Виховна година. Модульно – рейтингова технологія. Від ЕГО до ЕКО

Виховна робота

16.09.2018

892

2

4

Для кого: 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас
Опис документу:
Спілкування має величезне значення у формуванні людської психіки, її розвитку та становленні культурної поведінки. Через спілкування з розвиненими людьми, завдяки широким можливостям до навчання, людина набуває всі свої вищі продуктивні здібності та якості. Через активне спілкування з розвиненими особистостями він сам перетворюється в особистість.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Від его до еко Виховна година в 3-Б класі Модульно – рейтингова технологія Старший вчитель Тетяна Олександрівна Потіп
Слайд № 1

Від его до еко Виховна година в 3-Б класі Модульно – рейтингова технологія Старший вчитель Тетяна Олександрівна Потіп

Спілкування має величезне значення у формуванні людської психіки, її розвитку та становленні культурної поведінки. Через спілкування з розвиненими ...
Слайд № 2

Спілкування має величезне значення у формуванні людської психіки, її розвитку та становленні культурної поведінки. Через спілкування з розвиненими людьми, завдяки широким можливостям до навчання, людина набуває всі свої вищі продуктивні здібності та якості. Через активне спілкування з розвиненими особистостями він сам перетворюється в особистість.

Головна зміна в суспільстві, що впливає на ситуацію у сфері освіти, - прискорення темпів розвитку суспільства. У результаті школа повинна готувати ...
Слайд № 3

Головна зміна в суспільстві, що впливає на ситуацію у сфері освіти, - прискорення темпів розвитку суспільства. У результаті школа повинна готувати своїх учнів до життя, про яку сама школа мало що знає. Діти, які прийшли в перший клас у 2004 р ., Будуть продовжувати свою трудову діяльність приблизно до 2060 р. Яким буде світ у середині XXI століття, важко собі уявити не тільки шкільним вчителям, але і футуролог. Тому школа повинна готувати своїх учнів до змін, розвиваючи у них такі якості, як мобільність, динамізм, конструктивність.

Найбільш точно зараз можуть бути визначені нові вимоги до випускників школи на ринку праці. Багато ідей компетентнісного підходу з'явилися в резуль...
Слайд № 4

Найбільш точно зараз можуть бути визначені нові вимоги до випускників школи на ринку праці. Багато ідей компетентнісного підходу з'явилися в результаті вивчення ситуації на ринку праці і в результаті визначення тих вимог, які складаються на ринку праці по відношенню до працівника. Поняття «хороший співробітник», звичайно, включає якості хорошого фахівця, тобто певної спеціальної, професійної підготовленості. Але хороший співробітник - людина, яка може працювати в команді, може приймати самостійні рішення, ініціативний, здатний до інновацій

Термін «компетенція» (в перекладі з латинської - відповідність, відповідність) має два значення: * коло повноважень будь-якої установи або особи; *...
Слайд № 5

Термін «компетенція» (в перекладі з латинської - відповідність, відповідність) має два значення: * коло повноважень будь-якої установи або особи; *коло питань, в яких дана особа має пізнання, досвідом. В одній з педагогічних дискусій з питань компетентнісного підходу було запропоновано наступне визначення: компетентність - це здатність діяти в ситуації невизначеності.

Мовний тип компетентності Логіко-математичний Візуально-просторовий Тілесно-кінестетичний тип Музичний тип інтелекту Міжособистісний тип Внутріособ...
Слайд № 6

Мовний тип компетентності Логіко-математичний Візуально-просторовий Тілесно-кінестетичний тип Музичний тип інтелекту Міжособистісний тип Внутріособистісний тип компетентності

У початковій ланці освіти починає формуватися низка компетенцій, тобто система здатностей, що забезпечують особистості можливість оптимально здійсн...
Слайд № 7

У початковій ланці освіти починає формуватися низка компетенцій, тобто система здатностей, що забезпечують особистості можливість оптимально здійснювати життєдіяльність в усіх її формах (пізнання, діяльність, спілкування, стосунки). Ця система цінностей складає життєву компетентність, тобто інтегрувальну якість особистості учня, яка дає змогу свідомо і творчо визначати і здійснювати власне життя, розвивати свою індивідуальність, досягати успішної, оптимальної життєдіяльності.

Важливо створити умови, в яких учень, по-перше, розглядає проблемну ситуацію не тільки зі своєї позиції, але і з позиції інших учасників, по-друге,...
Слайд № 8

Важливо створити умови, в яких учень, по-перше, розглядає проблемну ситуацію не тільки зі своєї позиції, але і з позиції інших учасників, по-друге, здатний «вийти» з ситуації і побачити процес з боку, по-третє , бути налаштованим на виявлення власних помилок, сприймаючи їх не як невдачу і трагедію, а як можливість і стимул до вдосконалення.

Твій успіх іде на користь мені, а мій - на користь тобі, бо він у нас- спільний!
Слайд № 9

Твій успіх іде на користь мені, а мій - на користь тобі, бо він у нас- спільний!

Сімейний проект Екосвіт моєї сім’ї Мета проекту: сприяти соціалізації школярів через взаємодію сім’ї й навчального закладу; залучати батьків до еко...
Слайд № 10

Сімейний проект Екосвіт моєї сім’ї Мета проекту: сприяти соціалізації школярів через взаємодію сім’ї й навчального закладу; залучати батьків до екологічного виховання третьокласників; спонукати батьків до тісного спілкування зі своїми дітьми – бесід з ними про здорові продукти харчування та їх щоденне вживання про економне використання води, газу та електроенергії в домашньому господарстві формувати добрі взаємини, створювати позитивний логічний мікроклімат вдома та у класі. формувати єдине виховне середовище “шкільний заклад – сім’я”. “Смачно, корисно, гарно!” “Домашні улюбленці моєї родини” “Екологічна стежина моєї сім’ї” “Екологія душі” «Як досягти успіху» «Мої звички»

Що ти зробив сьогодні, чого ще не було у світі? Цей вислів написаний у "класах майбутнього" за програмою Apple.
Слайд № 11

Що ти зробив сьогодні, чого ще не було у світі? Цей вислів написаний у "класах майбутнього" за програмою Apple.

MASTER M - мріяти про успіх; А - аналізувати значення; S - сприймати інформацію; Т - тренувати пам'ять; Е - експерементувати; R - розуміти те, чого...
Слайд № 12

MASTER M - мріяти про успіх; А - аналізувати значення; S - сприймати інформацію; Т - тренувати пам'ять; Е - експерементувати; R - розуміти те, чого навчилися.

Інсценізація «Стільць цінностей»
Слайд № 13

Інсценізація «Стільць цінностей»

Ці чотири ніжки потрібні вам для того, щоб у вас було світле майбутнє. І щоб в майбутньому Вам не стало нудне з самим собою, а були друзі, родинна ...
Слайд № 14

Ці чотири ніжки потрібні вам для того, щоб у вас було світле майбутнє. І щоб в майбутньому Вам не стало нудне з самим собою, а були друзі, родинна підтримка та допомога і любов усього Світу.

Перегляд тестових робіт мандал «Від его до еко» Відшукайте свою роботу, роздивіться та доторкніться своєю долонькою до тієї зони, яка у вас вийшла ...
Слайд № 15

Перегляд тестових робіт мандал «Від его до еко» Відшукайте свою роботу, роздивіться та доторкніться своєю долонькою до тієї зони, яка у вас вийшла найкраще (яка із цінностей у вас переважає, чи вони є рівноцінними). - Дякую вам за ваш вибір.

- Дружньо візьмемось за руки і приступим до науки, раз, два, три, чотири, п’ять хочем все на світі знать. 1 2 3 4 5 ІІІ. Фаза побудови знань
Слайд № 16

- Дружньо візьмемось за руки і приступим до науки, раз, два, три, чотири, п’ять хочем все на світі знать. 1 2 3 4 5 ІІІ. Фаза побудови знань

Заповни свій бланк
Слайд № 17

Заповни свій бланк

Правила роботи в групах: 1. Перед початком роботи обрати лідера. 2. Уважно читати завдання; 3. Працювати так, щоб нікому не заважати; 4. Дотримуват...
Слайд № 18

Правила роботи в групах: 1. Перед початком роботи обрати лідера. 2. Уважно читати завдання; 3. Працювати так, щоб нікому не заважати; 4. Дотримуватись відведеного часу; 5. Презентувати роботу має лідер; 6. Дотримуватись правил піднятої руки.

Сенкан — це вірш, що складається з п’яти рядків. . Я .Який? .Що робить? .Речення. .Синонім до слова Я Модуль Я
Слайд № 19

Сенкан — це вірш, що складається з п’яти рядків. . Я .Який? .Що робить? .Речення. .Синонім до слова Я Модуль Я

Критерії оцінювання модуля: швидкість; презентація; зміст Сенкану. Модуль Я
Слайд № 20

Критерії оцінювання модуля: швидкість; презентація; зміст Сенкану. Модуль Я

Дружба- це золота нитка , яка поєднує усіх людей світу. Джон Івлін Модуль ДРУЗІ об’єднаємося за кольорами
Слайд № 21

Дружба- це золота нитка , яка поєднує усіх людей світу. Джон Івлін Модуль ДРУЗІ об’єднаємося за кольорами

Критерії оцінювання модуля: швидкість; презентація; правильність; стисле пояснення обраного прислів’я. Завдання. Відновити розібрані прислів’я про ...
Слайд № 22

Критерії оцінювання модуля: швидкість; презентація; правильність; стисле пояснення обраного прислів’я. Завдання. Відновити розібрані прислів’я про дружбу, вибрати яке з них ви можете пояснити. Модуль ДРУЗІ

Українська народна гра «Гопак»
Слайд № 23

Українська народна гра «Гопак»

Цар Царевич Король Королевич Модуль РОДИНА Модуль світ
Слайд № 24

Цар Царевич Король Королевич Модуль РОДИНА Модуль світ

Спробуйте назвати одним словом: Тато, ненька, бабусенька, дідусь, братик, сестричка - (сім’я)
Слайд № 25

Спробуйте назвати одним словом: Тато, ненька, бабусенька, дідусь, братик, сестричка - (сім’я)

Завдання Відремонтувати віршик (вставити загублені слова) Критерії оцінювання модуля: швидкість; презентація виразність); правильність.
Слайд № 26

Завдання Відремонтувати віршик (вставити загублені слова) Критерії оцінювання модуля: швидкість; презентація виразність); правильність.

Хай живе наш рідний ! – Тепло й затишно у . Тут і , тут і , І рідненька І веселий наш Крутить пишний русий вус. дім нім тато ненька бабусенька діду...
Слайд № 27

Хай живе наш рідний ! – Тепло й затишно у . Тут і , тут і , І рідненька І веселий наш Крутить пишний русий вус. дім нім тато ненька бабусенька дідусь _______ _______ _________ ___________ ____________________ ___________ Модуль родина

Космічна адреса Клас школа вулиця місто район область країна частина світу планета 3-Б №1 Комсомольська Зеленодольськ Апостолівський Дніпропетровсь...
Слайд № 28

Космічна адреса Клас школа вулиця місто район область країна частина світу планета 3-Б №1 Комсомольська Зеленодольськ Апостолівський Дніпропетровська Україна Земля Сонця Галактика Всесвіт Європа

Відчуття які має людина
Слайд № 29

Відчуття які має людина

Об’єднання в групи за органами відчуттів Модуль світ
Слайд № 30

Об’єднання в групи за органами відчуттів Модуль світ

Зібрати пазли у картинку
Слайд № 31

Зібрати пазли у картинку

Критерії оцінювання модуля: 1.швидкість; 2.презентація; 3.правильність; 4.назвати місце. Модуль світ
Слайд № 32

Критерії оцінювання модуля: 1.швидкість; 2.презентація; 3.правильність; 4.назвати місце. Модуль світ

Слайд № 33

Земля – ковчег: наш дім і справді диво. Ми – пасажири, всі кудись пливем, Нам треба жить єдиним колективом, Лиш тільки так мети ми досягнем.
Слайд № 34

Земля – ковчег: наш дім і справді диво. Ми – пасажири, всі кудись пливем, Нам треба жить єдиним колективом, Лиш тільки так мети ми досягнем.

«Якщо маленька людина в маленькому місті сумлінно робить свою маленьку справу – Всесвіт стає кращим»
Слайд № 35

«Якщо маленька людина в маленькому місті сумлінно робить свою маленьку справу – Всесвіт стає кращим»

Порахуйте свої бали, перевірте у сусіда, який праворуч.
Слайд № 36

Порахуйте свої бали, перевірте у сусіда, який праворуч.

Слайд № 37

Заголовок Метод п'яти пальців
Слайд № 38

Заголовок Метод п'яти пальців

М (мізинець) – МОЇ ДУМКИ, інформація, знання. Б (безіменний палець) – БЛИЗЬКІСТЬ до мети. С (середній палець) – СТАН духу. Яким сьогодні був мій на...
Слайд № 39

М (мізинець) – МОЇ ДУМКИ, інформація, знання. Б (безіменний палець) – БЛИЗЬКІСТЬ до мети. С (середній палець) – СТАН духу. Яким сьогодні був мій настрій? В (вказівний палець) – ВКАЗІВКА, до співпраці, допомога. В (великий палець) – Велич тіла БАДЬОРІСТЬ, фізичний стан.

Що ти зробив сьогодні, чого ще не було у світі? Цей вислів написаний у "класах майбутнього" за програмою Apple.
Слайд № 40

Що ти зробив сьогодні, чого ще не було у світі? Цей вислів написаний у "класах майбутнього" за програмою Apple.

Будьте щасливі! Будьте успішними!
Слайд № 41

Будьте щасливі! Будьте успішними!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Виховна робота

16.09.2018

892

2

4

Для кого: 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас