнів усвідомлення того, що добробут країни і всіх громадян примножується працею; сприяти розвитку трудової активності і працьовитості школярів; викликати почуття поваги до трудівників та прагнення сумлінно працювати.
  • Додано
    27.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    97
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    AR542234
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання