Виховна година «Цікавий світ професій".

Опис документу:
«Цікавий світ професій Мета: Розширити і закріпити знання учнів про найпотрібніші професії.трудові дії та знарядля праці, поглибити у дітей усвідомлення того що добробут нашої країни і всіх громадян примножується працею; викликати почуття поваги до трудівників та прагнення сумлінно працювати; сприяти розвитку трудової активності і працьовитості школярів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Клас: 3

Тема «Цікавий світ професій

Мета: Розширити і закріпити знання учнів про найпотрібніші професії.трудові дії та знарядля праці,

поглибити у дітей усвідомлення того що добробут нашої країни і всіх громадян примножується працею; викликати почуття поваги до трудівників та прагнення сумлінно працювати; сприяти розвитку трудової активності і працьовитості школярів.

Обладнання: ілюстраціїї на тему «Професії»,

Хід виховного заходу

І. Організаційний момент.

Оголошення теми і мети виховного заходу.

Сідайте,діти, у гурті

Зустрілися ми знову!

Про славні руки золоті

Я повсду розмову.

Ті руки звичні до землі,

Будують, вміють шити...

Ми часто бачим мозолі

На їх долонях, діти.

Всі вдячні золотим рукам,

Я теж їх поважаю.

Тож хочу розповісти вам

Усе про них,що знаю.

Чи думали ви коли - небудь над тим,скільки людей працює, щоб ви були нагодовані. одягнуті, взуті,

щоб вдома у вас було світло вечорами і тепло у холодну погоду, щоб у вашій шкільній сумці були

книжки і зошити, щоб ви могли сидіти біля радіоприймача чи телевізора і слухати музику?

Якщо б ви задумали порахувати всіх цих людей то, мабуть, до вечора не порахували б.

ІІ. Основна частина.

Лікар. Обстежує хворих з травмами, захворюваннями серця, судин, легень, шлунку ї інших органів, а

також встановлюс діагноз,проводить лікування. Надає екстренну допомогу, готує хворих до операції,

а також спостерігає після неї. Організовує харчування і перев'язки пацієнтів.

Програміст. Працює в обчислювальних центрах виробничих об'єднань, промислових підприємств,

фірм, наукових установ. Готує технічні носії інформації - магнітні і лазерні диски, жорстким диск магнітні стрічки та ін.

Вчитель. В початкових і середніх школах на високому рівні проводить навчання учнів по різних

предметах. Домагається від учнів міцних і глибоких знань. Формує уміння ї навички самостійного навчання. готує їх до практичного застосування знань.

Інженер. В науководослідних установах бере участь в проведенні наукових досліджень або виконанні технічних розробок.Проводить складні досліди і вимірювання. виконує необхідні

розрахунки. аналізує і узагальнює результати.

Кухар. На підприємствах громадського харчування готує | оформляє страви і кулінарні вироби

масового попиту(салати. перші і другі страви. гарячі ії холодні напої. печиво,торти. булочки), страви національної і зарубіжної кухні.

Архітектор. Розробляє проекти реставрації архітектурних пам'ятників, реконструкції історичних

частин міст з включенням пам'ятників архітектури в структуру. Проводить дослідження і

експерименти, пов'язані з проектним рішенням. здійснює авторський нагляд за будівництвом.

Діти а ким ви мрієте стати в майбутньому?

А ким працюють ваші батьки?

У місті Загадок. Відгадування загадок.

1.Хто продає нам таблетки й мікстури від різних хвороб і від температури? (Фармацевт.)

2.Хто продає цукерки, мандаринки,хлвб,, рибу масло, молоко і шинку? (Продавець)

3..Хто пише розповіді про звірят, оповідання для дорослих і малят? (Письменник.)

4.Хто працює в перукарні і зачіски робить гарні? (Перукар.)

5.Хто пише картини --- портрети і квіти, фрукти і овочі, зиму і літо? (Художник.)

6.Хто в футбол чудово грає, голи в ворота забиває?( Футболіст.)

7. Він лікує всіх звірят:

собачок, котиків, телят.

Хто звірятам помагас

і всі хвороби їхні знає? (Ветеринар.)

8. Хто за кермом сидить весь день,

повсюди возячи людей?

(Таксист.)

9. А хто малюків всіх навчає писати, лічити, співати, ліпити й читати? (Учитель.)

10. Хто ниву добре впорати може

1 з поля хліб привезти допоможе? ( Тракторист.)

11. Хто зробить нам смачні котлети, супи, борці, пюре й омлети? (Кухар.)

- Ви правильно відгадали всі загадки. М чи можете сказати, яки із перелічених чи. Можливо. якась

інша професія є найголовнішою? Обгрунтуйте свою думку. (Відповіді учнів.)

- Так, кожна професія по-своєму необхідна для людей. Без жодної нам сьогодні не обійтися, й тому требаева поважити людей усіх професій.

ІІІ.Заключна частина.

Обравши собі професію. пам'ятайте про головну для вас сьогодні. Про неї дуже влучно сказав знайомий вам поет А. Костецький у своєму вірші «Найголовніша професія ».

Спитай у тата чи у мами,

Які професії у них.

Професій в світі є чимало,

Сповна їх вистачить на всіх.

Та є одна поміж професій,

Якої вчаться всі в житті,

Яка для кожного найперша,

Якої вчитиметесь ви.

Учитель, лікар чи геолог,

Письменник, слюсар чи шахтар

Всі називають головною

Одну професію - школяр!

Бо всім відомо, що без школи,

Без знань, що мусиш ти набуть.

Не станеш у житті ніколи

Тим, ким в дитинстві мрієш буть.

ІУПідсумок : Тож учіться старанно, наполегливо, завзято! Тільки на «12»! На радість мамам і татам. Тільки

тоді ви зможете стати тим, ким мрієте! Дякую. До побачення!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись