Виховна година на тему : "Як поводитись у громадських місцях"

Опис документу:
Мета :  Вчити дітей дотримуватися правил поведінки в громадських місцях,  створити передумови для усвідомленого сприймання учнями соціальних та морально – правових норм, історичних, національно – культурних традицій українського народу;  розвивати спостережливість, вміння коригувати свої дії відповідно до ситуацій;  виховувати бажання наслідувати зразки культурної поведінки, приязних, ввічливих стосунків між людьми, ціннісне ставлення до мистецтва.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Як поводитись у громадських місцях

Мета :

  • Вчити дітей дотримуватися правил поведінки в громадських місцях,

  • створити передумови для усвідомленого сприймання учнями соціальних та морально – правових норм, історичних, національно – культурних традицій українського народу;

  • розвивати спостережливість, вміння коригувати свої дії відповідно до ситуацій;

  • виховувати бажання наслідувати зразки культурної поведінки, приязних, ввічливих стосунків між людьми, ціннісне ставлення до мистецтва.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Робота з картками.
Позначте те, що є ввічливим, зеленим кольором, неввічливим — червоним.

  • Під час розмови розмахувати руками.

  • Голосно розмовляти, галасувати, верещати.

  • Кепкувати над кимось у гурті;

  • Уступати дорогу старшим і дівчаткам.

  • Показувати на когось або на щось пальцем.

  • Сперечатися на кожному кроці з будь-якого приводу.

  • Перебивати розмову дорослих або ровесників.

  • Говорити погано про відсутніх.

  • Іронічно посміхатися над кимсь.

  • Грюкати дверима.

  • Вітатися, усміхаючись.

  • Повчати і критикувати друга на людях.

  • Попросити пробачення у свого товариша.

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

- Сьогодні ми продовжимо працювати над поведінкою, і поговоримо як поводитися у громадських місцях. Гадаю ви пригадаєте ті правила, які знаєте, а також розширите свої знання.

ІV. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

- Що таке громадські місця? Які ви знаєте громадські місця?

- Чи розказували вам батьки, як поводитися у громадських місцях?

1. Розповідь вчителя « Чого не можна робити в громадських місцях»

2. Робота з кросвордом.

1.Місце, де глядачі дивляться кіно на високому білому екрані. (Кінотеатр)

2.Культова споруда для відправлення релігійних обрядів. (Храм)

3.Місце зберігання книг. (Бібліотека)

4.Місце, де актори показують глядачам виставу. (Театр)

5.Тут виставлені скульптури, картини, старовинні речі чи інші цікаві для] людини предмети. (Музей)

V. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Розповідь вчителя про музей

Музей – це заклад культури, працівники якого збирають, вивчають, зберігають та показують витвори мистецтва або предмети, які розповідають про минуле, природу та життя людей. Предмети, які є в музеях, називають експонатами, а людина, яка розповідає про них – екскурсовод

2. Фронтальне опитування

- Які ви знаєте правила поведінки в музеї?

3. Повідомлення учнів про правила поведінки в музеї

4. Розповідь учителя про бібліотеку

5. Фронтальне опитування

- Які ви знаєте правила поведінки в бібліотеці?

6. Повідомлення учня про правила поведінки в бібліотеці (допомагає демонструвати учень та бібліотекар)

  • Заходячи до бібліотеки, слід привітатися з бібліотекарем.

  • Коли просиш у бібліотекаря книжку або допомогу в пошуку книжки, не забувай про слова ввічливості: «будь ласка» та «дякую».

  • До бібліотекаря звертайся на ім'я по батькові.

  • Якщо книжку тобі видали в читальній залі — тихо сядь за вільний стіл.

  • Читай книжку не вголос. Не висловлюй своє захоплення або незадоволення вголос. Пам'ятай: поруч є й інші читачі — їм твої репліки заважатимуть.

  • Не можна приходити до бібліотеки з їжею.

  • Бібліотека — не спортивний майданчик, не можна бігати, штовхатися, голосно розмовляти.

  • Коли ти вже йдеш з бібліотеки, не забудь сказати «дякую» та «до побачення».

7. Фізкультхвилинка
8. Бесіда про види транспорту, правила поведінки в ньому

9. Повідомлення учнів про правила поведінки в транспорті
10. Виведення основних правил поведінки в транспорті

11. Гра «Доповни правила» 

  • Чекаючи транспорт, не можна стояти... (на краю тротуару).

  • Під час посадки неможна... (штовхатися).

  • Поступайся місцем людям... (похилого віку).

  • Якщо в салоні немає вільних місць, тримайся за... (поручні).

12. Бесіда про храм та правила поведінки в ньому

13. Ознайомлення з правилами поведінки у храмі

VІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
1. Самостійна робота на картках
Доповни правила поведінки в громадських місцях словами «не можна» або «потрібно».
_______________ ходити тихо, розмовляти упівголоса.
_______________ розмовляти по мобільному телефону.
_______________йти слідом за екскурсоводом.
_______________ заходити до храму з морозивом.
_______________ триматися від експонатів на відстані.
_______________ голосно обговорювати події фільму в кінотеатрі.

  • 17.11.2019
  • Виховна робота
  • 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас
  • Конспект
  • 62
  • 0
  • 8
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ІСТОРІЇ УКРАЇНИ залишилося:
0
4
міс.
0
8
дн.
1
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!