Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Арттерапія для внутрішньо переміщених дітей за методикою «Моя тварина-захисник»
»
Взяти участь Всі події

Виховна година " Тато, мама й я - разом дружна ми сім'я"

Опис документу:

Виховна годинна стане у нагоді класному керівнику 5-6 класів . Мета : Розвивати творчі здібності учнів, пошук шляхів взаєморозуміння між дітьми та батьками, налагодження дружніх стосунків між батьківським та учнівським колективами.

Перегляд
матеріалу
Отримати код


Родинне свято

«Тато, мама й я - разом дружна ми сім'я»

Мета : Розвивати творчі здібності учнів, пошук шляхів взаєморозуміння між дітьми та батьками, налагодження дружніх стосунків між батьківським та учнівським колективами.



Родина, рід - які слова святі!

Вони потрібні кожному в житті Тож народилось веселкове свято

Прийшли сьогодні з дітьми мама й тато.

Цей хліб насущний ви прийміть від нас ,

Щоб був достаток в домі повсякчас І злагода, і щастя , і тепло ,

Щоб всій родині раді

Учитель: Добрий день , дорогі друзі ! Сьогодні у нас - не звичайне свято . Воно зіткане з добра і щирості , ніжності, зворушливості. Бо воно - родинне , сімейне , разом з татами і мамами . А де тато і мама, де братики й сестрички - там завжди весело , сонячно і затишно.Ми раді вітати вас сьогодні на святі « Тато , мама і я - разом дружна ми сім’я». Адже зараз батько чи мати в школі - не часті гості. То ж ми і зібрали всіх у цьому класі, щоб ви змогли відпочити і поспілкуватися з дітьми . А то за нашими щоденними клопотами в цей скрутний час на спілкування з ними зовсім не вистачає часу . І нам хочеться щоб не трапилося з вами те , що з героями цієї сценки:

Інсценізація дітей

( Заходить батько , бере газету , розвалюється на стільці і починає читати. До нього підходить син із щоденником у руках )

Син - Тату, підпишіться , будь - ласка у щоденнику .

Батько - (здивовано) А ти що вже в школу ходиш ?

Син - Так, тату.

Батько - ( роздратовано ) І чому я про все дізнаюся останній ? В якому ж ти класі?

Син - У 8-му класі , таточку .

Батько - ( чухає потилицю ) Як швидко плине час .

Ведуча: Мати і батько - найрідніші, найближчі кожному з нас люди . Від них ми одержуємо життя . Батьки вчать нас людських правил , оживляють наш розум , вкладають у наші уста добрі слова . Образи батьків оспівані у віршах і піснях . І перше слово , яке вимовляє дитина - це слово „ мама „


Моя люба мати,

Калиновий цвіт

В тобі, рідна мати

Весь мій любий світ .

В тобі - моє щастя,

В тобі - моя ціль

Моє - твоє горе ,

Моїм є твій біль .

Ти - мій скарб найбільший ,

Ти - мій цвіт живий ,

Ти - моя перлина,

Скарб мій дорогий

Ти мене хорониш

Від лихих тривог

Хай благословить тя

З неба Господь Бог .

Ведучий Мама... Перше милозвучне слово , з якого дитина починає мудру науку словотворення . Мамина ласка - це чарівні ліки від усякого болю . Мамина пісня - це те найдорожче, що западає в душу дитини ще з колиски . (Діти промовляють молитву по стрічці)

Молитва за матір

У мене - найкраща матуся

За неї до тебе , Пречиста, молюся Молюся устами , молюся серденьком До Тебе , Небесна Ісусова Ненько .

Благаю у тебе від серця сльозами

Опіки та ласки для любої мами

Пошли їй не скарби , а щастя і долю Щоб дні їй минали без смутку і болю .

Рятуй від недуги матусеньку милу ,

Даруй їй здоров’я, рукам даруй силу,

Щоб діток зростила і вивела в люди,

Щоб ними раділа й пишалась усюди .

За це ми складаєм в молитві долоні До тебе ,Царице на сонячнім троні!

Ведуча: Якщо мати за своєю природою є втіленням ласки, ніжності, надмірної доброти, то з батьком асоціюється значно вимогливіші практичні означення . Батькове слово було не тільки законом , воно об’єднувало , повчало і утверджувало моральні устої.

Чи не від того увійшов у повсякденна вислів : «Хоч батько і скупий на слово , але воно є законом».

Учень: Батьку любий , тату милий
Нинішньої днини
Ти прийшов до нас на свято
Нашої родини
Ми тобі складаєм нині
Щире побажання,

Щоб прожив ти многії літа,

Не зазнав страждання.

Щоб ти вивів нас у люди
Та втішався нами,

Щоб гордитися міг своїми
Донями й синами.

Ведучий Тату, татусю, таточку... Скільки ніжності і теплоти в цих словах . А чи завжди ми знаходимо час, щоб сказати татусеві як ми його любимо , як він нам потрібен , що він для нас означає?

Учень: Доки батько живий,

Доки мати жива,

Поспішаймо сказати найніжніші слова :

  • Рідний тату,- живи!

  • Рідна мамо ,- живи!

Найдорожчі у світі - це ви ,

Тільки ви !

Учениця: Татку, любий татку,

Соколеньку ясний,

Який ти нам добрий,

Який ти нам красний !

Учениця: Таточку, татусю,

Сонечко ясненьке
Який ти нам любий
Який нам рідненький !

Учениця: Можу я маленька, цілий світ сходити

Море переплисти , в небо полетіти

Та знайти - не знайду такого словечка

Щоб вказати татові всю любов сердечка!

Учениця: Де знайти співачку, аби оспівати
Де ті фарби взяти , аби змалювати
Хоч би я співала краще за пташатко
Та не виспіваю , як я люблю татка.

Хоч би ,як веселка,я всі фарби мала

Та любов до татка я б не змалювала.

Учениця: Але є на світі і на теє сила

Щоб любов’ю серця

Серденько сповила

За слова миліший Кращий за малюнок Нашим таткам милим Буде поцілунок.

Частушки

Гуморески

Вікторина:

  1. Розминка

  1. 1 . Героїні якої казки один із овочів допоміг стати щасливою? (« Принцеса на горошині»)

  2. В якій казці прозвучали слова «Я не чарівник, я тільки учусь» («Попелюшка»)

  3. В якій казці зустрічається олень з вишневим деревом на голові? («Пригоди барона Мюнхаузена»)

  4. Скільки горошин влізе в склянку ? (Ніскільки , бо вони не вміють лазити )

  5. Хто їсть більше лев чи кріт ? (Кріт. Лев їсть раз на 2-3 дні, а кріт щодня )

  6. Чим закінчується день ?(Буквою „ь”)

  7. Коли ти ідеш по землі, що в тебе під ногами ? ( Підошва )

8. Чого багато має болото , менше - озеро, ще менше - мо­ре, і зовсім не має річка ? ( буква „о” )

Учитель: Сьогодні ми будемо не лише слухати наших дітей , а й разом з ними будем брати участь у конкурсах, заробляти бали , займати перші місця.


Конкурси

  1. Перший конкурс дуже простий . Всім відомо що страви готуються за рецептом . Кожен сімейний екіпаж зараз запише свій рецепт страви, яка називається «Вареники з картоплею». (Кожній сім’ї видається по одному листку . Писати можна тільки одне речення , після чого загинає і передає іншому . Так триває до тих пір , поки не дійде до місця де написано «В такому вигляді подати до столу»)

  2. Гра «Космічний футбол» .Посередині кладуть м’яч . Гравця відводять на 3 метри від нього , зав’язують очі і повертають декілька разів навколо себе . Після цього гравець повинен підійти до м’яча і вдарити по ньому . За кожне попадання сім’я отримує 1 бал.

  3. Складіть вірш за поданими словами що римуються :

Миша -тиша скач - плач

Дитина - машина кішка - ніжка

Сонце - віконце піч - ніч

Клас- нас



  1. Конкурс «У світі тварин» (Діти своїм батькам повинні показати жестами, руками , мімікою тварину - кота, страуса, хом’яка, рибу)

  2. Гра «Хто я?» . Завдання батьків полягає в тому , щоб показати жестами , діями якийсь предмет, а вони повинні його впізнати і назвати (чайник, телевізор )

  3. У нашому класі дівчатка мають такі гарні коси , що їм самим заплітати їх дуже важко - потрібна чиясь допомога . І тому ми зараз побачимо , чи вміють наші тати заплітати своїм дочкам коси - швидко і акуратно.

  4. Батьки повинні вміти все, навіть одягнути дитину із зав’язаними очима ( Мама з дитиною виходять на середину . Збоку складений різноманітний одяг . Зав’язуємо мамі очі і запитуємо куди одягнути певну річ . Кінцевий результат показуємо мамі.)

  5. Останній конкурс - музичний . Кожна сім’я по черзі співає пісню що починається словом „Ой” .

Учитель: Ось і підійшло наше свято до завершення. Сподіваюсь , що сьогодні ви не згаяли даремно часу і приємно провели час в товаристві своїх дітей .

Ведуча: Легенда говорить , що , коли народжується людина на Землі, то на небі з’являється нова зірочка . Я часто вдивляюсь у зоряне небо , бо хочу дізнатись , де моя зірочка. Вона обов’язково повинна бути біля твоєї , мамо , і твоєї , тату . Я хочу щоб тепло ваших зірочок ще більше зігрівало мене . Які слова ще підібрати для вас , батьки , щоб ви зрозуміли як ви нам потрібні і як ми вас любимо.

Ведучий: Ми - такі маленькі вогники, тендітні, беззахисні, тремтливі нам так потрібні ваші долоні. Лише мамина долоня не захистить від життєвих вітрів , лише татова долоня - теж не в змозі. Тільки татові і мамині руки разом захистять , підтримають, виростять , проведуть у самостійний шлях . Хай всі на світі батьки радіють щастю своїх дітей, а діти хай мають маму і тата . Як спокійно , як затишно нам усім разом.




Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.