Виховна година "У світі професій"

Опис документу:
Розробка виховної години про професії, їх значення у житті людини. Виховання поваги до людей різних професій. Знайомство з різними професіями та їх особливостями. Розробка насичена конкурсами для закріплення знань про професію та малюнками до вивчення поданого матеріалу.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Виховна година

Відкрита виховна година.

Вчитель вищої кваліфікаційної категорії КЗ,,Сахновщинський НРЦ,,

Шуть Л.П.

Тема: Створення альбому «Всякі руки роботящі!»

Мета: Розширити і закріпити знання учнів про найпотрібніші професії, трудові дії та знаряддя праці, поглибити у дітей усвідомлення того, що добробут нашої країни і всіх громадян примножується працею; викликати почуття поваги до трудівників та прагнення сумлінно працювати; сприяти розвитку трудової активності і працьовитості школярів.

1.Організаційний момент.

-мультимедійна презентація "Калейдоскоп професій"

-приказки та прислів’я про працю

2.Вивчення і мотивація нової теми.

Вчитель: До нас завітав представник "Бюро знахідок" з проханням допомогти розібрати деякі речі, що були загублені у нашій школі. Допоможемо?(стіл з написом "Бюро знахідок" на якому розміщені речі представників різних професій, що обслуговують "життя" школи).

Представник "Бюро знахідок": Вітаю вас дорогі діти! Ви навчаєтесь у цій школі, тому добре знаєте тих ,хто працює у цьому закладі і зможете мені допомогти.

Ось перед нами ця річ-ополоник.

Що це за предмет і кому він належить? (діти висловлюють свої припущення).

Так, напевно це річ кухара. А ,що ви знаєте про роботу людини цієї професії.

Ку́хар - це людина, яка професійно готує їжу для інших людей, як правило, в закладах громадського харчування.

Кухар готує супи, другі страви, іншу їжу, знає, як правильно зберігати продукти, готує різні страви за рецептами і вміє оформляти готові страви. Організовує зберігання продуктів відповідно до санітарно-гігієнічних норм. Попри те, що кухар на підприємствах громадського харчування користується встановленими рецептами страв, він може вносити до них зміни в залежності від якості сировини і контингенту споживачів. Працює в приміщенні, в умовах підвищеної температури.

Так, ви молодці і знайшли господаря цієї речі. Наші кухарі старанно та вчасно годують вас смачними стравами. Діти теж можуть бути вправними кухарями. Навіть існує така телепередача-конкурс «Мастер-шеф діти». Ми теж сьогодні можемо провести такий мініконкурс на виявлення кулінарних здібностей серед учнів нашого класу.

Конкурс №1

Бажаючі змагаються на швидкість в чистці картоплі. Переможець отримує солодкий приз.

Ми продовжуємо працювати над пошуками господарів загублених речей.

Наступний предмет-бинт. Що це за річ і кому вона належить? (діти висловлюють свої припущення та пояснення). Ви молодці і одразу знайшли господаря-це лікар.

Лікар (англ. Medical Doctor (M.D.) — фахівець із повною вищою медичною освітою, який в установленому законом порядку постійно займається підтримкою або відновленням людського здоров'я, через запобігання (профілактика), розпізнавання (діагностика) та лікування захворювань і травм. Це можливо завдяки ґрунтовним знанням з анатомії, фізіології, хвороб і лікування, науки медицини, його досвіду та практики — мистецтва медицини.

.

У нашій школі працюють найкращі медичні працівники. Мабуть і серед вас є ті, хто мріє стати лікарем? Ми можемо перевірити ваші здібності.

Конкурс №2

Ось ця лялька травмувала собі руку і вам треба накласти тугу пов'язку на уражене місце. Так ви справжні молодці!

Наступний предмет- це швабра. Що це за предмет і кому він належить?(діти висловлюють свої думки).

Так це інструмент для миття підлоги.У школі працює декілька прибиральниць службових приміщень. Ця професія заслуговує на повагу , адже від якісного вологого прибирання залежить наше з вами здоров'я. Народна мудрість каже: «Чисто не там де прибирають , а там де не смітять!».

У нашому класі діє графік чергування і кожен учень докладає зусиль , щоб у нас було чисто та затишно.

Конкурс №3

Під веселу ритмічну музику діти роблять вправи фізкультхвилинки, що схожі на миття підлоги.

У нас залишився останній предмет для пошуку господаря-це указка.

Так і ви швидко здогадалися , що ця річ належить вчителю.

Учи́тель/вчитель — людина, яка навчає інших людей (своїх учнів), передає їм певні знання про життя. У вузькому розумінні — спеціаліст, який проводить навчальну та виховну роботу з учнями в загальноосвітніх школах різних типів. В українській мові слова вчитель та учитель мають однакове значення, але використовуються в різних випадках. Вчитель пишеться у випадку,якщо попереднє слово закінчується на голосну літеру або на літеру "й". Наприклад :моя вчителька, улюблений вчитель.

Педаго́г (від грец. παιδαγογ — вихователь) — особа, що займається викладацькою чи виховною роботою і має необхідну підготовку в цій царині. Вчений, науковець що займається теоретичними проблемами педагогіки. Зміст професії у вихованні молодого покоління.

Слово «педагог» у Стародавній Греції означало дослівно «провідник дитини». Так називали не вчителів, а рабів, які відводили дитину до школи й забирали назад. Зазвичай у педагоги вибирали рабів, непридатних ні для якої іншої роботи, але тих, що були вірними домівці.

Незабаром ми будемо святкувати День працівника освіти (перша неділя жовтня) і у вас сьогодні є можливість створити привітальну листівку улюбленому вчителю.

Конкурс №4

Створення привітальної листівки під музичний супрвід.

Підсумок.

Сьогодні ми виконали дуже потрібну та важливу роботу-знайшли господарів загублених речей, познайомились із професіями та особливостями роботи людей , що працюють у нашій школі.

Сьогодні і ви маєте свою тимчасову професію-школяра. Гарні оцінки-це головна нагорода у навчанні.

У майбутьмому , можливо, хтось із вас обере одну із цих професій, що ввійшли до нашого альбому «Всякі руки роботящі!» Дякую вам за гарну та творчу роботу!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн