Виховна година на тему "Я і мій клас"

Опис документу:
Мета заняття: розвиток умінь і навичок ефективної взаємодії , вміння адекватно оцінювати себе і однокласників;зняття бар’єрів у спілкуванні; формування колективістських рис та здатності до самовираження; виховання уміння співпереживати, поважати думку інших .

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Виховна година у 5 класі «Я і мій клас»

Мета: розвиток умінь і навичок ефективної взаємодії , вміння адекватно оцінювати себе і однокласників;зняття бар’єрів у спілкуванні; формування колективістських рис та здатності до самовираження; виховання уміння співпереживати, поважати думку інших .

Обладнання: плакати «Човен класу», «Серце класу», аркуші паперу, «Правила проживання», тест «Чи добрий ти друг», аркуш із зображенням 8 кольорових квадратів, стікери-сердечка.

Хід заняття

Вступне слово класного керівника.

Доброго дня всім і гарного настрою. Я рада зустрічі з вами. Сподіваюсь, ви також.

Кожен ранок ми починаємо з привітань: ми вітаємось і з нами вітаються. І від того, як ми це зробимо, залежить наш настрій. Якщо ми зустрічаємо ранок з хорошим настроєм і передаємо цей настрій іншій людині з допомогою посмішки, то від цього отримуємо ще більше позитивних емоцій і велику користь для себе.

Ми також не будемо відхилятись від загальноприйнятих правил. Нашу зустріч ми розпочнемо з вітання. Ми також привітаємось одне з одним, але зробимо це без слів – легенько потиснемо один одному руку і посміхнемося. Сподіваюсь, що від такого привітання настрій у всіх піднявся.

Сьогоднішня тема нашого заняття Я і мій клас», але ми будемо говорити не лише про клас, а спробуємо стати трішечки добрішими, дружнішими і милосерднішими.

Ви помітили, що на дошці у нас є човен і кожен, напевне, подумав про подорож. Ви не помилились.

Сьогодні, діти, ми відправимось у тривалу подорож.

Першу частину шляху ви подолали, коли відчалили у травні з порту, який носив назву «Початкова школа» і пристали до пристані «П’ятий клас». Ви продовжили подорож. Я пропоную вам човен, в якому ви будете разом долати перешкоди, бурі, і радіти успіхам. Цей човен має довезти вас до пристані «Дев’ятий клас».

Вправа «Розфарбуй човен»

Ви провчились в середній ланці школи вже майже місяць, знайшли в нових собі друзів. Я весь час вела за вами невидиме спостереження, щоб вивчити вас, які ви, що ви любите, чи дружні ви, Хто з вас спокійний, а хто непосидючий, хто має бажання вчитись далі, а хто зробив собі передишку. Який ваш клас?

Виберіть із перелічених на дошці кольорів той, який асоціюється у вашій уяві з вашим класом. А давайте спробуємо порівняти клас із одним із кольорів.

На партах у вас є кружечки таки же кольорів. Візьміть кружечок того кольору, з яким ви порівняли свій клас і прикріпіть на човен вашого класу.

Підсумок вправи.

Вчитель. А мене візьмете у свою команду?

Тож давайте виконаємо вправу «Правила проживання»

Чудовий човен і місця вистачило всім. А щоб плавання принесло задоволення і користь, звичайно, необхідно дотримуватись певних правил співжиття. Я по черзі зачитаю різні правила, якщо ви з ними згідні, плесніть у долоні. Будьте дуже уважні. (Наші шкільні заповіді).

(Правила написані на промінцях сонця двох кольорів, залежно від змісту. Промінці, які вибрали приклеюємо.)

Підсумок вправи.

Є багато правил про дружбу (зачитуються з дошки. Озвучують діти свої прислів’я).

Пам’ятаєте прислів’я: «Скажи мені хто твій друг, і я скажу хто ти». Давайте ми його трохи змінимо:« Скажи мені, чи є у тебе друзі, і я скажу хто

ти». Як ви розумієте це прислівя? (Діти висловлюють свої думки).

Справді, якщо в людини багато друзів, то це, напевно, хороша людина. Адже дружба вимагає чимало душевних сил. Зізнайтеся, чи траплялося, що ви хотіли дружити з кимось, намагалися налагодити дружні стосунки, але ваші дії не знаходили відповіді?

(Відповіді учнів).

Як ви вважаєте, чому? (Школярі називають причини , які заважають їм налагоджувати дружні стосунки з іншими). Ми дуже чутливі, якщо хтось до нас виявляє неувагу, але часто самі буваємо неуважними до інших, навіть до друзів. А часом буваємо не лише неуважними, а й грубими. То можливо, нам варто стати добрішими, більш товариськими.

А які ж ми насправді?

Тест «Чи добрий ти друг».

Результати тесту будете знати лише ви, тому попрошу бути чесними у своїх відповідях і пам’ятайте, що правильна відповідь та, яка перша спадає на думку.

Підсумок тесту.

Вправа «Серце класу»

Зараз ми з вами створимо «серце» нашого класу. Ось воно таке велике, гарне!Давайте зробимо його добрим і щирим . Для цього у нас є маленькі «сердечка» - ваші. Нехай кожен напише на своєму сердечку найкраще побажання для свого класу, однокласників а потім наклеїть на серце класу, але перед тим прочитає в голос своє побажання для всіх.

Підсумок.

Я бажаю вам, щоб всі ваші побажання здійснились і ми разом подолали всі шторми і перешкоди на своєму шляху і щасливо причалили на пристань «Дев’ятий клас».

Якщо ви зажди будете бажати членам своєї команди такі щирі побажання, будете дотримуватись правил, то ваш човен ніколи не потрапить на мілину, йому не страшні будуть шторми і через п’ять років він успішно прийде в порт «Випускний».

ПРИТЧА "ВІДРО ЯБЛУК"

Купив чоловік собі новий будинок - великий, красивий. Біля будинку ріс сад з гарними фруктовими деревами. Поруч у старенькому будиночку жив заздрісний сусід, який постійно намагався зіпсувати йому настрій: то сміття під ворота підкине, то ще якусь шкоду накоїть.

Одного разу прокинувся чоловік у гарному настрої, вийшов на ганок, а там - відро з сміттям. Він сміття викинув, відро вичистив до блиску, назбирав в нього великих стиглих і смачних яблук і пішов до сусіда.
Той, почувши стукіт у двері, подумав: «Нарешті я дістав його!». Відкриває він двері в надії на лайку, а чоловік простягнув йому відро з яблуками і сказав:
- Хто чим багатий, той тим і ділиться!

Підсумок заняття.

Чи сподобалось вам заняття?

Що нового ви дізналися, які висновки зробили для себе про себе?

4

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.